Ερώτηση surfcasting καλαμια

03/10/2012 13:33 #1 από παναγιωτης caster
surfcasting καλαμια δημιουργήθηκε από παναγιωτης caster
Μου είπε ένας κύριος ότι τα τηλεσκοπικά καλάμια είναι πολυ πιο καλά για το surfcasting σπάνε και ειδικά αν σπάσουν φτιάχνωνται με πολλά χρήματα διότι πάνω στην ένωση το καλάμι το τρίσπαστο μπένει 5 εκατοστα και το τρίσπαστο μονο 3 ο΄ποτε η φέυγει η σπάει πείτε μου και εσέις την αποψή σας...ευχαριστώ πολύ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2012 14:07 #2 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting καλαμια
Καλησπερα Παναγιωτη

Η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι η εξης ετσι και χωρις πολλα πολλα .
Οσο λιγοτερα κομματια αποτελουν ενα συνολο τοσο πιο καλο το αποτελεσμα Ε!! αυτο συμβαινει και με τα καλαμια εαν ενα καλαμι μπορουσε να ειναι μονοκοματο θα ηταν και καλυτερο !!!

Ελπιζω να σε βοηθησα

Φιλικα Γιωργος.

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2012 14:37 #3 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα surfcasting καλαμια
ευχαριστω πολύ γιώργο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2012 14:45 - 03/10/2012 14:46 #4 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα surfcasting καλαμια
Μηκρε μου φιλε παναγιωτη ,για να μπορεσεις να παρεις μια σοστη απαντηση πρεπει να δυατιπονεις οσο πιο καλα μπορεις την ερωτηση σου,τα κοματα και οι τελιες γιαυτο ακριβος το λογο υπαρχουν στον γραπτο λογο,να τον κανουν πιο κατανοητο.Να διαβαζεις και δυο τρεις φορες το κημενο σου πριν το αναρτισεις για να δεις αν μπορεις να βγαλεις νοημα .Τελος παντον για σερφκαστινκ οπος προειπε ο φιλος και προταθλητης ευροπης θαλασιων ριψεον Γιωργος Μπονηςς,καλητερα ειναι τα τρυσπαστα και αν υπηρχαν τα μονοκοματα,τα τηλεσκοπικα ειναι για πιο ελαφριες καταστασης.Η ενεργεια που δινεις με το τιναγμα του καλαμιου διαχεεται πιο ομαλα στην κορυφη του τρυσπαστου απο οτι στου τηλεσκοπικου,οσον αφορα το θεμα αντοχης σαφος πιο δυνατο ειναι το τρυσπαστο και αν υπηρχε το μονοκοματο.Αυτα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.155 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection