το profile το εχω ρηξει, ειναι καλο καλαμι και λεπτο blank αν δεν κανω λαθος 22αρι , οπως και το match το εχω στην κατοχη μου.
και τα 2 το λεει η ψυχη τους. το Match ειναι glass tip (αν θυμαμαι καλα) και ειναι πολυ ευαισθητο στις τσιμπιες, το κανονικο ειναι ενα καλαμι fast 4 metra που αντιμετωπιζει οτι θες.και τα 2 ειναι ακλα καλαμι με το match να ειναι πιο ψαρευτικο για μενα, αλλα αν θες για συναγριδες κλπ (κολησαμε ολοι απο το βιδαλη ......χαχαχαχαχ μοδα ειναι θα περασει ) το κανονικο θα σε βγαλει ασπροπροσωπο. ακομα καλαμια για αυτη την δουλεια ειναι zziplex primo match 4,25 m , zziplex 3500, century tip tornado lite, ultra lite, match κλπ , anifish aniwheresix& bait, καποια 3 σπαστα penn,(σχετικα φθηνα , και πολλα shimano 3σπαστα , 2σπαστα κουτσουρα.