kalhspera sthn parea...skeftomai na proxwrhsw sthn agora enos kalamiou,sugkekrimena to cassidy ths colmic.to problhma einai oti logw apostashs den to exw piasei kan sta xeria mou na dw ti kalami einai.to exw dei mono se fwto.....mhpws mporei na bohthisei kapoios oson afora thn sumperifora tou sto psarema??
Φιλε Χρηστο αν ειναι το καλαμι που νομιζω εχω ακουσει απο εναν ψαρα φιλο της οικογενιας για αυτο το καλαμι οτι ειναι καλο και μαλιστα τσιμπημενο στην τιμη ο φιλος το χε βρει στα 320 ευρω το colmic cassidy 4.20 για surf
ελπιζω να σε βοηθησα
απο εμενα καλες ψαριες