Ερώτηση hi

23/07/2012 09:30 #1 από xrhstos
hi δημιουργήθηκε από xrhstos
kalhspera sthn parea...skeftomai na proxwrhsw sthn agora enos kalamiou,sugkekrimena to cassidy ths colmic.to problhma einai oti logw apostashs den to exw piasei kan sta xeria mou na dw ti kalami einai.to exw dei mono se fwto.....mhpws mporei na bohthisei kapoios oson afora thn sumperifora tou sto psarema?????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:38 #2 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Απ: hi
Φιλε Χρηστο αν ειναι το καλαμι που νομιζω εχω ακουσει απο εναν ψαρα φιλο της οικογενιας για αυτο το καλαμι οτι ειναι καλο και μαλιστα τσιμπημενο στην τιμη ο φιλος το χε βρει στα 320 ευρω το colmic cassidy 4.20 για surf
ελπιζω να σε βοηθησα
απο εμενα καλες ψαριες :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.120 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection