Ερώτηση καλαμι...

22/07/2012 03:15 #1 από dionisis
καλαμι... δημιουργήθηκε από dionisis
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΤΙΣΟΜΕΝΟ ΚΑΛΑΜΙ ΠΣΑΡΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ CARBON ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΙΣΕΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΗΠΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΝΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΓΔΑΡΩ!ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΘ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΩ?ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 07:40 #2 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: καλαμι...
βαλτο στην μπανιερα και ριξε νερο στο σημειο μπας και εχουν κολησει μεσα αλατα και εχει σφιξει και μετα εαν δεν γινει τιποτα παρε εαν μπορεις ενα ψιλο λαδι πχ της singer ειναι ενα λαδι που λαδωνουν ραπτομηχανες και ειναι αρκετα ψιλο χρησιμοποιειτε ομως και για συντηριση μηχανισμων ψαρεματος και σταξε μερικες σταγονες στο σημειο για να περασει μεσα και στριψτο μετα απο λιγο για να ξεκολησει,δεν μου ερχετε κατι αλλο!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης, dionisis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 17:37 #3 από dionisis
Απαντήθηκε από dionisis στο θέμα Απ: καλαμι...
ΝΑ ΕΙΣΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 22:11 #4 από βαιος
Απαντήθηκε από βαιος στο θέμα Απ: καλαμι...
προσπαθησε με σεσουαρ να το ζεστανεις λιγο μηπως και στριψει;;;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), dionisis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 18:11 - 25/07/2012 18:19 #5 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Απ: καλαμι...
ΜΟΝΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΜΕ ΣΕΣΟΥΑΡ ΑΡΚΕΤΑ ΟΧΙ ΝΕΡΟ ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΟΝ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": dionisis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 06:40 #6 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Απ: καλαμι...
Βαλε λαδακι που ειπε και οΓιωργος η αλλιως σταξε λιγο κοκα κολα αστο λιγο δοκιμασε το και μετα ξεπλινε την κοκα κολα.
Τσεκαρε και την ακρη απο τα δυο αυτα στελεχει μηπως εχουν κολησει τιποτα πετραδακια και δεν φυγουν με τους
παραπανω τροπους,γιατι θα εχεις παλλη τα ιδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.175 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection