Καλησπέρα. Ψαρεύω από την ακτή τα τελευταία τρία χρόνια με φτηνά τηλεσκοπικά καλάμια. Επειδή όμως έχουν φθαρεί αρκετά σκέφτομαι να διαθέσω ένα σημαντικό ποσό για αγορά δίσπαστου καλαμιού. Το αντικείμενο του πόθου μου είναι οι πελαγίσιες τσιπούρες και ψαρεύω συνήθως με 4- 5 μποφορ. Έχετε καμία πρόταση;
σιγουρα θα δεις πολλες αποψεις να διαφερουν μεσα στο site,αυτο ομως που μπωρω να σου πω με σιγουρια ειναι πως τα εχω και ειμαι 100% ευχαριστημενος.πηγαινε δες τα και σε κανενα μαγαζι για μια πιο καλη επαφη και αποφασιζεις.θεμα τιμης-ποιοτητας για εμενα πρωσοπικα ειναι οτι καλητερο