Ερώτηση Ερώτηση για καλάμι

23/06/2012 16:23 #1 από Γραμματικάκης Γιάννης
Ερώτηση για καλάμι δημιουργήθηκε από Γραμματικάκης Γιάννης
Καλησπέρα σας.

Θα ήθελα τα φώτα σας για ένα καλάμι της εταιρείας Tubertini. Το μοντέλο είναι ESSEX 1.00.
Μου το πρότεινε ένας φίλος μου αλλά έχω ψάξει όλο το δίκτυο και δεν μπορώ να βρω πουθενά τα χαρακτηριστικά του.

Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι το καλάμι είναι 4,50 μ.

Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2012 20:55 #2 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Ερώτηση για καλάμι
Ρωτησε φιλε Γιαννη τον συνονοματο σου Γιαννη Γιατρακο για το καλαμι!!!Εδω...www.customrods.gr/

:tr_hi:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.107 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection