Γειά σε όλους. Ασχολούμαι με το rockfishing λόγω της περιοχής που μένω (Πειραιάς) και θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με τα καλάμια που θα ήταν καλύτερα να έχω. Έχω διαβάσει και άλλα thread σχετικά με το θέμα αλλά τελικά δεν έβγαλα άκρη για το ποια είναι η καλύτερη επιλογή για αυτόν τον τρόπο ψαρέματος. Έχω ήδη 3 τηλεσκοπικά καλάμια της Olympus αλλά επειδή τα έχω αρκετά χρόνια (8+) θα ήθελα να αγοράσω 2 νέα καλάμια. Για αυτό τον λόγω θα ήθελα και περισσότερες γνώμες σχετικά με το θέμα. Τηλεσκοπικό, 2σπαστο ή 3σπαστο καλάμι τελικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Έρβις