Γεια σε ολους κατ αρχην.
Θα ηθελα λιγη βοηθεια στο εξης θεμα.Η βασικη μου ενασχοληση με το ψαρεμα αφορα το εγγλεζικο στυλ αλλα θα ηθελα ν' ασχοληθω και με το casting ωστε να ψαρευω παρεα μ' ενα φιλο ανταποδιδοντας ετσι την παρεα του στο εγγλεζικο.
Ετσι το πρωτο μελημα ειναι η αγορα καλαμιου κι εδω εχω το προβλημα. Ο φιλος ψαρας εχει 2 DAM Devilstick ( 4,2 & 3,9) 1 Shimano Nexave TE και ενα ακομα που η φιρμα του εχει πια σβηστει και κανεις δεν ξερει τι ειναι. Ολα τα καλαμια μου φαινονται πολυ σκληρα ( ιδιως τα DAM) και διαβαζοντας διαφορα αρθρα εδω κι αλλου για το casting ειδα οτι υπαρχουν και καλαμια παραβολικα η ημιπαραβολικα τα οποια φανταζομαι θα μου ταιριαζουν πιο πολυ μιας κι εχω συνιθησει απο το εγγλεζικο. Αν καποιος εχει να προτεινει κατι που να πληρει και τις παρακατω προυποθεσεις ας το κανει παρακαλω.
Τιμη εως 120 €
Αγορα απο internet (δεν υπαρχει η δυνατοτητα να τεσταρω το καλαμι ο ιδιος σε καταστημα)
Ψαρεμα σε ομαλους βυθους (παραλιες & λιμανια) και ενταση ανεμου εως 4b.
Κατα προτιμηση τηλεσκοπικο ( οχι απαραιτητα ομως).
Σαργοι Τσιπουρες Μουρμουρες τα ψαρια που απευθυνομαι
Βαριδια εως 80 gr ( το πολυ 100gr)
Ευχαριστω