Ερώτηση καλαμι εγγλεζικου

07/05/2012 18:07 - 07/05/2012 18:17 #11 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα καλαμι εγγλεζικου

mike fisherman έγραψε: μαλλον ή ή ή γιατι ουτε πολυψαρεμενο ειναι(εκτος απο καλαμια που δεν ειναι πολλα),αλλα αν ηταν ανορεχτα δεν θα τσιμπαγανε καθολου .Αλλα αυτο που μου κανε εντυπωση ηταν πως αυτοι οι 2 τσιμπανε περιεργα , ενω εκει που επιασα τον αλλο κακαρελο γινετε ο κακος : χαμος κολυμβητες, βουτιες απο τα βραχια, βαρκες, διχτυα αμεσως εξω απο το κολπο, 2 φορες μεγαλυτερη η προσελευση ψαραδων με καλαμι και παρολαυτα βουλιμικα τσιμπημα .



Ας τα παρουμε ενα ενα:

Πρωτον, το πολυψαρεμενο μερος συμπεριλαμβανει και την εννοια του "κακοψαρεμενου" μερους. Ενα μερος το οποιο ψαρευεται πολυ συχνα ακομα κι αν ειναι απο τον ιδιο εναν και μοναδικο ανθρωπο ειναι πολυψαρεμενο. Επισης, δε γνωριζεις ο καθενας που ψαρευει εκει, πως ψαρευει. Φερνει τα ψαρια γρηγορα εξω για να μην τρομαζει τα αλλα, του κοβονται παραμαλλα με αποτελεσμα τα περισσοτερα ψαρια να κυκλοφορουν με ενα παραμαλλο στο στομα, χρησιμοποιει συνεχεια το ιδιο δολωμα, χρησιμοποιει ψαροτροφες, και γενικοτερα ψαρευει σωστα η μολις πεσει πχ μπιγκατινι στο νερο, τα ψαρια ενστικτωδως θυμουνται "κακες εμπειριες" κι εξαφανιζονται.

Δευτερον, οσον αφορα το ανορεχτα, κι εμεις οταν ειμαστε ανορεχτοι θα τσιμπησουμε κατι, δεν κανουμε απεργεια πεινας, δεν τρωμε ομως με ορεξη και τις ποσοτητες που θα μπορουσαμε. Το ιδιο ισχυει και για τα ψαρια. Μην ξεχνας οτι ειναι περιοδος αναπαραγωγης και τα ψαρια ειναι επιφυλακτικα.

Τριτον, ο λογος που σε ρωταω για το μεγεθος του πρωτου πιο επιθετικου και ορεξατου ψαριου ειναι γιατι συνηθως τα μικρα μεγεθη ειναι πιο αθωα και τρωνε με μεγαλυτερη ανεση με αποτελεσμα να βλεπεις αυτο το βιαιο βουλιαγμα και εξαφανισμα του φελλου. Αντιθετως, οσο μεγαλυτερο ειναι το ψαρι, συνηθως τοσο πιο επιφυλακτικα τρωει. Στις δε τσιπουρες, το φαινομενο του επιφυλακτικου τσιμπηματος ειναι μονιμο, συνηθως ανεξαρτητως μεγεθους.

Τεταρτον και τελευταιο, τα διχτυα δεν αποτελουν αποτρεπτικο παραγοντα στο ψαρεμα μας, εκτος κι αν ειναι πολυ κοντα στην ακτη και κανουν το ψαρεμα μας τεχνικα αδυνατο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, τα συνηθη θηραματα μας στο εγγλεζικο δεν επηρεαζονται στο παραμικρο απο την παρουσια δυχτιων σε καποια αποσταση, καθως περνανε ειτε απο πανω ειτε απο κατω απο τα δυχτια.

Ελπιζω να βοηθησα.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιάννης Γιατράκος (fiesta), Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 18:35 #12 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
Και για να συμπληρωσω το προηγουμενο ποστ, πιστευω πως ηδη γνωριζεις οτι η συμπεριφορα των ψαριων οσον αφορα τις διατροφικες τους συνηθειες αλλαζει συνεχως και πολλες φορες ακομα και μεσα στην ιδια τη μερα ακομα και στο ιδιο σημειο (ποσο περισσοτερο συγκρινοντας διαφορετικα σημεια με αποσταση ακομα και λιγων μετρων). Ετσι, καποιοι επιπλεον λογοι που τα ψαρια ειναι διστακτικα στο τσιμπημα τους μπορει να ειναι η ωρα, οι καιρικες συνθηκες, η φαση του φεγγαριου, η καθαροτητα των υδατων και αλλες τετοιες παραμετροι, οι οποιοι αν τους συνδυασεις με αυτους του προηγουμενου ποστ δημιουργουν μια σπαζοκεφαλια για δυνατους λυτες...

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 18:41 #13 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
1ον εκει περα στο μερος που πηγα(για 1η φορα)ειδα μονο 2 τυπους που ψαρευαν απικο με ψωμι(χωρις μαλαγρα) και καστινγκ με ακροβατη αρα προσπαθουσαν χωρις να φερουν ψαρια κοντα και μου 'παν οτι αυτοι πηγαινουν εκει συχνα (αρα η χρηση ψαροτροφης δεν γινετε απο ανθρωπους που πανε συχνα εκτος αν πανε και αλλοι και κατα διαβολικη συμπτωση χρησιμοποιουν ψαροτροφη) ,αρα δεν ξερουν τι θα πει μπιγκατινι(το δολωμα μ),ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΑ ΕΠΙΑΣΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΚΡΟΒΑΤΗ Η ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 2(ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ :help1: :help1: ).Ενα ακομα συμπερασμα σε σχεση με τα παραμαλα που βγαζω ειναι οτι δεν μπορει να χαθουν παραμαλα ευκολα σε τεχνικες οπως το απικο και το καστινγκ και αν λαβω σοβαρα το σχολιο τους οτι εχει μονο μικρα αποκλειω να χασανε παραμαλο (εκτος αν υπαρχει και αλλος).

2ον ισως

3ον εδω εγιναν τα αντιστροφα δηλ. το μεγαλο τσιμπαγε δυνατα και το μικρο νοχελικα

4ον μαλλον εισαι σωστος

αυτα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 18:54 #14 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
Μιχαλη μου, το γενικο συμπερασμα στο οποιο θελω να καταληξω ειναι οτι, ειναι τοσες πολλες οι παραμετροι που παιζουν ρολο για το πως τρωνε τα ψαρια που ειναι καποιες φορες αδυνατο να κατανοησεις το τι πραγματικα συμβαινει. Δυστυχως για εμας, κι ευτυχως για τα ψαρια, ουτε μπορουμε να ειμαστε 24 ωρες το 24ωρο σε εναν τοπο να βλεπουμε τι συμβαινει, ουτε ειμαστε μεσα στο δικο τους περιβαλλον, ουτε μπορουμε να μπουμε στη νοοτροπια των ψαριων. Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι απλα να παρατηρουμε καποιες συμπεριφορες των ψαριων και οταν τις βλεπουμε και επαναλαμβανονται συνδυαστικα τοτε βγαζουμε τα συμπερασματα μας, χωρις παλι αυτο να σημαινει οτι ειναι και ο απολυτος κανονας.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 19:11 #15 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
αυτη μαλλον ειναι η σωστοτερη εξηγηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2012 09:45 #16 από mangalord
Απαντήθηκε από mangalord στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι σχετικά νέος στο εγγλέζικο ψάρεμα. Ξεκίνησα πρίν ένα χρόνο την ενασχόληση με το εν λόγω είδος ψαρέματος και ομολογώ πως έχω κολλήσει! Το θέμα όμως είναι οτι το καλάμι με το οποίο ψαρέυω είναι ένα τρίμετρο okuma το οποίο είχα πάρει πριν απο πολλά χρόνια για casting αλλα ο μηχανισμός τουλάχοστον είναι για εγγλε΄ζικο! (shimano catana 1000). Οπότε έφτασε ο καορός να πάρω ενα καλάμι της προκοπής. Θα ήθελα να διαθέσω μεχρι κανα 70αρι, όχι παραπάνω και να το πάρω απο Ελλάδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2012 10:59 #17 από stefanos
Απαντήθηκε από stefanos στο θέμα Απ: καλαμι εγγλεζικου
καλημερα θα ηθελα την γνωμη σας για το καλαμι triana ray of sun 4.20 και το μηχανακι excia 4000 σας ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection