Ερώτηση Επιλογη τρισπαστου

01/10/2012 20:15 #11 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα Απ: Επιλογη τρισπαστου
Γεια αου φιλε ,

Μπορω να εχω τις εντυπωσεις σου απο το shimano super aero technium cx 200gr ? σκεφτομαι να το αγοραζω αμεσα , με τι μηχανακι το δουλευεις ? πρεπει να εναι πιο μαλακο απο τα 200 γρ που δίνει έτσι ? ....

thanks

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2012 10:14 #12 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Επιλογη τρισπαστου
Μια χαρα καλαμαρα ειναι.Κτηνος δεν καταλαβαινει και πολλα..Προσεγμενο καλαμι σε σχεση με υποδεεστερα σιμανο...Στους καιρους δεν νιωθει και πολλα..Αποθεματα ενεργειας εχει πολλα.Εγω μεχρι 140γρ το χω ριξει και δεν του φτασαν...χαχα..Λεπτη σχετικα μυτη και αρκετα προσεγμενη..Το ψαρευω μαζι με το σιμανο Ultegra xsb 10000 η ultegra xsb 5000 αναλογα τα γουστα,,Και με τα 2 τα παει περιφημα..



Κρινω το καλαμι με το κριτηριο της τιμης που το πληρωσα δηλαδη σχεδον μιση τιμη απο την αρχικη του αξια..Εαν εδινα 400ευρω ισως να ημουν λιγο πιο αυστηρος μαζι του..

Σε γενικες γραμμες ειναι ενα ποιοτικο εργαλειο..Τωρα παιζει ρολο και που θα το ψαρεψεις..

Ποιο μαλακο απο τα 200γρ τι εννοεις?Μεχρι ποσα πεταει?Τι βολες θα κανεις?Τεχνικες η απλες???





Φιλικα Δημητρης..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2012 22:48 #13 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα Επιλογη τρισπαστου
Γεια σου Δημητρη,

Σ ευχαριστω για την ενημερωση,

Εννοω οτι ενω το δινει με action 200 gr μου φαινεται οτι πρεπει να λειτουργει σαν 180 η και 150 δηλ πιο δρασης κορυφης απο τα αλλα 3 τρισπαστα shimano. Και ποιο μαλακη μυτη και πιο ευκαμτο στο συνολο του. Εχω ultra leader kai surf leader και οταν επιασα αυτο μου φανηκε Μουρμουροκαλαμο - συγκριτικα με τα αλλα δυο που αναφερω παντα - Για να καταλαβω κατι για μενα , πες μου, ειναι το πιο σκληρο σου καλαμι ? εαν φυσικα δεν εχεις καποιο αλλο μεγαλυτερο απο 200 gr ???

Τks για το χρονο σου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2012 16:06 #14 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Επιλογη τρισπαστου
Γεια σου και σενα φιλε (Το ονομα σου???Εαν θελεις γραψτο και στο προφιλ σου για να ξερουμε πως σε λενε!)



Λοιπον δυστυχως τα ερωτηματα που θετεις δεν μπορω να σου τα απαντησω,διοτι εμμεσα με βαζεις να το συγκρινω με τα 2 καλαμια που ηδη εχεις (surf leader ultra surf leader) τα οποια εκτος απο μια φορα που εριξα με το ασημι το leader δεν εχουν περασει απο τα χερια μου!!!Το εν λογω καλαμι (super aero technium) το θεωρω πιο ψαρευτικο απο τα υποδεεστερα σιμανο οπως τρισπαστο antares-aerocast κτλπ...Δυστυχως δεν το εχω φτασει ακομα στα ορια του για να κρινω το ευρος γραμμαριων που δεχεται..Κρινοντας απο την αισθηση που μου εδωσε οπως σου ειπα πιστευω οτι εχει δυναμεις και για 150αρια βαριδια και ισως παραπανω..Εαν εισαι απο Θεσσαλονικη ελα οποτε θελεις να στο δωσω να το ριξεις για να δεις εσυ ο ιδιος εαν σου ταιριαζει η οχι...

Οσο για το εαν ειναι το πιο σκληρο μου καλαμι, αυτο μαζι με αλλα 3 καλαμια συμπληρωνουν την σκληρη 4αδα μου..Οποτε θεωρητικα μπορουμε να πουμε οτι ειναι το σκληροτερο μου...


Το θεωρω ας πουμε το πιο "ιταλικου τυπου" καλαμι της σιμανο εαν αυτο λεει κατι...



Ελπιζω να βοηθησα..Ας παρουν θεση και ατομα τα οποια το εχουν λιωσει το καλαμι για να εχεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη!!!!

Υ.Γ:Η γνωμη μου ειναι εφοσον εισαι διατεθημενος να χωσεις φραγκα μην μπαινεις στον κοπο να αλλαξεις καλαμι βαλε κανα κατοσταρικο ακομα και παρε παλι ενα leader εφοσον και αν σε αφησε ικανοποιημενο!Για να μην κλαις τα χρηματα σου μετα!!!



Φιλικα Δημητρης!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2012 23:34 #15 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα Επιλογη τρισπαστου
Δημήτρη ,
ων
Κατάλαβει τι παίζει απ αυτά που μου είπες και επιβεβαιώθηκαν οι σκεψεις μου
Το surf leader την έλευση του super aero δεν εχει θέση πλέον και δεν δικαιλογεί την 2η θεση στην σειρα της shimano . νομιζω το ξέρουν και οι ιδιοι και κατι θα αλλαξει πιστευω σύντομα..... Αλλωστε αυτο φαινεται και απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2 καλαμίων. καλύτερα του super aero / ακριβότερο το serf leader.
Θα το πάρω και θα (σπρώξω )το leader που ποτέ δεν μου έκατσε .. (για την αδικαιολόγητη ) τιμή του. Η διαφορά του απο το ¨<κιτρινο> είναι μέρα με την νύχτα κάτι που δεν θα 'επρεπε.
Εχοντας το super aero σαν μαλακότερο και μαζι με το ultra leader θα είμαι πλήρης .
ΑΠΛΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ULTRA ΣΕ 3ΣΠΑΣΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ CENTS ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ


Ευχαριστώ για το χρόνο σου : ;)
Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2012 19:18 #16 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Επιλογη τρισπαστου
Καλησπερα, ενας φιλος πηρε πριν 4 μερες ενα καλαμι, 3σπαστο spro boxxer surf 420 100-200gr, με ενα μηχανισμο spro super long cast pro 4000, οταν ακουσα τιμη για το καλαμι ζαλιστηκα [πολλυ φτηνο] μηπως το εχει καποιος και μπορει να μας πει 2 λογια ? ? ευχαριστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection