ωραια παλυ καλα , τωρα θα κανεις αυτο που σου ειπα με το σφουγκαρακι , μη φοβηθεις διοτι θα σου ξανακολλησει θα τριψεις ομοιομορφα τον ανθρακα μεχρι να μπαινεισ το θυλυκο σε ενα οικανοποιητικο σημειο και να εχεις ομως ακι ενα σφαλες περιθωριο ακομαεω ςοτου ισχωρησει εντελως μεσα.