Ερώτηση Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro

02/02/2012 22:14 #1 από Γιώργος Βασιλακης
Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro δημιουργήθηκε από Γιώργος Βασιλακης
Λοιπον, μετα απο αναμονη 8 ημερων ηρθε επιτελους απο Γλασκωβη και κανοντας το κυκλο της Ευρωπης το τρισπαστο που ειχα παραγγειλει , το πρωτο μου για την ακριβεια. Αφου το θαυμαζα για αρκετη ωρα ειπα ας το συναρμολογησω στο κηπο να το δω ολοκληρο , με το που συνεδεσα τα πρωτα 2 κομματια , δηλαδη τη βαση και το μεσαιο στελεχος προσεξα οτι κουμπωσε λιγο δυσκολα το αρσενικο με το θηλυκο, δεν με πτοησε αυτο ομως και εσπρωξα λιγο παραπανω αφηνοντας αποσταση στα 2 κομματια περιπου 3 εκατοστα :treaten: .
Δυστυχως απο χθες που το εκανα αυτο δεν εχω καταφερει να το ξεκολλησω και ας εχουμε προσπαθησει μαζι 3 ανθρωποι, Δοκιμασα να παγωνω το αρσενικο με μια παγοκυστη και να ζεσταινω με πιστολακι το θηλυκο αλλα τιποτα , εβαλα λιγο λαδακι σιγκερ για ραπτομηχανη αναμεσα αλλα και παλι τζιφος. Επειδη τα χερια μου εχουν μουδιασει και απελπιζομαι, τεινω σε μια ακραια λυση , να τυλιξω το μεσαιο στελεχος με μια πετσετα και να το βαλω στη μεγγενη ωστε να να μπορεσω τα τραβηξω το αλλο μερος.
Οπως λενε ομως πολλα μυαλα ειναι καλυτερα απο ενα και για αυτο ελπιζω να με βοηθησετε να λυσω το προβλημα :D

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 22:32 - 02/02/2012 22:32 #2 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro

Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Λοιπον, μετα απο αναμονη 8 ημερων ηρθε επιτελους απο Γλασκωβη και κανοντας το κυκλο της Ευρωπης το τρισπαστο που ειχα παραγγειλει , το πρωτο μου για την ακριβεια. Αφου το θαυμαζα για αρκετη ωρα ειπα ας το συναρμολογησω στο κηπο να το δω ολοκληρο , με το που συνεδεσα τα πρωτα 2 κομματια , δηλαδη τη βαση και το μεσαιο στελεχος προσεξα οτι κουμπωσε λιγο δυσκολα το αρσενικο με το θηλυκο, δεν με πτοησε αυτο ομως και εσπρωξα λιγο παραπανω αφηνοντας αποσταση στα 2 κομματια περιπου 3 εκατοστα :treaten: .
Δυστυχως απο χθες που το εκανα αυτο δεν εχω καταφερει να το ξεκολλησω και ας εχουμε προσπαθησει μαζι 3 ανθρωποι, Δοκιμασα να παγωνω το αρσενικο με μια παγοκυστη και να ζεσταινω με πιστολακι το θηλυκο αλλα τιποτα , εβαλα λιγο λαδακι σιγκερ για ραπτομηχανη αναμεσα αλλα και παλι τζιφος. Επειδη τα χερια μου εχουν μουδιασει και απελπιζομαι, τεινω σε μια ακραια λυση , να τυλιξω το μεσαιο στελεχος με μια πετσετα και να το βαλω στη μεγγενη ωστε να να μπορεσω τα τραβηξω το αλλο μερος.
Οπως λενε ομως πολλα μυαλα ειναι καλυτερα απο ενα και για αυτο ελπιζω να με βοηθησετε να λυσω το προβλημα :D

Μην βιαζεσαι θα το σπασεις...Το θηλυκο ποσο μηκος εχει?Βρες απο καποιον ενα ψαροντουφεκο με βεργα πιο μεγαλη απο το πρωτο στελεχος κατα προτιμηση 7αρα (ναναι σκληρη) ή βρες μια μπετοβεργα λεπτη να χωραει μεχρι τερμα.Κοψε με ενα ποτηροτρυπανο ενα κομματι ξυλο κυλινδρικο ή πηγαινε σε ενα ξυλουργειο να σου κοψουν μια καβιλια κυλινδρικη οσο το αρσενικο που εχει κολλησει ή και λιγο πιο λεπτη.Ριξε απο πισω απο τη βαση νερο με AVA να φτασει μεχρι την ενωση ,βαλε την καβιλια μεσα ,μετα την μπετοβεργα να σπρωχνει την καβιλια και χτυπα σιγα και σταθερα με μια ματσολα ή ενα σφυρακι και θα βγει 100%.Εννοειται η καβιλια να ειναι τοση που να μη φρακαρει μεσα ε?

Ασχετο...καμινιωτης εισαι?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 22:37 #3 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
εγω στην θεση σου θα εβγαζα το μεσαιο κοματι(αν ειναι το αρσενικο) εξω στο παραθυρο ,το πρωτο κοματι με την ενωση μεσα στο δωματιο
θα το αφηνα κανα μισαωρο και μετα θα τραβουσα

αν δεν γινει κατι
θα τυλιγα το κοματι της βασης με κατι που να μην αλλαζει την θερμοκρασια του και θα το εβγαζα εξω τα καλαμι για λιγο
μετα θα ξαναδοκιμαζα

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 22:44 #4 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
Ευχαριστω Αρη . Ειμαι τυλισσανος αλλα μενω αθηνα :D
Το περιεργο ειναι οτι το ιδιο μου προτεινε και ο πατερας μου και πανω στα νευρα μου ειρωνευωμουν αλλα τωρα που μου το λες εσυ μου φαινεται λογικο Ο_Ο. Εχω μια απορια ομως το νερο με το Αβα δεν θα κανει ζημια στο καλαμι η στον ανθρακα του αρσενικου ? Παντως το μηκος ειναι 1,40μ περιπου.

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 22:48 #5 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro

Αμαλιαδας έγραψε: εγω στην θεση σου θα εβγαζα το μεσαιο κοματι(αν ειναι το αρσενικο) εξω στο παραθυρο ,το πρωτο κοματι με την ενωση μεσα στο δωματιο
θα το αφηνα κανα μισαωρο και μετα θα τραβουσα

αν δεν γινει κατι
θα τυλιγα το κοματι της βασης με κατι που να μην αλλαζει την θερμοκρασια του και θα το εβγαζα εξω τα καλαμι για λιγο
μετα θα ξαναδοκιμαζα


Ευχαριστω για την απαντηση αλλα υπολογισε οτι το ενα κομματι απεχει απο το αλλο περιπου 3 εκατοστα δλδ ειναι σαν μιλαμε για ενα καλαμι στα 3 μετρα τωρα και ασε που δεν μπορω να το αφησω τα παραθυρα ανοιχτα με αυτο το κρυο :P
το δοκιμασα με παγοκυστη και πιστολακι αυτο αλλα δεν τα καταφερα :(

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 22:59 #6 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro

Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Ευχαριστω Αρη . Ειμαι τυλισσανος αλλα μενω αθηνα :D
Το περιεργο ειναι οτι το ιδιο μου προτεινε και ο πατερας μου και πανω στα νευρα μου ειρωνευωμουν αλλα τωρα που μου το λες εσυ μου φαινεται λογικο Ο_Ο. Εχω μια απορια ομως το νερο με το Αβα δεν θα κανει ζημια στο καλαμι η στον ανθρακα του αρσενικου ? Παντως το μηκος ειναι 1,40μ περιπου.

Oχι Γιωργο δεν παθαινει τιποτα με το ΑVA.Και νεφτι να βαλεις οι εποξικες ρητινες απο τις οποιες ειναι κατασκευασμενο το καλαμι δεν καταλαβαινουν γρι...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Βασιλακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 23:04 #7 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
Θα παω να βρω μια βεργα ψαροντουφεκου αυριο και μαλλον θα κοψω λιγο φελο αντι για ξυλο και θα το προσπαθησω . Σας ευχαριστω παντως και τους δυο για τις απαντησεις σας

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2012 23:31 #8 από Αλέκος Κούτρης
Απαντήθηκε από Αλέκος Κούτρης στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
Φίλε δοκίμασε πρώτα με συστολή - διαστολή αλλά σωστά . Ασε το καλάμι έξω στο κρύο καμιά ώρα και αμέσως μετά ζέστανε με το σεσουάρ το θηλυκό . Στην αρχή όχι πάνω στην ένωση αλλά δίπλα . Τέλος ρίξε και πάνω στην ένωση και τράβα .Είναι καλύτερα να είσαστε δύο άτομα και τη διαδικασία να την κάνετε έξω . Αν δεν πετύχει βάλε καβίλια . Καλή επιτυχία .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Βασιλακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 01:45 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
φιλαρακι αστο στην ησυχια του ακομα και μερες, οχι μεγγενη κλπ,και την ντιχα τη προτεινω σαν εσχατη λυση, πιστευω οτι αν το αφησεις και μερα ακομα ολοκληρη θα ξεσφηξει.Οταν με το καλο ξεσφηνωσει θα παρεις γιαλοχαρτο η σφουγγρακι για τα πιατα και με τη πρασιμη μερια θα τριβεις μεχρι να μπαινει το αρσενικο στο θυλυκο ανετα.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Βασιλακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 09:31 #10 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Απ: Προβλημα με τρισπαστο Penn Powerstix Pro
Τελικα βρηκα μια χαλκοσωληνα στην αποθηκη η οποια ηταν ακριβως στο μεγεθος το οποιο χρειαζοταν, εδεσα στην ακρη της διπλωμενο πανι και με δυο σφυριες ξεκολλησε :ok:
Αν δεν το κανα θα παθαινα νευρικο κλονισμο :tease: :tease:

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS ), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.180 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection