Ερώτηση καλαμια Falcon

24/01/2012 22:57 #1 από Mitsos_D
καλαμια Falcon δημιουργήθηκε από Mitsos_D
Παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας..Γνωριζει κανεις να μας πει για τα καλαμια της Falcon?Τα ειδα τα επιασα και μου αρεσαν πολυ αλλα δεν ξερω εαν ειναι ποιοτικα..αυτο θα ηθελα να μαθω..εαν ειναι καλη η κατασκευη τους..οποιος γνωριζει θα με βοηθουσε πολυ...

Συγκεκριμενα ειδα τα falcon scirocco 100-200 4,20 falcon levante 4,30 160gr falcon hercules 2 4,20 150gr τα καλαμια ειναι τηλεσκοπικα για casting

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 15:08 #2 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: καλαμια Falcon
Παιδια κανεις δεν τα εχει???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 17:43 #3 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Απ: καλαμια Falcon
Να τα πάρεις με κλειστά μάτια. Τίμια καλάμια για τα λεφτά τους. Έχω τέσσερα.

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 22:47 #4 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: καλαμια Falcon
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση..Εαν επιτρεπεται ποια μοντελα εχεις και ποσο σου στοιχισαν???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2012 09:58 #5 από ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΙΟΜΠΑΝΟΥΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΙΟΜΠΑΝΟΥΔΗΣ στο θέμα Απ: καλαμια Falcon
Εγώ έχω τα Falcon Bora & Vectra. Πολύ καλά και αξιόπιστα. Τα πήρα σε τιμή ευκαιρίας απο μαγαζί που έκλεισε 150 € και τα δύο.
Φίλοι μου επίσης διαθέτουν τέτοια καλάμια και είναι υπερευχαριστημένοι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.155 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection