Παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας..Γνωριζει κανεις να μας πει για τα καλαμια της Falcon?Τα ειδα τα επιασα και μου αρεσαν πολυ αλλα δεν ξερω εαν ειναι ποιοτικα..αυτο θα ηθελα να μαθω..εαν ειναι καλη η κατασκευη τους..οποιος γνωριζει θα με βοηθουσε πολυ...
Συγκεκριμενα ειδα τα falcon scirocco 100-200 4,20 falcon levante 4,30 160gr falcon hercules 2 4,20 150gr τα καλαμια ειναι τηλεσκοπικα για casting