- Δημοσιεύσεις: 263
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Επισης πιστευεις οτι υπερεχει κατα πολυ του παραπανω καλαμιου?Γιατι αν η ποιοτικη διαφορα ειναι μεγαλη πρεπει να το ξανασκεφτω!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αστο καμια συγκριση τα δισπαστα ειναι σαφως ανωτερα και αφου εισαι στα 300 ευρω με λιγα παραπανω μπορεις να δεις στα ματια της εταιρειες κορυφες(century,zziplex,conoflex,daiwa,penn)Φιλε Δημητρη επειδη εχω κανει την ανασυγκροτηση κ επειδη στοχευω σ"αυτα που προανεφερες κατεληξα στο colmicμε το οποιο πιστευω οτι θα τα επιτυχω.Σ"ευχαριστω πολυ για την προταση σου αλλα το μοναδικο προβλημα ειναι αυτο που λες στο τελος.ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΟΛΕΨΩ
.Επισης πιστευεις οτι υπερεχει κατα πολυ του παραπανω καλαμιου?Γιατι αν η ποιοτικη διαφορα ειναι μεγαλη πρεπει να το ξανασκεφτω!αλλιως βολευει καλυτερα το πρωτο.Πιστευω επισης οτι καθενας απο εμας θα ηθελε να κανει το χομπυ του με ποιοτικα εργαλεια γιατι το ευχαριστιεται πολυ περισσοτερο κ πολλες φορες τα εργαλεια ειναι αυτα που κανουν τον μαστορα.Σ"ευχαριστω κ θα δω με προσοχη την προταση σου!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σίγουρα έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Εγώ απλώς το ανέφερα μήπως και σε βοηθήσει στην επιλογή σου. Δές αν θες και για το miura από italacana.Babiko εχω το τελευταιο τευχος του ψρεμα αλλα δεν νομιζω οτι ειμαι κ πολυ ευχαριστημενος γιατι οταν λες οτι κανεις αφιερωμα στα τρισπαστα δε νομιζω οτι βοηθας τους αναγνωστες με σχολια του τυπου:ωραια ταπα στην λαβη, ωραια μυτη,ωραιο χρωμα στο λογοτυπο της εταιριας κ πολλα αλλα που μου ξεφευγουν.ποιο πολυ για καλλιστεια καλαμιων μου εμοιαζε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εχουν περασει απο τα χερια μου πολλα καλαμια απο καλες εταιριες(τηλεσκοπικα και τρισπαστα δεν αναφερω εταιριες πιστευω να καταλαβενετε ολοι γιατι) τα οποια πολλη γρηγορα τα εφτανα στο οριο τους απο αποψη βολων(παρολο που η τεχνικη μου υστερουσε και υστερει) η στο οριο τους απο αποψη αντοχης(απλα ενα κρακ και γεια χαρα 200 ευρω).Ενα απογευμα πηγα και πηρα ενα καλαμι απο εδω(Ελλαδα) δισπαστο(παλι δεν λεω εταιρια) με την πρωτη κιολας βολη καταλαβα την διαφορα.Αυτο ηταν βρηκα κατι που πολυ δυσκολα θα σταματουσε να με καλυπτει και δυσκολα θα το εφτανα στο οριο του απο εκεινο το απογευμα κολλησα με το αθλημα και αρχισα να ψαχνω οτι δεν υπαρχει στην ελληνικη αγορα πρωτα για να γλυτωσω χρονο μιας και οι παραγγελιες απο το εξωτερικο τραβουν σε χρονο και το πηρα(century carbon metal crest,daiwa 142 tnxs) τωρα θελω να παρω και ενα zziplex που ευτηχως μπορω να τα παρω και απο εδω(Φωτη Κολοβο) για να κανω της δικες μου συγκρισεις και να δω τι μου ταιριαζει καλητερα μπορει να ξοδεψα καποια λεφτα(αρκετα) αλλα ειμαι σιγουρος πως πηρα εξοπλησμο για μια ζωη.Αυτα με λιγα λογια ειναι η δικια εμπειρια και χωρις να θελω να επιρεασω κανεναν την καταθετωΦίλε Νίκο,
άκου αυτά που σου λένε ο Δημήτρης και ο Γιώργος. Με πολύ λίγα παραπάνω ή ίσως και λίγο λιγότερα μπορείς να πάρεις ένα από τα κορυφαία καλάμια στον κόσμο. Στείλε ένα Π.Μ. στον Φώτη (zziplex) και θα θυμάσαι για πάντα ότι έκανες την καλύτερη επιλογή εξοπλισμού. Θα πάρεις ένα εργαλείο που θα το δοκιμάσεις πρώτα, θα φτιαχτεί πάνω σου, και θα το έχεις εσύ τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου. ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ. Καμία εταιρεία στον κόσμο δεν το κάνει αυτό. Και επειδή ψάχνεσαι πολύ, ψάξε και στα φόρουμ στα ξένα site και δεσ λίγο για ποιά καλάμια μιλάνε οι άνθρωποι. Φύγε μακριά από την Ελληνική μιζέρια των εμπόρων που σε βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι.
Φιλικά Ανδρέας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Με αφορμη το παραπανω λεω σε οποιον ειναι στην αθηνα και μπορει να ερθει στο λιμανι(πειραια) βραδυνες ωρες που παω συνηθως για προπονηση να ερθει αφου πρωτα μου στειλει π.μ και να δοκιμασει τα δικα μου καλαμια χωρις κανενα προβλημα.Α!!! το δικο μου αυτοκινητο ειναι ατος και χωρανε μια χαρα.Το καλάμι χωράει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο πιο στενό αμάξι που το έβαλα είναι σε Suzuki Jimny.
Όποιος δει, πιάσει και συγκρίνει ένα τέτοιο καλάμι με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό καλάμι θα καταλάβει την διαφορά.
Επωφεληθείτε από την δυνατότητα που υπάρχει για μια δοκιμή είτε από τον Φώτη είτε από κάποιον από εμάς που έχουν τέτοια καλάμια και θα καταλάβετε.
Πιστεύω ότι όσοι δεν είστε στενόμυαλοι και θέλετε κάτι καλό δεν θα ξανά πάρετε κάτι άλλο.
Φιλικά
Αλέξης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Α!!! το δικο μου αυτοκινητο ειναι ατος και χωρανε μια χαρα.Το καλάμι χωράει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο πιο στενό αμάξι που το έβαλα είναι σε Suzuki Jimny.
Όποιος δει, πιάσει και συγκρίνει ένα τέτοιο καλάμι με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό καλάμι θα καταλάβει την διαφορά.
Επωφεληθείτε από την δυνατότητα που υπάρχει για μια δοκιμή είτε από τον Φώτη είτε από κάποιον από εμάς που έχουν τέτοια καλάμια και θα καταλάβετε.
Πιστεύω ότι όσοι δεν είστε στενόμυαλοι και θέλετε κάτι καλό δεν θα ξανά πάρετε κάτι άλλο.
Φιλικά
Αλέξης
φιλικα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD