Ερώτηση Καλάμι : Colmic Advanced Surf - 4,20m (100-250gr)

12/06/2007 18:22 #11 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF
Babiko εχω το τελευταιο τευχος του ψρεμα αλλα δεν νομιζω οτι ειμαι κ πολυ ευχαριστημενος γιατι οταν λες οτι κανεις αφιερωμα στα τρισπαστα δε νομιζω οτι βοηθας τους αναγνωστες με σχολια του τυπου:ωραια ταπα στην λαβη, ωραια μυτη,ωραιο χρωμα στο λογοτυπο της εταιριας κ πολλα αλλα που μου ξεφευγουν.ποιο πολυ για καλλιστεια καλαμιων μου εμοιαζε.

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2007 20:21 #12 από Δημητρης (allan)
Απαντήθηκε από Δημητρης (allan) στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Επισης πιστευεις οτι υπερεχει κατα πολυ του παραπανω καλαμιου?Γιατι αν η ποιοτικη διαφορα ειναι μεγαλη πρεπει να το ξανασκεφτω!


Μακράν!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2007 20:39 #13 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Φιλε Δημητρη επειδη εχω κανει την ανασυγκροτηση κ επειδη στοχευω σ"αυτα που προανεφερες κατεληξα στο colmicμε το οποιο πιστευω οτι θα τα επιτυχω.Σ"ευχαριστω πολυ για την προταση σου αλλα το μοναδικο προβλημα ειναι αυτο που λες στο τελος.ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΟΛΕΨΩ??????????????????.Επισης πιστευεις οτι υπερεχει κατα πολυ του παραπανω καλαμιου?Γιατι αν η ποιοτικη διαφορα ειναι μεγαλη πρεπει να το ξανασκεφτω!αλλιως βολευει καλυτερα το πρωτο.Πιστευω επισης οτι καθενας απο εμας θα ηθελε να κανει το χομπυ του με ποιοτικα εργαλεια γιατι το ευχαριστιεται πολυ περισσοτερο κ πολλες φορες τα εργαλεια ειναι αυτα που κανουν τον μαστορα.Σ"ευχαριστω κ θα δω με προσοχη την προταση σου!

αστο καμια συγκριση τα δισπαστα ειναι σαφως ανωτερα και αφου εισαι στα 300 ευρω με λιγα παραπανω μπορεις να δεις στα ματια της εταιρειες κορυφες(century,zziplex,conoflex,daiwa,penn)

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2007 20:57 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Babiko εχω το τελευταιο τευχος του ψρεμα αλλα δεν νομιζω οτι ειμαι κ πολυ ευχαριστημενος γιατι οταν λες οτι κανεις αφιερωμα στα τρισπαστα δε νομιζω οτι βοηθας τους αναγνωστες με σχολια του τυπου:ωραια ταπα στην λαβη, ωραια μυτη,ωραιο χρωμα στο λογοτυπο της εταιριας κ πολλα αλλα που μου ξεφευγουν.ποιο πολυ για καλλιστεια καλαμιων μου εμοιαζε.

Σίγουρα έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Εγώ απλώς το ανέφερα μήπως και σε βοηθήσει στην επιλογή σου. Δές αν θες και για το miura από italacana.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2007 20:59 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF
Σου προτείνω καλάμια που έχω δει και τα γνωρίζω. Όχι κάτι που το έχω δει μόνο σε περιοδικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2007 12:45 #16 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF
Φίλε Νίκο,
άκου αυτά που σου λένε ο Δημήτρης και ο Γιώργος. Με πολύ λίγα παραπάνω ή ίσως και λίγο λιγότερα μπορείς να πάρεις ένα από τα κορυφαία καλάμια στον κόσμο. Στείλε ένα Π.Μ. στον Φώτη (zziplex) και θα θυμάσαι για πάντα ότι έκανες την καλύτερη επιλογή εξοπλισμού. Θα πάρεις ένα εργαλείο που θα το δοκιμάσεις πρώτα, θα φτιαχτεί πάνω σου, και θα το έχεις εσύ τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου. ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ. Καμία εταιρεία στον κόσμο δεν το κάνει αυτό. Και επειδή ψάχνεσαι πολύ, ψάξε και στα φόρουμ στα ξένα site και δεσ λίγο για ποιά καλάμια μιλάνε οι άνθρωποι. Φύγε μακριά από την Ελληνική μιζέρια των εμπόρων που σε βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2007 13:23 #17 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Φίλε Νίκο,
άκου αυτά που σου λένε ο Δημήτρης και ο Γιώργος. Με πολύ λίγα παραπάνω ή ίσως και λίγο λιγότερα μπορείς να πάρεις ένα από τα κορυφαία καλάμια στον κόσμο. Στείλε ένα Π.Μ. στον Φώτη (zziplex) και θα θυμάσαι για πάντα ότι έκανες την καλύτερη επιλογή εξοπλισμού. Θα πάρεις ένα εργαλείο που θα το δοκιμάσεις πρώτα, θα φτιαχτεί πάνω σου, και θα το έχεις εσύ τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου. ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ. Καμία εταιρεία στον κόσμο δεν το κάνει αυτό. Και επειδή ψάχνεσαι πολύ, ψάξε και στα φόρουμ στα ξένα site και δεσ λίγο για ποιά καλάμια μιλάνε οι άνθρωποι. Φύγε μακριά από την Ελληνική μιζέρια των εμπόρων που σε βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι.

Φιλικά Ανδρέας

Εχουν περασει απο τα χερια μου πολλα καλαμια απο καλες εταιριες(τηλεσκοπικα και τρισπαστα δεν αναφερω εταιριες πιστευω να καταλαβενετε ολοι γιατι) τα οποια πολλη γρηγορα τα εφτανα στο οριο τους απο αποψη βολων(παρολο που η τεχνικη μου υστερουσε και υστερει) η στο οριο τους απο αποψη αντοχης(απλα ενα κρακ και γεια χαρα 200 ευρω).Ενα απογευμα πηγα και πηρα ενα καλαμι απο εδω(Ελλαδα) δισπαστο(παλι δεν λεω εταιρια) με την πρωτη κιολας βολη καταλαβα την διαφορα.Αυτο ηταν βρηκα κατι που πολυ δυσκολα θα σταματουσε να με καλυπτει και δυσκολα θα το εφτανα στο οριο του απο εκεινο το απογευμα κολλησα με το αθλημα και αρχισα να ψαχνω οτι δεν υπαρχει στην ελληνικη αγορα πρωτα για να γλυτωσω χρονο μιας και οι παραγγελιες απο το εξωτερικο τραβουν σε χρονο και το πηρα(century carbon metal crest,daiwa 142  tnxs) τωρα θελω να παρω και ενα zziplex που ευτηχως μπορω να τα παρω και απο εδω(Φωτη Κολοβο) για να κανω της δικες μου συγκρισεις και να δω τι μου ταιριαζει καλητερα μπορει να ξοδεψα καποια λεφτα(αρκετα) αλλα ειμαι σιγουρος πως πηρα εξοπλησμο για μια ζωη.Αυτα με λιγα λογια ειναι η δικια εμπειρια και χωρις να θελω να επιρεασω κανεναν την καταθετω
ΦΙΛΙΚΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2007 15:13 #18 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF
Παιδιά σε ότι αφορά τα καλάμια αυτής της κατηγορίας η μόνη δικαιολογία που μπορώ να δεχτώ από κάποιον είναι το οικονομικό. Για κάποιον που μπορεί όμως να διαθέσει 300€ για ένα καλάμι, με λίγη ή με περισσότερη προσπάθεια μπορεί να δώσει και τα χ ευρώ παραπάνω για να πάει σε ένα καλάμι της κατηγορίας zziplex, century κλπ και να το έχει για μια ζωή.
Δεν θέλω να ξανά ακούσω δικαιολογία ότι είναι δύσκολο στην μεταφορά γιατί όλοι ξέρουμε τι παραχωρήσεις κάνουμε προκειμένου να πάμε για ψάρεμα. Εγώ το  καλάμι μου που το ένα  στέλεχος είναι περίπου 2.20m το μεταφέρω πάντα μαζί με φορτωμένο το αμάξι, την γυναίκα μου και τα 2 παιδιά χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.
Χαρακτηριστικά σας λέω ότι έτσι έκανα πέρυσι το καλοκαίρι ταξίδι Θεσσαλονίκη – Λευκάδα (περίπου 7 ώρες).
Το καλάμι χωράει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο πιο στενό αμάξι που το έβαλα είναι σε Suzuki Jimny.
Όποιος δει, πιάσει και συγκρίνει ένα τέτοιο καλάμι με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό καλάμι θα καταλάβει την διαφορά.
Επωφεληθείτε από την δυνατότητα που υπάρχει για μια δοκιμή είτε από τον Φώτη είτε από κάποιον από εμάς που έχουν τέτοια καλάμια και θα καταλάβετε.
Πιστεύω ότι όσοι δεν είστε στενόμυαλοι και θέλετε κάτι καλό δεν θα ξανά πάρετε κάτι άλλο.

Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2007 15:42 #19 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Το καλάμι χωράει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο πιο στενό αμάξι που το έβαλα είναι σε Suzuki Jimny.
Όποιος δει, πιάσει και συγκρίνει ένα τέτοιο καλάμι με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό καλάμι θα καταλάβει την διαφορά.
Επωφεληθείτε από την δυνατότητα που υπάρχει για μια δοκιμή είτε από τον Φώτη είτε από κάποιον από εμάς που έχουν τέτοια καλάμια και θα καταλάβετε.
Πιστεύω ότι όσοι δεν είστε στενόμυαλοι και θέλετε κάτι καλό δεν θα ξανά πάρετε κάτι άλλο.

Φιλικά
Αλέξης

Με αφορμη το παραπανω λεω σε οποιον ειναι στην αθηνα και μπορει να ερθει στο λιμανι(πειραια) βραδυνες ωρες που παω συνηθως για προπονηση να ερθει αφου πρωτα μου στειλει π.μ και να δοκιμασει τα δικα μου καλαμια χωρις κανενα προβλημα.Α!!! το δικο μου αυτοκινητο ειναι ατος και χωρανε μια χαρα.
φιλικα
ΓΙΩΡΓΟΣ

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2007 17:49 #20 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: COLMIC -ADVANCED SURF

Το καλάμι χωράει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο πιο στενό αμάξι που το έβαλα είναι σε Suzuki Jimny.
Όποιος δει, πιάσει και συγκρίνει ένα τέτοιο καλάμι με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό καλάμι θα καταλάβει την διαφορά.
Επωφεληθείτε από την δυνατότητα που υπάρχει για μια δοκιμή είτε από τον Φώτη είτε από κάποιον από εμάς που έχουν τέτοια καλάμια και θα καταλάβετε.
Πιστεύω ότι όσοι δεν είστε στενόμυαλοι και θέλετε κάτι καλό δεν θα ξανά πάρετε κάτι άλλο.

Φιλικά
Αλέξης

Α!!! το δικο μου αυτοκινητο ειναι ατος και χωρανε μια χαρα.
φιλικα
ΓΙΩΡΓΟΣ

:good: :good: :good:

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.173 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection