Ερώτηση CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα

04/10/2011 17:06 #1 από Αλέξανδρος Κλώνος
CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα δημιουργήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος
θα ήθελα τις γνώμες σας για το πιο πάνω καλάμι παιδία.
για ήπιες καιρικές συνθήκες μέχρι 4 μποφόρ το πολύ.




το SHADOW είναι τηλεσκοπικό καλάμι, κατασκευασμένο από carbon μονής κατεύθυνσης HM, με πέντε στελέχη και τέσσερα δαχτυλίδια διπλής στήριξης (hardloy) και δύο συρόμενα στο στέλεχος της κορυφής. Η βάση στήριξης του μηχανισμού, είναι βιδωτή από γραφίτη και η απόστασή της από την τάπα του καλαμιού είναι 65cm. Το action του καλαμιού είναι 60/120gr, το μήκος του κλειστό 1,37m και το βάρος του 375gr.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 19:26 #2 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Αλεξανδρε εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια για το crever mp3000 430 εως 150γρ νομιζω ειναι....θα ηθελα και γω τι γνωμη καποιου που το εχει στην κατοχη του και το shadow και το Mp3000 ειμαι ετοιμος για αγορα αυτων των 2..δεν ξερω μου γεμισαν το ματι με το που τα ειδα..(ασε που ειναι και χειροποιητα και η εταιρια παραγει carbon για διαφορες χρησεις...+1 χρονο αστοχια υλικου οποτε θεωρω καλη επιλογη..)ας μας πει και καποιος που τα εχει στην κατοχη του..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2011 07:20 #3 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Κανείς δεν το έχει δοκιμάσει αυτο το καλάμι;;;; :unknw: :unknw:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 11:47 #4 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Να μια λύση.!!!!

Δεν μου στέλνετε λεφτά να το αγοράσω, να το δοκιμάσω και να γράψω τα σχόλια!!!!
Έτσι όλοι θα γνωρίζουμε!!!!!!!!!!!!!!! :wav: :dance3: :dance2:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 14:04 #5 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
δυστηχως η ευτηχως για να εχουμε προσωπικη κ πραγματικη αποψη για ενα προιον που αγοραζουμε ειτε αυτο ειναι καρο , ειτε ειναι μηχανακι, ειτε ειναι καλαμι ψαρεματος εως οτου το παρουμε στα χερια μας οποια αλλη γνωμη ακουσουμε, αν φυσικα βρουμε , ειναι υποκειμενικη αυτου του οποιου μας την λεει κ τυγχανει παρα πολλες φορες αυτη η γνωμη να διαφερει παρασαγγας απο την δικη μας.
Για αυτο καλυτερα ειναι εκτος απο τις γνωμες που ακουμε δεξια κ αριστερα να πηγαινουμε να βρσικουμε το καλαμι που θελουμε να το πιανουμε στα χερια μας να δουμε πως καθετε - κουμπωνει σε αυτα κ ακομα να κανουμε μια υποτιθεμενη κινηση ριξης για να δουμε καπως την συμπεριφορα του.
Παντως ας ειμαστε κ λιγο ρεαλιστες ΣΧΕΔΟΝ παντα απ ολες τις εταιρειες του χωρου τα καλαμια τους στο φασμα των οικονομικων - φθηνων καλαμιων διαφερουν ελαχιστα εως καθολου.
Πανω κατω ειναι τα ιδια , μιλω για τα καλαμια των γνωστων εταιρειων του χωρου σε τιμες που κυμενοντες κατω η γυρω στα 100 ευρω, τα υλικα κατασκευης τους , οδηγοι, κολλες, καρμπον κλπ εξου κ οι τιμες τους πανω κατω ειναι οι ιδιες με μικρη η σχεδον καθολου αποκλιση δυο ιδιων καλαμιων απο δυο διαφορετικες εταιρειες ας πουμε.
Δεν εστιαζουμε καθολου σε πιο εξιδεικευμενα καλαμια , οπου το ολο θεμα αλλαζει πλεον κ για αυτο αλλαζει κ το επιπεδο των τιμων οταν αρχιζουμε κ εχουμε υλικα κατασκευης ανωτερα ποιοτηκα.
Επανερχομενος στο θεμα λοιπον εχω να πω οτι ειναι καλυτερα να κανουμε πρωτα μια ερευνα αγορας του χωρου γυρω απο το καλαμι που μας ενδιαφερει να παρουμε κ μιλω σε αυτη την φαση να κλεισουμε ως προς το τι καλαμι θελουμε δλδ : Για το ειδος καταρχην της τεχνικης ψαρεματος που ενδιαφερομαστε να εξασκησουμε μηκος , αξιον, βαρος κλπ στοιχεια.
Αφου φτιαξουμε ενα καταλογο με τα καλαμια που μας εχουν ως αρχη κεντρισει το ενδιαφερον μετα να παμε
στην πιο ειδικη επιλογη που εχει να κανει με το ιστορικο της καθε εταιρειας γυρω απο τα καλαμια που φτιαχνει κ τελος αφου καταληξουμε σε κανα δυο καλαμια να παμε να τα δουμε απο κοντα κ να τα παρουμε στα χερια μας να δουμε οπως προειπα πως κουμπωνει σε αυτα.
Τα υπολοιπα ολασ πιστευω οτι ειναι ναχαμε να λεγαμε ειδικα οταν μιλαμε για καλαμια πραγματικα περιορισμενων δυτανοτητων.
Θελω να πω οτι δεν γινετε να θελουμε να παρουμε ενα καλαμι με ενα ποσο γυρω στα 100 ευρω κ να θελουμε να σπασουμε το ρεκορ ριξεων οταν υπαρχουν στο χωρο για αυτη την δουλεια καλαμια των οποιων το κοστος φτανει ναναι σαν ενα 50αρι μηχανακι.
Ας ειμαστε επιοικης κ ρεαλιστες κ να λεμε θελουμε ενα καλαμι για να ψαρευω με καστινγκ να μπορω να ψαρεψω με 3-4 μποφωρ κ να μπορει να στεκετε κ να μην το περνει ο αερας κ να μπορω να διακρινω τα στιμπηματα απο τις δονησεις του αερα κ ας γινουμε συνεργατες μαζι του να το μαθουμε κ να περνουμε πραγματικα αυτα που ειναι σε θεση να μας προσφερει ( αυτο ειναι το σημαντικοτερο για μενα γιατι το εχω δει πολλακις αυτο να γινετε, καποιος να εχει ενα καλαμι να μην ειναι σε θεση να παρει απο αυτο οτι μπορει το καλαμι να δωσει κ για αυτο να προβαινει σε αγορα ενος ακριβοτερου με την ελπιδα οτι ετσι θα αυξηση κ τις βολες του ) το καλαμι μας κ τελικα ας ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΨΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ Κ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΗΣ, για αυτο υπαρχει κ ο μαναβης κ ο ψαρας ( μαναβη λενε στα ψαροχωρια κ αυτον που αγοραζει κ πουλα ψαρια, για να μην γελασει κανεςι κανω την επεξηγηση αυτη.
Ελπιζω να εδωσα να καταλαβετε αυτο που θελω να πω κ να μην εγραψα ενα μαστο ασυναρτησιες.
Επισης θα ηθελα να ακουσω κ γνωμες φιλων στο πως βλεπουν αυτοι την ιστορια με τα καλαμια κ γενικα με τα προιοντα που μας πλασαρει η καθε εταιρεια ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ , αυτος ειναι ο λογος υπαρξης της κ για αυτο βγαζουν καθε χρονο κ νεο καταλογο κ αυτο που αλλαζει το πολυ πολυ καθε χρονο ,εκτος ισως απο ενα νεο καλαμι σ εκαθε νεο καταλογο, ειναι τα χρωματα, τα λογοτυπα κ ισως καποιες φορες το ονομα κ εδω κολλα το αλλαξε ο μανωλιως κ εβαλε τα ρουχα του αλλιως.
Ακομα κ το πιο φθηνο μου καλαμακι ενα του σπινιγκ που μου χαρισε το μαγαζι οταν ειχα παρει ενα καρο ειδη αλιειας, που στην πραξη αποδεικνυετε οτι τις περισοσοτερες φορες θα μπορουσα να κανω την ιδια δουλεια κ χωρις αυτα τα εξαρτηματα αν εβαζα το μυαλο μου να δουλεψει περισσοτερο, μηκους 1,85 δισπαστο παρακαλω κ με αξιον 15 40 νομιζω, ακομα κ σημερα , τοχω πανω απο 5 χρονια, μου βγαζει τις ζαργανες μου δεν εχει παθει τπτ αφου καθε φορα μετα απο καθε ψαρεμα το φροντιζω το πλενω κ το καθαριζω, κ οπως το βλεπω θα τοχω για αυτο τον συγκεκρημενο ακομα πολλα χρονια.
Γιατι να ψαξω να παρω ενα αλλο ακριβοτερο καλυτερο ? αφου θα τοχω για την ιδια δουλεια για τις ζαργανες δλδ, πιστευω καταλαβατε γιατι αυτη η αναφορα μου.
σορρυ για το μακροσκελες του κειμενου, αλλα πελον τα καβουρια που υπαρχουν στις τσεπες μας δεν ειναι γιατι δεν θελουμε να ξοδεψουμε αλλα γιατι μεσα στις τσεπες δεν υπαρχει τπτ ετσι απλα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTASANDROS, Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 14:15 #6 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Ιδεα για νεο τοπικ :tr_hi:


Το ψαρεμα στην εποχη του οικονομικου κραχ :discussion:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 14:35 #7 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Kαι εγω της ιδιας αποψης ειμαι Νασο!Προτιμω να ψωνιζω πραγματα στις τιμες που προανεφερες!Αλλωστε για ψαρεμα πηγαινουμε,οχι για πρωταθλητισμο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 15:10 #8 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: CREVER SHADOW 60/120 4 μέτρα
Φίλε Νάσο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου !!!!!
Για αστείο το έγραψα το παραπάνω.

Το θέμα είναι ότι κάνεις δεν κάνει αντικειμενικές παρουσιάσεις για καλάμια.
Στα διάφορα περιοδικά του χώρου απλά γράφουν για διαφήμιση. Θέλω να διευκρινίσω ότι δεν κατακρίνω κανένα που κάνει και κάτι τέτοιο

Για μένα παρουσίαση είναι να απαντάς σε διάφορα ερωτήματα, για να γνωρίζει και ο καταναλωτής και να μην αγοράζει κάτι αχρείαστο.

Δηλαδή παρουσίαση είναι (για το θέμα ψαρέματος casting):
1. Κατηγορία καλαμιού
2. Action
3. Δυνατότητα βολών
4. Σκληρότητα
5. Ενδείξεις στα τσιμπήματα
6. Πάλη με ένα ψάρι
7. Σταθερότητα στον καιρό (σε διάφορα μποφόρ)
8. Κτλ
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι τέτοιο

Ένα παράδειγμα με τα αυτοκίνητα. Κάνουν δοκιμές και γράφουν. Διαβάζεις και αποφασίζεις. Πέραν από το βίτσιο και το γούστο οι αρθογράφοι είναι πολύ αντικειμενικοί
Φυσικά τα αυτοκίνητα έχουν και μεγαλύτερο μέρος της αγοράς :whistle3:
Είμαι εκτός θέματος και απολογούμαι

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection