
καλημερα στην ψαροπαρεα σκεφτομουν το εξης και θελω να δω καταποσο ειναι εφικτο
επειδη κανω συρτη απο σκαφος μεκαλουτσικα αποτελεσματα σε λουτσους κυνηγους λιτσες και μελανουρακια
εχω 1 καλαμι της πλακας το οποιο θελω να αντικαταστησω με κατι καλυτερο εξηγουμαι.
τι θα πρεπει να παρω ωστε να πιανω ψαρια απο 1--10 κιλλα που συνηθως υπαρχουν και να ειναι σχετικα οικονομικο και αξιοπιστο και θα μπορουσε ισως το συγκεκριμενο καλαμι να χρησιμευσει και σε jigging.. πρωταρχικος σκοπος ειναι η συρτη βεβαια..αλλα καλο θα ηταν να συνδυαζα 2 σε 1