Ερώτηση 1 για ολα γινεται..?

29/09/2011 18:35 #1 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ
1 για ολα γινεται..? δημιουργήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ
:discussion:
καλημερα στην ψαροπαρεα σκεφτομουν το εξης και θελω να δω καταποσο ειναι εφικτο
επειδη κανω συρτη απο σκαφος μεκαλουτσικα αποτελεσματα σε λουτσους κυνηγους λιτσες και μελανουρακια
εχω 1 καλαμι της πλακας το οποιο θελω να αντικαταστησω με κατι καλυτερο εξηγουμαι.
τι θα πρεπει να παρω ωστε να πιανω ψαρια απο 1--10 κιλλα που συνηθως υπαρχουν και να ειναι σχετικα οικονομικο και αξιοπιστο και θα μπορουσε ισως το συγκεκριμενο καλαμι να χρησιμευσει και σε jigging.. πρωταρχικος σκοπος ειναι η συρτη βεβαια..αλλα καλο θα ηταν να συνδυαζα 2 σε 1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 20:02 #2 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Απ: 1 για ολα γινεται..?
Τι εννοείς οικονομικό; Ποσά χρήματα θες να δώσεις ; Μηχανισμό έχεις ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 20:11 #3 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ στο θέμα Απ: 1 για ολα γινεται..?
δεν εχω ουτε μηχανισμο ουτε καλαμι και θελω να δω επιλογες απο 150---300 ευρω..
και γενικα αν γινεται αυτο που σκεφτομαι γιατι ειμαι παντελως ασχετος απο καλαμια και μαρκες
ψαροτουφεκο κανω αλλα λογω υγειας ωτιτιδες και τετοια θελω να περνω χρονο στη θαλασσα συνηθως συρτη επιφανειας κανω με 1 απλο καλαμι και μηχανισμο με 40αρα και 30 παραμαλο γιθα ψιλα και εχω 1 δευτερη στο χερι για πιο μεγαλα ψαρια σκεφτομουν δηλαδη να κρατησω το μικρο καλαμι με τον μηχανισμο και να παρω δευτερο μεγαλυτερο κομπλε με το οποιο αν ειναι δυνατον να κανω και τζιγκιν μεχρι 40 μετρα βαθος σε επιλεγμενα σημεια..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 20:22 #4 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Απ: 1 για ολα γινεται..?
Με αυτά τα χρήματα δυστυχώς δεν μπορω να σου προτείνω κάτι , για μένα το πιο οικονομικό καλάμι Jigging είναι περίπου στα 350€ και ένα μέτριο μηχανάκι περίπου στα 200€.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.160 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection