- Δημοσιεύσεις: 973
- Μου αρέσει που έλαβε 1132
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;
το εχεις δοκιμάσει;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε:
καλο βεβαια ειναι να γνωριζεις τεχνικες βολες , αλλα οχι οτι δεν θα αγορασεις ενα καλαμι για αυτο το λογο.Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;
το εχεις δοκιμάσει;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλεξανδρος32 έγραψε: Ίσως με το σκληρό να μήν αντιλαμβάνεσαι με τόση ευαισθησία τις τσιμπιές/γλυψιματα στο αγκιστρι...αν και εγώ με ενα των 120γρ αλλα τηλεσκοπικό μια χαρα τα ακουω τα καμπανακια... Το 2σπαστο ίσως σου δημιουργήσει κάποια θέματα στη μεταφορά...Εκτός κι αν έχεις το χώρο...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε:
Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;
το εχεις δοκιμάσει;;
Καλησπερα .
Το τι θεωρει ο καθε ενας σκληρο ειναι προσωπικη υποθεση .
Τα μισα καλαμια 2σπαστα λεμε 2-5 oz η 3-6 oz ,5-7 oz.
Ας πουμε τα bad bass ειναι ψαρευτικα τα 5-7 oz αντιθετα ενα century σε αυτες τις ουγιες ειναι κουτσουρο.
Αλλο παραδειγμα τα shimano που γραφουν 100-250 γρ σιγα μην τα ριχνουν ,ιδανικο τα πιο πολλα εχουν τα 125 γρ.
Αρα λοιπον το μονο που μενει ειναι να πιασεις ενα εργαλειο στα χερια σου ακι να δεις μονος σου.
τεχνικες βολες χρειαζονται πολλα καλαμια τις αγορες, πιστεψε με σεν χρειαζονται σε εναν που θελει να κανει το ψαρεμα του , καλο βεβαια ειναι να γνωριζεις τεχνικες βολες , αλλα οχι οτι δεν θα αγορασεις ενα καλαμι για αυτο το λογο.
Αρα αν θες να αγορασεις το italcanna ειτε μεταχειρο ητε καινουριο , στην 1η περιπτωση συννενοησε να το δεις απο κοντα(αν αυτο ειναι δυνατον)η στη 2η πας παο το ζαφειροπουλο και το βλεπεις , υπαρχει και 3η εναλακτικη , αν το εχει καποιος γνωστος να το ψαρεψεις .Γενικα το καλαμι ειναι ενα 2σπαστο καλο που ριχνει οτι ανα γραφει σε γρ. Σιγουρα το καλαμι ειναι καλο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD