Ερώτηση italcanna fireball s2

29/09/2011 08:01 - 29/09/2011 08:03 #1 από Αλέξανδρος Κλώνος
italcanna fireball s2 δημιουργήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος
FIREBALL S2 4m 150 (2τεμ)

ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΒΑΣΗ
Ένα καλάμι κορυφαίας ποιότητας κατασκευασμένο από High Module και High Resistance Carbon. Είναι σχεδιασμένο για να αποδίδει εξαιρετικά σε μεγάλης απόστασης πετάγματα με ground ή pendulum style. Υπερ ελαφρύ για να μη δημιουργεί μεγάλη αδράνεια κατά τη ρίψη, ενώ ταυτόχρονα δίνει ξεκούραστη μάχη με ένα μεγάλο ψάρι. Οι οδηγοί είναι Fuji Alconite. Είναι σχεδιασμένο για μακρινά πετάγματα με μηχανισμούς σταθερού & περιστρεφόμενου τυμπάνου.

παιδία ψάχνω για πληροφορίες για το συγκεκριμένο καλάμι αλλά δεν βρίσκω.
μπορεί κάποιος να που πει λίγα λόγια. ψαρεύω σε ήπιες συνθήκες μέχρι 4-5 μποφόρ
με προβληματίζει λίγο η μεταφορά του

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 20:10 #2 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: italcanna fireball s2
Κανείς βρε παιδια δεν το εχει δοιμάσει;;;;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 20:26 - 29/09/2011 20:27 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: italcanna fireball s2
Αρκετα Σκληρο καλαμι, κοιτα το ιδιο σε L2.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΟ ΤΟΥ.αν και με αυτο μια χαρα ψαρευεις αφου το λεει 150 γρ.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 22:11 #4 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: italcanna fireball s2
ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;

το εχεις δοκιμάσει;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 23:36 #5 από Αλεξανδρος32
Απαντήθηκε από Αλεξανδρος32 στο θέμα Απ: italcanna fireball s2
Ίσως με το σκληρό να μήν αντιλαμβάνεσαι με τόση ευαισθησία τις τσιμπιές/γλυψιματα στο αγκιστρι...αν και εγώ με ενα των 120γρ αλλα τηλεσκοπικό μια χαρα τα ακουω τα καμπανακια... Το 2σπαστο ίσως σου δημιουργήσει κάποια θέματα στη μεταφορά...Εκτός κι αν έχεις το χώρο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 00:19 #6 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: italcanna fireball s2

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;

το εχεις δοκιμάσει;;


Καλησπερα .
Το τι θεωρει ο καθε ενας σκληρο ειναι προσωπικη υποθεση .
Τα μισα καλαμια 2σπαστα λεμε 2-5 oz η 3-6 oz ,5-7 oz.
Ας πουμε τα bad bass ειναι ψαρευτικα τα 5-7 oz αντιθετα ενα century σε αυτες τις ουγιες ειναι κουτσουρο.
Αλλο παραδειγμα τα shimano που γραφουν 100-250 γρ σιγα μην τα ριχνουν ,ιδανικο τα πιο πολλα εχουν τα 125 γρ.
Αρα λοιπον το μονο που μενει ειναι να πιασεις ενα εργαλειο στα χερια σου ακι να δεις μονος σου.
τεχνικες βολες χρειαζονται πολλα καλαμια τις αγορες, πιστεψε με σεν χρειαζονται σε εναν που θελει να κανει το ψαρεμα του , καλο βεβαια ειναι να γνωριζεις τεχνικες βολες , αλλα οχι οτι δεν θα αγορασεις ενα καλαμι για αυτο το λογο.
Αρα αν θες να αγορασεις το italcanna ειτε μεταχειρο ητε καινουριο , στην 1η περιπτωση συννενοησε να το δεις απο κοντα(αν αυτο ειναι δυνατον)η στη 2η πας παο το ζαφειροπουλο και το βλεπεις , υπαρχει και 3η εναλακτικη , αν το εχει καποιος γνωστος να το ψαρεψεις .Γενικα το καλαμι ειναι ενα 2σπαστο καλο που ριχνει οτι ανα γραφει σε γρ. Σιγουρα το καλαμι ειναι καλο.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 01:02 #7 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: italcanna fireball s2

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε:

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;

το εχεις δοκιμάσει;;

καλο βεβαια ειναι να γνωριζεις τεχνικες βολες , αλλα οχι οτι δεν θα αγορασεις ενα καλαμι για αυτο το λογο.


Εχουμε εναν πιτσιρικα στον συλλογο 14 ετων. ηρθε με ενα καλαμι των 80 ευρω. Πριν λιγες μερες στον πρωτο του αγωνα εριξε 155 μετρα τα 125 γρ.
Συμφωνω με τον Ντινο οτι ο μικρος μπορει να σταματησει εδω την τεχνικη του και να ψαρευει με το καλαμι του.
Θα αναγκαστει σιγουρα σε λιγο καιρο να ξοδεψει λιγα περισσοτερα χρηματα και να παρει ενα καλαμι που θα αντεχει πλεον τα γραμμαρια.
Εχει ομως μια διαφορα με τους αλλους αγοραστες.Πλεον θα ξερει τι πρεπει να αγορασει και σιγουρα θα αγορασει το καλυτερο και θα ειναι παμθηνο γιατι ΞΕρΕΙ να το δουλευει.

Εαν καποιος θελει να ψαρεψει υπαρχει η καρουλα και τα φτηνα καλαμια μηχανακια των 60 ευρω.
Εαν καποιος θελει να ψαρεψει και να ξοδεψει περισσοτερα των 60ευρω καλυτερα να μαθει πρωτα πως θα χειριστει ενα καλαμι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Nτίνος (surf boy crete), kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 07:19 #8 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: italcanna fireball s2

Αλεξανδρος32 έγραψε: Ίσως με το σκληρό να μήν αντιλαμβάνεσαι με τόση ευαισθησία τις τσιμπιές/γλυψιματα στο αγκιστρι...αν και εγώ με ενα των 120γρ αλλα τηλεσκοπικό μια χαρα τα ακουω τα καμπανακια... Το 2σπαστο ίσως σου δημιουργήσει κάποια θέματα στη μεταφορά...Εκτός κι αν έχεις το χώρο...


αυτό με την μεταφορά με προβληματίζει λίγο. όχι λίγο ΠΟΛΥ. δύσκολα μεταφέρετε ένα καλάμι 2.15 μέτρα και δεν έχω μεγάλο αυτοκίνητο. αυτό που σκαφτόμουνα είναι να το έδενα πάνω στις ράγες της οροφής

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 07:26 #9 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: italcanna fireball s2

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε:

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: ευχαριστώ πολύ Ντίνο. όταν λες σκληρό τι ακριβώς εννοείς. κάτι σαν κούτσουρο ή κάτι σαν θέλει τεχνική για να αποδώσει;;

το εχεις δοκιμάσει;;


Καλησπερα .
Το τι θεωρει ο καθε ενας σκληρο ειναι προσωπικη υποθεση .
Τα μισα καλαμια 2σπαστα λεμε 2-5 oz η 3-6 oz ,5-7 oz.
Ας πουμε τα bad bass ειναι ψαρευτικα τα 5-7 oz αντιθετα ενα century σε αυτες τις ουγιες ειναι κουτσουρο.
Αλλο παραδειγμα τα shimano που γραφουν 100-250 γρ σιγα μην τα ριχνουν ,ιδανικο τα πιο πολλα εχουν τα 125 γρ.
Αρα λοιπον το μονο που μενει ειναι να πιασεις ενα εργαλειο στα χερια σου ακι να δεις μονος σου.
τεχνικες βολες χρειαζονται πολλα καλαμια τις αγορες, πιστεψε με σεν χρειαζονται σε εναν που θελει να κανει το ψαρεμα του , καλο βεβαια ειναι να γνωριζεις τεχνικες βολες , αλλα οχι οτι δεν θα αγορασεις ενα καλαμι για αυτο το λογο.
Αρα αν θες να αγορασεις το italcanna ειτε μεταχειρο ητε καινουριο , στην 1η περιπτωση συννενοησε να το δεις απο κοντα(αν αυτο ειναι δυνατον)η στη 2η πας παο το ζαφειροπουλο και το βλεπεις , υπαρχει και 3η εναλακτικη , αν το εχει καποιος γνωστος να το ψαρεψεις .Γενικα το καλαμι ειναι ενα 2σπαστο καλο που ριχνει οτι ανα γραφει σε γρ. Σιγουρα το καλαμι ειναι καλο.


δυστυχώς δεν μπορώ να το πιάσω στα χέρια μου. βλέπετε στην Κύπρο δεν τα έχουμε τα italcanna και οι Ιταλοί δεν δίνουν την αντιπροσωπία διότι ο Ζαφειρόπουλο είναι αντιπρόσωπος Ελλάδας και Κύπρου. :scratch_one από ότι ξέρω εγώ. βλακείες να με ρωτάς εμένα

για αυτό τον λόγο ρωτώ στο σαιτ να μάθω για το καλάμι

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection