Ερώτηση Εσπασε το καλαμι!

25/09/2011 16:45 - 25/09/2011 16:46 #1 από Manos
Εσπασε το καλαμι! δημιουργήθηκε από Manos
Παιδια γεια χαρα!
Εχθες προσπαθησα να ξενερισω ενα ψαρι (δυστυχως χωρις αποχη) και μου εσπασε το πανω μερος του καλαμιου (η μυτη) στα δυο!
Το καλαμι ειναι της Tubertini το Frontier 101.
Μηπως εχει κανενας απο εσας καποιο ανταλλακτικο (που τετοια τυχη...) για να αποφυγω την αγορα καινουργιου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2011 18:21 #2 από COSTAS NIKAIA
Απαντήθηκε από COSTAS NIKAIA στο θέμα Απ: Εσπασε το καλαμι!
Δυστυχως φιλε μου δεν εχω ανταλλακτικο παρολο που ενα απο τα καλαμια μου ειναι Tubertini . Γνωμη μου ειναι να πας να αλλαξεις την μυτη, γιατι μην νομιζεις το κοστος δεν ειναι μεγαλο. Μπορεις να πας στο μαγαζι με ειδη αλιειας που το αγορασες.Αν δεν στο κανει αυτος μπορεις να πας σε αλλον, τα περισσοτερα μαγαζια κανουν αλλαγη στελεχων.

Οι κοιμισμένοι είναι εργάτες και συνεργοί σε αυτά που γίνονται στον κόσμο.

'' Ηράκλειτος ''
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2011 08:44 #3 από atherinos
Απαντήθηκε από atherinos στο θέμα Απ: Εσπασε το καλαμι!
Το ίδιο έπαθα πριν λίγο καιρό.
Κράτησα το σπασμένο άνω στέλεχος στο οποίο
τοποθέτησαν στο κατάστημα ένα δαχτυλίδι στο σημείο
που έσπασε και τώρα το δουλεύω με βαρύτερα τεχνητά.
Από 2.40 έγινε 2.14.Κόστος μηδέν(0).
Πρόβλημα στο ρίξιμο και στην πλεύση των βαρύτερων τεχνητών κανένα.
Επίσης παρήγγειλα και το καινούργιο άνω στέλεχος
του οποίου η τιμή συνήθως είναι στην μισή αξία
του καλαμιού. Οπότε έχω ένα καλάμι και αλλάζω τις 2 μύτες ανάλογα
τα γραμμάρια των τεχνητών...
Το καλάμι είναι ένα Balzer Diabolo VI
και η αντικατάσταση του άνω στελέχους θα μου κοστίσει 23 ευρώ.
Εάν δεν το είχα αγοράσει πρόσφατα, δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να πάρω άλλο
στέλεχος αλλά δεν πρόλαβα να το μάθω καλά καλά...Εγώ προσπάθησα να ξαγκιστρώσω
σακούλα! :violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2011 09:10 #4 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: Εσπασε το καλαμι!
Καλημέρα, το ανταλλακτικό για το καλάμι σου υπάρχει. Φαντἀζομαι πως έχεις το 4,50 μέτρα. Αν σ'ενδιαφέρει, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο 210 5312701...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2011 14:14 #5 από Manos
Απαντήθηκε από Manos στο θέμα Απ: Εσπασε το καλαμι!
Παιδια σας ευχαριστω πολυ όλους για το ενδιαφέρον σας! Πήγα σήμερα στο κατάστημα απο το οποίο είχα αγοράσει το καλάμι μου και είχε ανταλλακτικο στέλεχος! Πάλι καλα, γιατί δεν το ήξερα ότι υπαρχουν ανταλλακτικά σε περίπτωση που σου σπάσει! Εννοείται ότι πήρα και μια απόχη!!! Το πάθημα μου έγινε μάθημα! Σας ευχαριστω πολυ όλους!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA, atherinos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.165 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection