Ερώτηση Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου

28/08/2011 11:10 #1 από Spiros
Ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα με 2 καινούρια τρίσπαστα που έχω αγοράσει. Όταν πάω να συνδέσω το πρώτο με το δεύτερο μέρος , τα 2 πιο χοντρά δηλαδή μπαίνουν με μεγάλη δυσκολία. ΙΙσως επειδή είναι αρχή και είναι αδούλευτα >? Καμία συμβουλή , μπορώ να τοποθετήσω κάτι έτσι ώστε να μην μπαίνουν τόσο σφιχτά ? Στο τέλος θα κάνω μπράτσα από την προσπάθεια :hello2: :hello2: :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 11:31 #2 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Σπύρο καλημέρα.
Από μια άποψη είναι καλό να είναι "σφιχτά".
Από την άλλη υπάρχει η δυσκολία που αναφέρεις.
Δεν αναφέρεις είδος καλαμιού, μάρκα και υλικό κατασκευής.

Όταν λες δεν μπαίνουν τι κενό αφήνουν μέχρι εκεί που αρχίζει η δυσκολία?

Μια καλή και ανώδυνη λύση είναι να τα δουλέψεις τα λίγο στο σπίτι κομμάτι, κομμάτι ώστε να αποκτήσουν την σχετική ευκολία και να ζευγαρώσουν το ένα με το άλλο τα κομμάτια.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 11:59 #3 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Επικοινωνησε με το μαγαζι που το αγορασεs και ρωτησε.
Καποιοs φιλοs καποτε,γνωστηs των καλαμιων, συγνωμη αλλά δεν θυμαμαι ποιοs,ειχε πει να βαζουμε αφρο για τα λαστιχα του αυτοκινητου στο αρσενικο!Ισωs να βοηθαει!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 13:32 #4 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Τα καλάμια είναι τα Trabucco Fulgea Master Surf 4.2 action 200gr.
Το θέμα είναι ότι μπαίνουν μεσα τα μέρη αλλά πολύ σφιχτά. Μπαίνουν μέσα περίπου 3 πόντους .
Το υλικό τους είναι Carbon SHRM
Fulgea

Δημήτρη ο αφρός για τα λάστιχα απο τι υλικά αποτελειται? Μήπως βλάψει την σύσταση του καλαμιού ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 15:55 #5 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Αν θυμαμαι καλα το εχει πει ο Φωτηs Κολοβοs(ziplex),αρα ξερει...

Κανε μια ερωτηση ομωs στο μαγαζι που το πηρεs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 18:23 #6 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Τα 'εχω πάρει από Ιταλία και δεν ξέρω Ιταλικά :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 19:39 #7 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Επικοινωνησε με το μαγαζι που το αγορασεs και ρωτησε.
Καποιοs φιλοs καποτε,γνωστηs των καλαμιων, συγνωμη αλλά δεν θυμαμαι ποιοs,ειχε πει να βαζουμε αφρο για τα λαστιχα του αυτοκινητου στο αρσενικο!Ισωs να βοηθαει!!!


Εάν μπαίνουν το ένα μέσα στο άλλο μόνο 3 πόντους , τότε μην τα χρησιμοποίησης γιατί είσαι πολύ κοντά στο να σου ανοίξει (σκισθεί)το θηλυκό. Πρόσεξε εάν στο αρσενικό στην άκρη έχει κάνα εξόγκωμα κανένα γρέζι που λέμε από το κόψιμο του carbon κατά την διαδικασία παραγωγής . Μου είχε συμβεί εμένα , απλά το έφαγα ελάχιστα με ένα 1000 γυαλόχαρτο , αλλά θέλει προσοχή να μην το φας περισσότερο και μετά δεν κουμπώνει σωστά. Καλυτέρα εάν έχει κάτι τέτοιο να το δει κάποιος που ξέρει.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 19:46 #8 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Γρ'εζι δεν έχει απλά ίσως και να είναι η ιδέα μου ότι μπαίνει πολυ σφιχτά μιας και είναι τα πρώτα τρίσπαστα που χρησιμοποιώ. Σε γενικές γραμμές πως πρέπει να μπαίνει το ένα μέρος μέσα στο άλλο, με στρίψιμο η απλά το φέρνεις στην σωστή ευθεία όπως είναι η βάση του μηχανισμού και το σπρώχνεις μέσα?
Θα βγάλω φωτό και θα τις ανεβάσω μου φαίνεται. :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 21:25 - 28/08/2011 21:26 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Απολυτα φισιολογικο στα καινουρια καλαμια και λογω καλοκαιριου , συστολες διαστολες.
Πρωτον περνεις τον αφρο και αν δεν κανεις δουλεια αγοραζεις σφουγγαρακι για τα πιατα και με τη πρασινη μερια τριβης τον ανθρακα ωστε να εφαρμοσει οχι ομως μεχρι τερμα. αφηνεις περηθωριο αρκετο.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 21:30 #10 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Ντινο,πεs μου γιατι θα σκασω,ο Φωτηs ειχε πει για τον αφρο?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection