Εγώ φίλε μου έχω το tica stormτο οποίο είναι κι αυτό τρίσπαστο με c.w.160 gr. περίπου δηλαδή όσο και το penn.Έχει ημιπαραβολική δράση,οδηγούς fuji,μήκος 4.20m και είναι πραγματικά εκπληκτικό.Οι βολές βγαίνουν εύκολα λόγω τις δράσης του και το χρησιμοποιώ κυρίως στο ψάρεμα της τσιπούρας,του λαβρακιού αλλά και στα βράχια για σαργούς.Αποσβένει πολύ όμορφα τα κεφάλια των ψαριών και επειδή έχει και αρκετούς οδηγούς η πετονιά κατανέμεται ισόποσα στο καλάμι.Τέλος η τιμή του είναι γύρω στα 350-400€.Δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς το είχα πάρει.