Ερώτηση καλαμι zziplex 3500

20/04/2011 20:58 #1 από giorgos
καλαμι zziplex 3500 δημιουργήθηκε από giorgos
παιδια καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας για το zziplex 3500

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2011 03:09 #2 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Απ: καλαμι zziplex 3500
πολλη καλο καλαμη για ψαρεμα,αλλα για βολες,θα σε βοηθηση αρκετα στο ξεκινιμα τους,αλλα κ στο ψαρεμα σου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2011 08:37 - 21/04/2011 08:38 #3 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: καλαμι zziplex 3500
Καλημερα Γιωργο
Το 3500 ειναι δυνατο καλαμι εαν στηθει για μηχανισμο σταθερου. Αποδιδει και ειναι ξεκουραστο με brighton, OTG ,pendulum.
Ειναι το πρωτο σκαλοπατι για μηχανισμο οριζοντιου. Εχει καλο κρατημα σε καιρο, ρευματα, με ενδειξη τσιμπιματων.
Σε ενημερωνω για την σειρα δυναμης των καλαμιων που χρησιμοποιουνται στο ψαρεμα.

Για Σταθερου και οριζοντιου τυμπανου
Flounder
Bass
Profile Lite 19mm
PTX Bass 4.00 μετρα
PTX Bass 4.25 μετρα
F3
Profile Lite Flex 20mm
Profile Lite match 20mm
Profile Lite 20 mm
MF 4 μετρα
MF 4.5 μετρα
3500


Για Οριζοντιου τυμπανου
Profile Match
Profile
Profile Flex
Profile EVO

Τα 4 τελευταια μοντελα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και για σταθερου αλλα προτεινω πρωτα την εκμαθηση μιας τεχνικης ριψης.

Περα απο αυτα τα μοντελα οτι ακολουθει (διαβαζεις στο internet) ειναι πολυ δυνατα μοντελα και ειναι δυσκολη η χρηση τους με μηχανισμο σταθερου.

Φυσικα υπαρχει και η επιλογη να δημιουργηθει απο το μηδεν ενας κορμος που θα καλυψει αναγκες που δεν βρισκεις στα μοντελα που σου εγραψα. Σ αυτη την περιπτωση ο χρονος αναμονης ξεπερνα τους 6 μηνες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp), Nτίνος (surf boy crete), spatharaios(thanasis), Hλιας [ elias37 ]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2011 22:20 #4 από giorgos
Απαντήθηκε από giorgos στο θέμα Απ: καλαμι zziplex 3500
καλησπερα φωτη μια ερωτηση τι action εχει το καλαμι και τι εννοω βαριδι και δολομα στα 200γρ τα ριχνει η υπαρχει φοβος?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/04/2011 18:29 #5 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: καλαμι zziplex 3500
Γιωργο
Το 3500 δεν εχει προβλημα με 200γρ+

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.177 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection