Ερώτηση Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια

09/02/2008 01:22 #21 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια
Φιλε γοφαρακια το τοπικ ειναι αρκετα παλιο!!Ο Μιλτιαδης εχει το καλαμι εδω και 8 μηνες στα χερια του περιπου,ισως και παραπανω.

Υ.Γ.φιλε [pat] Aντωνη γιατι θελεις να παρεις αυτο το μοντελο και δεν κοιτας για ενα ποιο καλο.Τουλαχιστων να ειναι απο Carbon.Αυτο θα σε ξεχεριασει με τοσα γραμαρια που ειναι 800 και συν το μηχανακι περνας αερατα το κιλο!Δεν νωμιζω πως θα ειναι βολικο,και εκτος αυτο μετα απο λιγο καιρο θα πας για αλλο καλυτερο,αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Δωσε κατι παραπανω σε χρηματα να παρεις ενα ποιο καλο μοντελο για να μην θες γρηγορη αντικατασταση.

Φιλικα Ηλιας  :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2008 07:24 #22 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια



Κωστή ασε τα ψόφια ΟΚ  :whistle3:

Μου κολλάς επιδή πήρα το Forcemaster στην τηλεσκοπική έκδοση ?  :rofl: :rofl: :rofl:

ΥΓ: Περνούν οι μέρες φίλε......  :give_heart:   


Εγώ Γιατρέ!!!!!!!!????????? ???

Ποιό αυτό? :rofl: :rofl: :rofl:


fish.shimano-eu.com/catalog/fish/product...&bmUID=1202793751821

Υ.Γ. Άντε να ειδωθούμε

Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2008 10:15 #23 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια
Αυτό Κωστή αλλά το πορτογαλικό μοντέλο - Shimano Forcemaster Tele Surf P 450 CX - FMSFTEP45CX 4,50m (200gr)

Πολύ ωραίο και ψαρευτικό εργαλείο - και σε καλή τιμή!  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2008 17:52 #24 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια

Εγω θεωρο την καλητερη λυση:Ειναι τρισπαστο το εγω δοκιμαση.

Penn Powerstix Bass rod - 11ft 6" M/FS great bass rod

Η Αληθεια ειναι οτι το ξεχασα:Γυρω στα 120€


H αληθεια ειναι οτι περασε καιρος....αλλα θα θελα Παναγιωτη να μου πεις απο που μπορεις να βρεις προιοντα της penn οπως το παραπανω.
θα με ενδιεφερε απο Ελλαδα αν ειναι ευκολο...


Παναγιωτη ευχαριστω.

ΚΑΠΕΤΑΝ(Δημητρης)

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2008 18:27 #25 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια
Δημήτρη τα καλάμια της Penn τα έχει ο Καλαιτζής
kalaitzis.gr/customer/home.php?sl=CY

και νομίζω ότι τα έχει και ο (διαφημιζόμενος και στο site) Φώτης Φραντζεσκάκης
www.blue-green.gr/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2008 22:35 #26 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια
Ρώτα τον Αντρέα τον Σωτηρόπουλο - Greco - Thanderstrike !!!

Y.Γ. Αντρέα , καταζητούμενος είσαι και αλλάζεις ψευδώνυμο ??  :crazy: :crazy:

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2008 22:13 #27 από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για 3 Τρίσπαστα καλάμια
Μήπως έχει κάποιος φίλος άποψη για το ESCOUD COASTMASTERτης Trabucco? :thank_you2:

Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα κι αλάτι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection