Ερώτηση Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m

02/09/2006 17:32 #1 από leon
Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m δημιουργήθηκε από leon
καλησπερα.θα μπορουσε καποιος να με εμημεροση ποσο κοστιζη το παραπανο καλαμι και που μπορω να το βρω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2006 01:10 #2 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m
Κοστιζει γυρω στα 135 Ε + Φ.Π.Α.
TECHNOFISH 210 9410096
Καλο θα ηταν να ζητησεις την γνωμη καποιων που το εχουν δοκιμασει

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2006 11:25 #3 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m
Νομιζω οτι μπορεις να το βρεις παντου,τουλαχιστον σε ολα τα captain hook.
Το συγκεκριμενο καλαμι ειναι
η εξελιξη-facelift του πολυ καλου nippon 4305.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2006 13:38 #4 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Απ: Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m
Η προσωπική μου άποψη για το σουμο δεν είναι και τόσο καλό.  το νιπον είναι πόλη καλύτερο το σουμο έχει πιο λεπτά στελέχη από καρπών  από το νιπον  και είναι πιο μαλακό καλάμι  το νιπον είναι πιο ανθεκτικό στις βολές  και δεν σπάει εύκολα  θα σου προτείνω το νιπον  σαν καλύτερο.

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2006 14:45 #5 από leon
Απαντήθηκε από leon στο θέμα Απ: Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m
to nippon ποσο κοστιζη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2006 16:09 #6 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Απ: Καλάμι : Technofish Sumo 4,20m
90 εύρο αν το πάρεις σε καλή τιμή αλλιώς η κανονική τιμή έχει 118 Έβρο

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.159 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection