Ερώτηση καλάμι LEADER;

28/02/2011 19:18 #1 από ANASTASIOS
καλάμι LEADER; δημιουργήθηκε από ANASTASIOS
Γεα σας, εδώ και 2 βδομάδες ψάχνω για καλάμι με μηχανάκι για casting 4μετρο γύρο στα 150ε μαζι, έχω δει 4 καλάμια ¨1= pen www.kalaitzis.gr/customer/product.php?productid=17417&cat=458   αλλα πολυ σλκηρο
2= shimano  www.rizoulis.gr/el/eshop.html?page=shop....d.tpl&product_id=164
3=  leader  www.fishingtime.com/leader-surfrider.html
4=  leader  www.fishingtime.com/leader-side-cast-390...0m-c-w-100-150g.html

απο μηχανακι το ryobi www.kalaitzis.gr/customer/product.php?productid=17177&cat=532   ή το
Alcedo www.kalaitzis.gr/customer/product.php?productid=17905&cat=572

τα leader ρε παιδια μου φάνηκαν καλά επίσης το Alcedo το είδα πιό καλο υλικό απο το ryobi (δεν τα εχω ψαρέψει γιαυτο και γραφω για το πως μου φάνηκαν σαν υλικο). η πλαστιγγα γέρνει προς alcedo με leader το 3το καλαμι.
  θα ήθελα την γνώμη σας για όσουν ξέρουν για τα καλάμια και τα μηχανάκια και με την ευκαιρία μεσο του φορουμ να μάθω πληροφορίες.
    Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 14:17 #2 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: καλάμι LEADER;
Γεια σου φίλε και πάλι!!!!
Τα καλάμια leader δεν τα ξέρω και δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ!! θα προσπαθήσω όμως!!!!!
1=PEN δεν είναι pen αλλά dam. δεν το έχω δει από κοντά αλλά δεν μου αρέσει ο σπαστός οδηγός που έχει(χαλάνε εύκολα). το 250 μου φαίνεται υπερβολικό και δεν νομίζω η ποιότητα του carbon να είναι τέτοια που το καλάμι να μην είναι <<μπετόβεργα>>.το βάρος του είναι περίπου 800g και πιστεύω θα είναι κουραστικό!! τέτοιο καλάμι θα το κοίταζα αν ψάρευα μόνο λαυρακια!!!
2=SHIMANO : Έχω το 150άρι.. Αν κάποιος μου το έσπαγε και μου έδινε τα λεφτά του πίσω δεν θα το ξανα αγόραζα!! δεν μου αρέσουν καθόλου οι συρόμενοι οδηγοί!!! πίστευα οτι με ενιαία μύτη θα ήταν πιο ψαρευτικό αλλά δεν είναι!!!
3=leader: δεν το ξέρω αλλά μια χαρά καλάμι φαίνεται!!! ούτε σπαστοί ούτε συρόμενοι οδηγοί!! απλά και όμορφα!!! απο τα 4 και εγώ αυτό θα έπαιρνα!!!
4=leader:προτιμώ το Νο3

το ryiobi to έχω ψαρέψει απο έναν φίλω, είναι δυνατο έχει ωραια ποιότητα κύλισης στιβαρό!! γενικα πολύ καλό για τα χρήματά του!!!(δεν ξέρω αντοχή στον χρόνο).και έχω ακουσει πολύ καλά λογια απο πολλά άτομα!!!!
το alcedo δεν το ξέρω!!!! 
 

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 15:14 #3 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: καλάμι LEADER;
Να σε καλά φιλε σταματη και γω όταν είδα στο himano τους συρόμενους με χάλασε λιγο. όσο για το leader το 3ο , δεν ξέρω αλλα για σχετικά φθηνο καλαμι μου άρεσε πολύ. Τωρα θα μου πεις οτι στα λεφτά του 3ου καλαμιου leader πέρνεις κα το shimano VENGEANCE AX SURF..    :mda: :mda: :mda: :mda:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 15:20 #4 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: καλάμι LEADER;
Αν κάποιος φίλος έχει πληροφορίες σχετικα με τα καλάμια leader παρακαλώ ας τις δώσει. το παραξενο είναι οτι τα βρίσκω μόνο σε ελληνικα site και κανα δυο απο ιταλια.    :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.169 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection