Ερώτηση Ψάχνω καλάμι

21/02/2011 18:43 #1 από kosmas
Ψάχνω καλάμι δημιουργήθηκε από kosmas
ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΛΑΜΙ ΚΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΤΟ NEXAVE TE SUSF 150  SHIMANO MΕΧΡΙ 100 ΕΥΡΟ ΤΟ ΠΟΛΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΚΕ ΑΝ ΠΡΟΤΗΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ



Διορθώθηκε ο τίτλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2011 14:53 #2 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
Καλό και αξιόπιστο το shimano εναλλακτικά αν θέλεις δες και το Penn overseas tele surf στα 130,160,180c.w  στο ίδιο κόστος με το shimano.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 07:43 #3 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
δεν θα προτεινω κατι απλα θα πω μην τρελενεστε σωνει κ ντε με τα σιμανο γιατι καποιες φορες ισχυει οτι οποιος εχει το ονομα δεν εχει σωνει κ ντε κ την χαρη.
υπαρχουν αλλα σπουδαια καλαμια απ αλλες εταιρειες .
αργοτερα ναχω λιγο περισσοτεορ χρονο θα σου προετινω καποια καλαμια .

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 07:59 #4 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ

δεν θα προτεινω κατι απλα θα πω μην τρελενεστε σωνει κ ντε με τα σιμανο γιατι καποιες φορες ισχυει οτι οποιος εχει το ονομα δεν εχει σωνει κ ντε κ την χαρη.
υπαρχουν αλλα σπουδαια καλαμια απ αλλες εταιρειες .
αργοτερα ναχω λιγο περισσοτεορ χρονο θα σου προετινω καποια καλαμια .

νασος

ξεχασες να πεις να δει και τις αγγελιες μπορει να εχει κατι που θα τον ενδιαφερη :good:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 10:28 #5 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
γιασας παιδια, νέος στο φορουμ και κατευθείαν στο ψητό.  θέλω να παντρέψω το dam devilstick surf 4.20 250gr me to ryobi Proskyer Nose ή το shimano  VENGEANCE AX SURF 170 με το ίδιο μηχανάκι.  τι λέτε καλή επιλογή?  ψαρέυω σε αμμο συνήθως με οχι πολλα μποφόρ.  ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 12:09 #6 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
το μηχανάκι super!!!!
τώρα ο συνδυασμός άμμος, όχι μποφόρ  και cw 250gr δεν μου κάθετε καλά!!!! κυνηγάς κάτι  συγκεκριμένο;
δεν είμαι και ο καταλληλότερος βέβαια....
vengeance έχω ψαρέψει το 3σπαστο περιποιημένο για τα χρήματά του αλλα η shimano δεν με γεμίζει στα surf.. κάποιοι λένε οτι μόνο τα ακριβα είναι καλά... και όντος είναι!!!!! αλλά πιστεύω ότι σε όλες της κατηγορίες με τα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερα..
κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα!!!!!! :give_rose:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 13:39 #7 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
Σταμάτη για τι καλάμι λες? κάπου στα 70-80ε?? 4.20 οχι πολυ σκληρό αλλα και οχι πολυ μαλακο.

ευχαριστω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 15:06 #8 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
Φιλε αναστάση στο μέρος που ψαρεύεις έχει ρεύματα: τη μολύβια χρησιμοποιείς;  τι ψάρια κραταει ο τόπος; (για μουρμούρες π.χ. με cw 250g δεν θα παίρνεις χαμπάρι τίποτα)
οχι οτι εχω της γνώσεις να σου πω <<πάρε αυτό>> αλλά έτσι θα σε βοηθήσουν και οι ποιο έμπυροι!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 18:51 #9 από kosmas
Απαντήθηκε από kosmas στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ
efxaristo gia tis simboyles na kitajo ke stin eteria oceanic ston kefala me 100e exi pola ke apotilene ine kala protini kapios kati

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 22:59 #10 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ

efxaristo gia tis simboyles na kitajo ke stin eteria oceanic ston kefala me 100e exi pola ke apotilene ine kala protini kapios kati

οι επιλογες ειναι αρκετες  :good:
εγω προσωπικα ψαρευω μονο με σερφ καλαμια
αν ειναι να χτηπησει μεγαλο ψαρι δεν καταλαβενη τιποτα
θα δεις αυτα τα καλαμια πως υποκλινονται  :good:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection