Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
A ok! δεν το ειχα συνειδητοποιησει.
Παντως νομιζω ότι αυτο με το standard action πρεπει να είναι πιο σκληρο καλαμακι ή καλύτερα οσυνδυασμος
cw 30 και standard πρεπει να οδηγει σε πιο σκληρο καλαμι.Από ότι cw30 και fast.
Παρολα αυτα το σκεπτικο της απαντησης μου δεν αλλάζει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μετά από αρκετές συζητήσεις και ψάξιμο, αναθεώρηση αρχικών σκέψεων τελικά παρήγγειλα το shimano SpeedMaster
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Από τοπικό κατάστημα του βόλου Γιώργος Γιαρεντης στην 2ας Νοέμβριου στο Βολο , το έβρισκα σε πολλά σαιτ αν πας google έχει ένα σορό, αλλά γατί να μην το πάρω από ένα συντοπίτη μου χριστιανό που είναι και ερασιτέχνης ψαράς και αύριο μεθαύριο θα μου δόσει και μια συμβουλή σε κατι άλλο και είναι και αντιπροσοπος της ετεριας στο βολο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για τα παραπάνω. Παρεμπιπτόντως θα ήθελα, αν γίνεται να μου δώσεις ένα δυο παραδείγματα από μαγαζιά που διαθέτουν το bigga σε τέτοιες τιμές. Ασχολούμαι χρόνια με το Εγγλέζικο και έχω επίσης πολλά χρόνια να ακούσω τέτοια τιμή.
Από τοπικό κατάστημα του βόλου Γιώργος Γιαρεντης στην 2ας Νοέμβριου στο Βολο , το έβρισκα σε πολλά σαιτ αν πας google έχει ένα σορό, αλλά γατί να μην το πάρω από ένα συντοπίτη μου χριστιανό που είναι και ερασιτέχνης ψαράς και αύριο μεθαύριο θα μου δόσει και μια συμβουλή σε κατι άλλο και είναι και αντιπροσοπος της ετεριας στο βολο.
Συμφωνώ και επαυξάνω με την λογική αυτή. Και εγώ προσπαθώ να αγοράζω όσο μπορώ περισσότερο από τα μέρη όπου πηγαίνω για ψάρεμα προκειμένου να "επιδοτώ" κατά κάποιο τρόπο τα τοπικά μαγαζιά. Πιστεύω ότι έτσι έχουμε όφελος όλοι οι ψαράδες και δεν γινόμαστε είδος υπο διωγμό από τα λιμάνια και τους γύρω χώρους, έτσι προτιμώ να αγοράσω π.χ. το μπικατινι από ένα κατάστημα κοντά στη ραφήνα, το λαύριο, τον ωροπό με 14 -15 Ευρώ παρά να το κουβαλίσω από αθήνα από ένα μαγαζί με 10 Ευρώ το κιλό. Βέβαια θεωρώ κοροϊδία την αλητεία που συμβαίνει στο 70 % των μαγαζιών της αττικής οι οποίοι θεωρούν τους ψαράδες ηλίθιους
και χρεώνουν τα καλάμια και τα μηχανάκια τουλάχιστον 50% περισσότερο από τα σαϊτ του εξωτερικού.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD