Ερώτηση Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

17/02/2011 22:26 #11 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Φίλε Μενιδιατη Με πρόλαβες συμφωνώ απόλυτα
Επίσης έχω να προσθέσω ότι Η όλη φιλοσοφία του εγγλέζικου στηρίζεται στο ότι έχουμε πολύ ψιλές πετονιές Οπότε μας ενδιαφέρει και το κατά πόσο αυτές φθείρονται…. ΚΑΙ  καταπονούνται την επίμαχη στιγμής!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 14:35 #12 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

A ok! δεν το ειχα συνειδητοποιησει.
Παντως νομιζω ότι αυτο με το standard action πρεπει να είναι πιο σκληρο καλαμακι ή καλύτερα οσυνδυασμος
cw 30  και standard πρεπει να οδηγει σε πιο σκληρο καλαμι.Από ότι cw30 και fast.
Παρολα αυτα το σκεπτικο της απαντησης μου δεν αλλάζει.


Αν δεν κάνω λαθος συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο το δράσης κορυφής είναι συνήθως πιο σκληρό από ότι ένα καλάμι πιο προοδευτικό. Έτσι δύο καλάμια "ίδια¨ με την μόνη διαφορά στο δράση, η standard δράση οδηγεί σε πιο μαλακό - προοδευτικο καλάμι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 17:49 #13 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Μετά από αρκετές συζητήσεις και ψάξιμο, αναθεώρηση αρχικών σκέψεων τελικά παρήγγειλα το shimano SpeedMaster

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 22:22 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Πρεπει να ειναι ποιοτικά πολυ ωραιο καλαμακι. :dirol:
Από που το πηρες και πόσο??


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 10:56 #15 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Από τοπικό κατάστημα του βόλου Γιώργος Γιαρεντης στην 2ας Νοέμβριου στο Βολο , το έβρισκα σε πολλά σαιτ αν πας google έχει ένα σορό, αλλά γατί να μην το πάρω από ένα συντοπίτη μου χριστιανό που είναι και ερασιτέχνης ψαράς και αύριο μεθαύριο θα μου δόσει και μια συμβουλή σε κατι άλλο και είναι και αντιπροσοπος της ετεριας στο βολο.
Ασε που βαριόμουν να περιμένω πότε θα θυμηθούνε από το χ σαιτ να το στείλουν. Ιλικο (γραφίτη ΧΤ100+Biofibre ) Έχει οδηγούς Ti-Lite (17 οδηγούς τιτάνιου ίδιους με το antares) ,θέση μηχανισμού Fuji IPC, λαβή POwer Cork, castig weight 20 μικος 4,2 και βαρος 206 γραμαρια!!!! (Είναι ότι ποιο ελαφρύ σε βαρος έχω βρει σε προδιαγραφές γενικά)
Καλό φαίνεται στα χαρτιά δεν το έχω ψαρεξει ακόμα θα σας πω εντυπώσεις σύντομα…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:21 #16 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

Μετά από αρκετές συζητήσεις και ψάξιμο, αναθεώρηση αρχικών σκέψεων τελικά παρήγγειλα το shimano SpeedMaster


Παιδια μια ερωτηση. Το shimano SpeedMaster ειναι σιγουρα για εγγλεζικο? Το beastmaster που προαναφερθηκε ειναι καθαρο εγγλεζικο  αλλα για το παραπανω κατι για spinning λενε ολα τα sites...! Μηπως παει λαθος η επιλογη σου φιλε μου? Το λεω επειδη κατι δεν μου παει καλα εδω. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:33 #17 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Όχι ρε φιλαράκι χαλάρωσε εχω τον ελληνικό κατάλογο της shimane όλα αυτά τα μοντέλα που υπάρχουν βγαίνουν για όλα τα ψαρέματα ξεχωριστοί κωδικοί
Σε speadmaster εχει περίπου 200 και βαλε καλάμια 7 περίπου κομμάτια για κάθε είδος ψάρεμα
Το basemaster που λες εχει αλλα για σπιννινγ αλλα για macth=εγλεζικο αλλα για ότι θες
Το δικομου είναι SHIMANO SPEEDMASTER AX MATCH
Match = για εγλεζικο ψαρεμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:38 #18 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Ακυρο...το βρηκα. Οκ. Καλη επιλογη.  :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 15:41 #19 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

Από τοπικό κατάστημα του βόλου Γιώργος Γιαρεντης στην 2ας Νοέμβριου στο Βολο , το έβρισκα σε πολλά σαιτ αν πας google έχει ένα σορό, αλλά γατί να μην το πάρω από ένα συντοπίτη μου χριστιανό που είναι και ερασιτέχνης ψαράς και αύριο μεθαύριο θα μου δόσει και μια συμβουλή σε κατι άλλο και είναι και αντιπροσοπος της ετεριας στο βολο.


Συμφωνώ και επαυξάνω με την λογική αυτή :good:. Και εγώ προσπαθώ να αγοράζω όσο μπορώ περισσότερο από τα μέρη όπου πηγαίνω για ψάρεμα προκειμένου να "επιδοτώ" κατά κάποιο τρόπο τα τοπικά μαγαζιά. Πιστεύω ότι έτσι έχουμε όφελος όλοι οι ψαράδες και δεν γινόμαστε είδος υπο διωγμό από τα λιμάνια και τους γύρω χώρους, έτσι προτιμώ να αγοράσω π.χ. το μπικατινι από ένα κατάστημα κοντά στη ραφήνα, το λαύριο, τον ωροπό με 14 -15 Ευρώ παρά να το κουβαλίσω από αθήνα από ένα μαγαζί με 10 Ευρώ το κιλό. Βέβαια θεωρώ κοροϊδία την αλητεία που συμβαίνει στο 70 % των μαγαζιών της αττικής οι οποίοι θεωρούν τους ψαράδες ηλίθιους  :fool: και χρεώνουν τα καλάμια και τα μηχανάκια τουλάχιστον 50% περισσότερο από τα σαϊτ του εξωτερικού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 09:55 #20 από Γιώργος Στρατάκης
Απαντήθηκε από Γιώργος Στρατάκης στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

Από τοπικό κατάστημα του βόλου Γιώργος Γιαρεντης στην 2ας Νοέμβριου στο Βολο , το έβρισκα σε πολλά σαιτ αν πας google έχει ένα σορό, αλλά γατί να μην το πάρω από ένα συντοπίτη μου χριστιανό που είναι και ερασιτέχνης ψαράς και αύριο μεθαύριο θα μου δόσει και μια συμβουλή σε κατι άλλο και είναι και αντιπροσοπος της ετεριας στο βολο.


Συμφωνώ και επαυξάνω με την λογική αυτή :good:. Και εγώ προσπαθώ να αγοράζω όσο μπορώ περισσότερο από τα μέρη όπου πηγαίνω για ψάρεμα προκειμένου να "επιδοτώ" κατά κάποιο τρόπο τα τοπικά μαγαζιά. Πιστεύω ότι έτσι έχουμε όφελος όλοι οι ψαράδες και δεν γινόμαστε είδος υπο διωγμό από τα λιμάνια και τους γύρω χώρους, έτσι προτιμώ να αγοράσω π.χ. το μπικατινι από ένα κατάστημα κοντά στη ραφήνα, το λαύριο, τον ωροπό με 14 -15 Ευρώ παρά να το κουβαλίσω από αθήνα από ένα μαγαζί με 10 Ευρώ το κιλό. Βέβαια θεωρώ κοροϊδία την αλητεία που συμβαίνει στο 70 % των μαγαζιών της αττικής οι οποίοι θεωρούν τους ψαράδες ηλίθιους  :fool: και χρεώνουν τα καλάμια και τα μηχανάκια τουλάχιστον 50% περισσότερο από τα σαϊτ του εξωτερικού.

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για τα παραπάνω. Παρεμπιπτόντως θα ήθελα, αν γίνεται  να μου δώσεις ένα δυο παραδείγματα από μαγαζιά που διαθέτουν το bigga σε τέτοιες τιμές. Ασχολούμαι χρόνια με το Εγγλέζικο και έχω επίσης πολλά χρόνια να ακούσω τέτοια τιμή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.211 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection