Ερώτηση Το carbon και οι κατηγοριες.

30/12/2010 09:14 #11 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

Ναι και εγώ  έχω δει σε πολλά καλάμια αυτό , σε διάφορες μορφές IM6-IM9-IM-12 η όπως το περιέγραψες εσύ , πάντως γενικά οι εταιρίες έχουν επιλέξει να αναγράφουν την κατηγορία carbon που χρησιμοποίησαν σύμφωνα με το σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό που φυσικά δεν περιέχει μέσα μόνο άνθρακα αλλά και διάφορα άλλα υλικά σε μικρότερη ποσόστωση. Βέβαια δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό για να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα (καλάμι). Θα πρέπει να δεις πως είναι πλεγμένο το carbon, που έχει ενισχυθεί , κάθετα? Οριζόντια , σταυρωτά? Με τι έχει ενισχυθεί , πόσο βάρος έχει , πόσο πάχος έχει , και πάει λέγοντας . είναι μεγάλο το θέμα και αυτά που ανέφερα είναι επιγραμματικά και γενικά.


Εαν εχεις χρονο φιλε  μου γραψε τι εννοεις ....
Σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό  :this: 


Φιλε Θαναση
Εαν θελεις να φτιαξεις καλαμι που θα σ ευχαριστει πρεπει δυστυχως να μπεις σε αλλη διαδικασια.
Να εχεις υποψην σου οτι τα υλικα ειναι προσιτα σε ολους τους κατασκευαστες. Διαφερει η δουλεια του καθενος  σΤο πως θα το σχεδιασουν και θα εκτελεσουν την "συνταγη" για το τελικο προιον.
Το εχουμε ξαναπει... μπορεις παρεις τα ιδια υλικα που χρησιμοποιει ενας ΣΕΦ αλλα  δεν θα μπορεσεις ΠΟΤΕ να φτιαξεις το ιδιο φαγητο.

Προταση μου Επελεξε εναν κατασκευαστη που θα ακουσει την προταση σου και θα μπει στην διαδικασια να φτιαξει ενα πρωτοτυπο κορμο για σενα και μεσα απο δοκιμες θα το "φερει" στα μετρα σου.
Μπορουν να κατασκευαστουν καλαμια που ειναι λεπτα, ελαφρια, ζυγισμενα, να μην σπανε αλλα δυστυχως εσυ να μην μπορεις να ψαρεψεις μ αυτα.
Η Αισθηση σου, το τι θελεις να νιωθεις στο ψαρεμα,  αφορουν εσενα και διαφερουν.
Σιγουρα θα φτασεις σε ενα πανακριβο καλαμι αλλα πιστεψε με το τελευταιο που θα σ απασχολει σ αυτη την διαδικασια θα ειναι η εξερευνηση των υλικων και ειδικα αυτων που δεν ειναι "ορατα".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 12:43 #12 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

Ναι και εγώ  έχω δει σε πολλά καλάμια αυτό , σε διάφορες μορφές IM6-IM9-IM-12 η όπως το περιέγραψες εσύ , πάντως γενικά οι εταιρίες έχουν επιλέξει να αναγράφουν την κατηγορία carbon που χρησιμοποίησαν σύμφωνα με το σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό που φυσικά δεν περιέχει μέσα μόνο άνθρακα αλλά και διάφορα άλλα υλικά σε μικρότερη ποσόστωση. Βέβαια δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό για να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα (καλάμι). Θα πρέπει να δεις πως είναι πλεγμένο το carbon, που έχει ενισχυθεί , κάθετα? Οριζόντια , σταυρωτά? Με τι έχει ενισχυθεί , πόσο βάρος έχει , πόσο πάχος έχει , και πάει λέγοντας . είναι μεγάλο το θέμα και αυτά που ανέφερα είναι επιγραμματικά και γενικά.


Εαν εχεις χρονο φιλε  μου γραψε τι εννοεις ....
Σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό  :this: 


Φιλε Θαναση
Εαν θελεις να φτιαξεις καλαμι που θα σ ευχαριστει πρεπει δυστυχως να μπεις σε αλλη διαδικασια.
Να εχεις υποψην σου οτι τα υλικα ειναι προσιτα σε ολους τους κατασκευαστες. Διαφερει η δουλεια του καθενος  σΤο πως θα το σχεδιασουν και θα εκτελεσουν την "συνταγη" για το τελικο προιον.
Το εχουμε ξαναπει... μπορεις παρεις τα ιδια υλικα που χρησιμοποιει ενας ΣΕΦ αλλα  δεν θα μπορεσεις ΠΟΤΕ να φτιαξεις το ιδιο φαγητο.

Προταση μου Επελεξε εναν κατασκευαστη που θα ακουσει την προταση σου και θα μπει στην διαδικασια να φτιαξει ενα πρωτοτυπο κορμο για σενα και μεσα απο δοκιμες θα το "φερει" στα μετρα σου.
Μπορουν να κατασκευαστουν καλαμια που ειναι λεπτα, ελαφρια, ζυγισμενα, να μην σπανε αλλα δυστυχως εσυ να μην μπορεις να ψαρεψεις μ αυτα.
Η Αισθηση σου, το τι θελεις να νιωθεις στο ψαρεμα,  αφορουν εσενα και διαφερουν.
Σιγουρα θα φτασεις σε ενα πανακριβο καλαμι αλλα πιστεψε με το τελευταιο που θα σ απασχολει σ αυτη την διαδικασια θα ειναι η εξερευνηση των υλικων και ειδικα αυτων που δεν ειναι "ορατα".



Μιλάω για την διαδικασία που τα φύλλα carbon τα βάζουμε στις inox ραβδες και μπαίνει στην πρέσα για πάρει το κυλινδρικό αυτό σχήμα.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 12:53 #13 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
H Reglass είναι εργοστάσιο κατασκευής carbon , και πολλών άλλον , κατασκευάσει τα καλαμιά Elite με νανοτεχνολογια της  Maver

Σε αυτό το link μπορείς να πάρεις μερικές ακόμα πληροφορίες.

www.reglass.it/lang/eng/azienda/tecnologia.html

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 15:25 #14 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
[quote author=Παναγιώτης Ροζής (Bettor)
Μιλάω για την διαδικασία που τα φύλλα carbon τα βάζουμε στις inox ραβδες και μπαίνει στην πρέσα για πάρει το κυλινδρικό αυτό σχήμα.
[/quote]

Εγω μιλαω για τους τονους που ανεφερες οτι πιεζουν το prepreg.
Δεν ειναι σωστο να αναφερεται (δις) οτι η μηχανη πιεζει με τονους το prepreg στην μητρα για να παρει σχημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 15:50 #15 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

Γεια σε ολους!
Στα καλαμια ορισμενων εταιριων,εκτος απ'το μηκος,cw,action αναγραφεται και ο τυπος ανθρακονηματος που εχει χρησιμοποιηθει.Μ46,Μ55 κτλ.
Γνωριζει καποιος ποιες ειναι οι ουσιαστικες διαφορες τους?

Κατι μου λεει πως κατι αλλο ειχε ρωτηση να μαθει ο κυριος Θανασης...

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 17:03 #16 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Και πως πρέπει να αναφέρεται ?

Σε αυτήν την κυλινδρική πρέσα τυλίγετε το φύλλο carbon επάνω στις inox βέργες με μεγάλη πίεση και ταυτόχρονη θέρμανση . Η πίεση  αυτή  μετράτε σε τόνους .

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 18:15 #17 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

Και πως πρέπει να αναφέρεται ?

Σε αυτήν την κυλινδρική πρέσα τυλίγετε το φύλλο carbon επάνω στις inox βέργες με μεγάλη πίεση και ταυτόχρονη θέρμανση . Η πίεση  αυτή  μετράτε σε τόνους .


H πρεσα αφαιρει τον αερα και στρωνει το prepreg. Δεν πιεζει με τονους !! (πόσους αραγε?) δεν διαμορφωνει σχημα. Την συνοχη του υλικου γινεται σε αλλη διαδικασια.



Λαυριο... υπαρχουν περιπου 12 ειδων ανθρακες στην παραγωγη για την δημιουργια του κορμου. Απαντησα και πριν οτι λιγο πρεπει να ενδιαφερει τον ψαρα.
Απλα δεν ξερει, ουτε μπορει να μαθει, ουτε χρειαζεται να μαθει. Υπαρχουν φυλλα και φυλλα ποιοτητες και ποιοτητες του ιδιου κατα ονομασια φυλλου. Ακομη και η νανοτεχνολογια εχει κατι να προσφερει αλλα χωρις αξια σε ελειπη σχεδιασμο και εκτελεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 20:28 #18 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
fishingmania.pblogs.gr/tags/carbon-kalamia-gr.html

Τα γνωστά platens στην ορολογία των κατασκευαστών carbon, είναι αυτοί οι κύλινδροι που πιέζουν και θερμαίνουν το φύλλο επάνω στους ράβδους  inox , η πρέσα αυτή δεν αφαιρεί μόνο των αέρα (όπως είναι φυσικό αλώστε με τόση πίεση)  , αλλά σε αυτήν την διαδικασία λόγο της πίεσης και της θερμότητας  η ρητίνη θα σκληρύνει  και θα δόση στο φύλλο την τελική του μορφή , αλλά όχι 100% συνοχή , αυτό πετυχαίνεται νομίζω μετά, στο φούρνο.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 21:04 #19 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Συμφωνώ πάντως , ότι αυτά λίγο πρέπει να μας ενδιαφέρουν.

Το σημαντικότερο είναι η αγορά του καλαμιού να καλύπτει τις απαιτήσεις μας.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2010 09:32 #20 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

fishingmania.pblogs.gr/tags/carbon-kalamia-gr.html

Τα γνωστά platens στην ορολογία των κατασκευαστών carbon, είναι αυτοί οι κύλινδροι που πιέζουν και θερμαίνουν το φύλλο επάνω στους ράβδους  inox , η πρέσα αυ
τή δεν αφαιρεί μόνο των αέρα (όπως είναι φυσικό αλώστε με τόση πίεση)  , αλλά σε αυτήν την διαδικασία λόγο της πίεσης και της θερμότητας  η ρητίνη θα σκληρύνει  και θα δόση στο φύλλο την τελική του μορφή , αλλά όχι 100% συνοχή , αυτό πετυχαίνεται νομίζω μετά, στο φούρνο.


Η μηχανη που δειχνεις στο blog μετραει σε PSI.
1 psi = 1 pound στην τετραγωνικη ιντσα = 453 γρ στην τετραγωνικη ιντσα (25.4χ25.4 χιλιοστα)
Εαν η μηχανη πιεζει 10 τετραγωνικες ιντσες τοτε η πιεση του 1 PSI ειναι  = 45,3γρ τετραγωνικη ιντσα
Χρειαζεσε 2.200+ PSI για να πιεσεις με 1 ΤΟΝΟ  μια τετραγωνικη ιντσα (25.4χ25.4 χιλιοστα).
Εαν για την μετρηση χρησιμοποιεις μικροτερη επιφανεια τοτε ναι η μηχανη μπορει να πατησει 1 τονο σε επιφανεια 0.011 τετραγωνικα χιλιοστα του χιλιοστου.


Η ρητινη ειναι εκει για να συγκρατει τις ινες του ανθρακα. Παραμενει σκληρη σ ολη την διαδικασια μεχρι να φτασει στον φουρνο, να υγροποιηθει για να παρει την συμπαγη μορφη το προιον.

Για να περνα η ωρα...
Υπαρχουν φυλλα ανθρακα με διαφορα χαρακτηριστικα ινας και διαφορετικη περιεκτικοτητα σε ρητινη.
Μπορει 30% μπορει και 50% κλπ Η νανοτεχνολογια γεμιζει με (σκουπιδια) πριονιδια ανθρακα περιοχες ρητινης.
Οι ρητινες μπορει να μαλακωσουν σε διαφορες θερμοκρασιες .. Μερικες (πολλες ? λιγες?)  κατω απο τους 80 βαθμους κελσιου.
Αυτο σημαινει απλα το καλαμι που ειναι εκτεθειμενο για ωρα στον καλοκαιρινο μεσημεριανο ηλιο ισως να περνα στην διαδικασια αποσκλυρηνσης ρητινης και να διατρεχει κινδυνο σπασιματος. Ισως τα περισσοτερα καλαμια να σπανε το καλοκαιρι ... ποιος ξερει !






Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection