Ερώτηση Το carbon και οι κατηγοριες.

29/12/2010 12:55 #1 από a Guest
Το carbon και οι κατηγοριες. δημιουργήθηκε από a Guest
Γεια σε ολους!
Στα καλαμια ορισμενων εταιριων,εκτος απ'το μηκος,cw,action αναγραφεται και ο τυπος ανθρακονηματος που εχει χρησιμοποιηθει.Μ46,Μ55 κτλ.
Γνωριζει καποιος ποιες ειναι οι ουσιαστικες διαφορες τους?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 15:51 #2 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Ναι και εγώ  έχω δει σε πολλά καλάμια αυτό , σε διάφορες μορφές IM6-IM9-IM-12 η όπως το περιέγραψες εσύ , πάντως γενικά οι εταιρίες έχουν επιλέξει να αναγράφουν την κατηγορία carbon που χρησιμοποίησαν σύμφωνα με το σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό που φυσικά δεν περιέχει μέσα μόνο άνθρακα αλλά και διάφορα άλλα υλικά σε μικρότερη ποσόστωση. Βέβαια δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό για να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα (καλάμι). Θα πρέπει να δεις πως είναι πλεγμένο το carbon, που έχει ενισχυθεί , κάθετα? Οριζόντια , σταυρωτά? Με τι έχει ενισχυθεί , πόσο βάρος έχει , πόσο πάχος έχει , και πάει λέγοντας . είναι μεγάλο το θέμα και αυτά που ανέφερα είναι επιγραμματικά και γενικά.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 16:01 #3 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Σου παραθέτω εικόνες για να καταλάβεις ορισμένες από τις διαφορές, ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ

www.dreamsea.gr
The Fishing Store
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 17:08 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Σχετικα με την πλεξη του carbon σε συνδυασμο με αλλα υλικα εχω δει αρκετα πραγματα μαζι με τις φωτο που ανεβασες και θα ηταν ενα κατατοπιστικοτατο topic :good:.Θα ηθελα να μαθω ομως τις οποιες διαφορες στα υλικα που χρησιμοποιει η καθε εταιρια,βαση αυτων που δηλωνει. :rtfm:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 21:00 #5 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.

Σχετικα με την πλεξη του carbon σε συνδυασμο με αλλα υλικα εχω δει αρκετα πραγματα μαζι με τις φωτο που ανεβασες και θα ηταν ενα κατατοπιστικοτατο topic :good:.Θα ηθελα να μαθω ομως τις οποιες διαφορες στα υλικα που χρησιμοποιει η καθε εταιρια,βαση αυτων που δηλωνει. :rtfm:


Αν καταλαβαίνω καλά εννοείς  αν τα υλικά κατασκευής που δηλώνουν οι εταιρίες είναι πραγματικά ?

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 23:06 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Λογικα χρησιμοποιουν οτι γραφουν.Το θεμα ειναι να μαθουμε τι διαφορες εχει το ενα Μ46 απο το Μ55 για παρεδειγμα.Μια εταιρια χρησιμοποιει διαφορετικο υλικο σε ιδιου τυπου καλαμια με πανομοιοτυπα χαρακτηριστικα αλλα το ενα ειναι πιο καλο απ'το αλλο.Τι ειναι αυτο που κανει τι διαφορα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2010 23:21 #7 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Δώσε μου ένα παράδειγμα αυτού που λες , γιατί δεν νομίζω να είναι ακριβώς ιδία τα χαρακτηριστικά τους , θα διαφέρουν τουλάχιστον στο βάρος .
Να υποθέσω βέβαια ότι μιλάς για δυο καλάμια με ίδιας ποιότητας δαχτυλίδια , λαβες κτλ έτσι.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 00:23 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Εχεις  δικιο,θα διαφερουν στο βαρος αναλογα με το carbon και τη ποσοτητα του.Oλα τα υπολοιπα ας υποθεσουμε οτι ειναι ιδια.
Θα το θεσω διαφορετικα.Εχω την λοξα να φτιαξω ενα πανακριβο εγγλεζικο καλαμι απο το μηδεν.Οδηγοι,βαση στηριξης κτλ ολα απ'το πανω ραφι,αριστης ποιοτητας και τελευταιας τεχνολογιας.(Να δωσω και μερικα στοιχεια για το πως θελω να'ναι.5μ.προοδευτικα παραβολικο,8-20γρ.τρισπαστο.)Αφου το κοστος δεν με νοιαζει θελω το carbon  που θα χρησιμοποιηθει να ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει.Ποιο ειναι αυτο?
Ας παμε και στη περιπτωση που δεν εχω τα χρηματα για το καλο carbon και πρεπει να βαλω κατι πιο απλο.Ποιο θα μπει?Ποια η διαφορα ποιοτικα και λειτουργικα?
Σκοπος ειναι με το που διαβασουμε πανω σε ενα καλαμι τον τυπο ανθρακονηματος που χρησιμοποιηθηκε,να ξερουμε δυο πραγματα γι'αυτο.Ειναι καλο?Κανει για τη δουλεια που το θελουμε?Αξιζει τα λεφτα του?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 00:57 #9 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Πανακριβο....Θανασακη..πανακριβο;μες στην κριση;.....κυριε υπουργεεε..εε..... :eusa_naughty: :eusa_naughty:

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 01:13 #10 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.172 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection