Ερώτηση Match καλαμι για rock καταστασεις

16/12/2010 19:58 #1 από barbounis1(Γιωργος)
Match καλαμι για rock καταστασεις δημιουργήθηκε από barbounis1(Γιωργος)
Εχοντας αρχισει το εγγλεζικο εδω και καποιους μηνες θα ηθελα προτασεις απο τους πιο εμπειρους για καλαμι που να μπορω να το χρησιμοποιησω αποκλειστικα για rock καταστασεις.Το καλοκαιρι σε ενα απο τα πρωτα μου ψαρεματα ετυχε να αναμετρηθω με σαργους που το tubertini maya μου ουτε καν τους συγκινησε με αποτελεσμα το χασιμο 3 πολυ καλων ψαριων μιας και δεν ανεβαιναν πανω με τιποτα!!!!Επισης θα ηθελα να μαθω τι διαφορες εχει ενα εγγλεζικο με δραση κορυφης σε σχεση με ενα παραβολικο(καρφωμα,ρυθμιση φρενων,νουμερα μανας-παραμαλου).Κυριοι τα φωτα σας ευχαριστω :give_rose:

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2010 22:53 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Καλησπερα!
Γιωργο τι λαθος ειδες στο καλαμι και εχασες τα ψαρια?Τι μηχανισμο και τριχα  χρησιμοποιεις?
Για ιδιοτητες και συμπεριφορες εγγλεζικων καλαμιων αμα ψαξεις θα δεις οτι εχουν γραφτει αραδες ολοκληρες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2010 23:25 #3 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Θαναση καλησπερα.Το καλαμι μου ειναι το tubertini maya 3.90 4-15 c.w. ενω ο μηχανισμος trabucco asahi 1000 με μανα trabucco match o.16 με παραμαλο grandmax o.148.Το προβλημα μου ηταν στο καρφωμα οπου στην κυριολεξια ειδικα στο πρωτο ψαρι δεν ερχοταν με τιποτα πανω ενω ειχα την αισθηση οτι το καλαμι θα εσπαγε με αποτελεσμα να χαλαρωσω κι αλλο τα φρενα και να χασω το ψαρι επειδη δεν καρφωθηκε σωστα.Ισως λογω της απειριας μου να εκανα εγω κατι λαθος απο την αλλη ομως σε ψαρεμα σε λιμανι με λαβρακια γυρω στο 1.5 κιλο δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα λογω μαλλον διαφορετικης συμπεριφορας του συγκεκριμενου ειδους ψαριου.Και επειδη ο λογος που ξεκινησα το εγγλεζικο ειναι τα βραχια μιας και το λιμανι δεν με συγκινει και τοσο ψαχνω να βρω καλαμι να μπορω να κουμανταρω καλυτερα τους σαργους και το σιγουρο ειναι οτι οσο ζεις μαθαινεις......

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2010 00:20 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Μου εχει τυχει παρομοιο περιστατικο στη Τζια.Εγω με tubertinι quartz 101 6-20cw 4.50m κι ενας φιλος με tubertini kmr 910-04 6-20cw 4.80m(αν θυμαμαι καλα το μοντελο).Οι διατομες που ειχαν οι πετονιες ηταν ιδιες με τις δικες σου.Οι σαργοι που πιασαμε δεν ηταν μεγαλοι.300-400γρ.Για να τους ξεκολλησουμε απο το βυθο γινοταν της κακομοιρας και το καταφερναμε με πολυ ζορι,φρενα,και υπομονη.Μερικα ψαρια ασχετα απο το μεγεθος θελουν πιο λεπτους χειρισμους και δουλεμα του εξοπλισμου μεχρι να κουραστουν και να καταληξουν στον κουβα.Για μενα δεν φταιει το καλαμι αλλα το γεγονος οτι επεσες σε τσαμπουκαδες σαργους.Σε αυτες τις περιπτωσεις πρεπει να παρεις 2 ρισκα.
1)Κοντραρεις το ψαρι στα ισα με σφιχτα φρενα για να το φερεις γρηγορα εξω με κινδυνο τη θραυση της πετονιας.
2)Δινεις και παιρνεις οσα μετρα χρειαζεται με σκοπο να το φερεις εξω ανασκελα απο τη κουραση.Ομως το να εχεις ενα νευρικο ψαρι να γυρναει με χιλια κοντα σε βραχια ειναι αλλο ρισκο.
Εγω προτιμω την δευτερη.
Επισης μετραει πολυ η αποσταση απο 'σενα και το σημειο που καρφωθηκε το ψαρι.Αν καρφωθηκε  πολυ κοντα σου και ειναι μεγαλο,δυσκολευει αρκετα το πραγμα.
Υπαρχουν εγγλεζικα καλαμια με τα οποια μπορεις πετας εξω σαργους παππουδες σαν μπαλαδακια αλλα πρεπει να ανεβεις σε διατομες σημαντικα.
Αξιζει τον κοπο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2010 08:21 #5 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
σε τι βαθος ψαρευες ?
ηταν σε καβο ?
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2010 19:51 #6 από inglese.fishing
Απαντήθηκε από inglese.fishing στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Πριν σου δώσω τη συμβουλή μου, τη μέγεθος αγκίστρι χρησιμοποιούσες, όταν τα έχασες το παράμαλλο ήταν ακέραιο, και όπως ρωτά ο Θανάσης σε πόσα μέτρα ψάρευες;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2010 20:02 #7 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Το βαθος ηταν γυρω στα 7 μετρα σε μικτο βυθο με πλακες ενω η αρματωσια ηταν σταθερη με backshots στα 3.2 μετρα περιπου με αγκιστρι 14 camasan ενω το παραμαλο δεν ειχε φθορες

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2010 23:08 #8 από inglese.fishing
Απαντήθηκε από inglese.fishing στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις

Φίλε με τις πληροφορίες που παραθέτεις λογικά δεν έπρεπε να χάνεις ψάρια, βιάστηκες να βγάλεις το ψάρι έξω.

Εγώ νόμιζα ότι ψάρευες 10 εκατοστά ή μέχρι ένα μέτρο από το βυθό.
Σε έτσι μέρη έχω πάντα σταθερή αρματωσιά και φελλούς top-body ώστε να αντιλαμβάνομαι τις τσιμπιές σε πρώτο χρόνο. Αυτό είναι Πολύ σημαντικό όταν ψαρέψεις σε μέρη που μπορεί να κοπεί η πετονιά σε ένα σκάλωμα.
Επομένως καρφώνεις και κερδίσεις κανένα μέτρο. Μετά το σημαντικότερο είναι το καλάμη και η ρύθμιση των στόπερ.
Το στόπερ πρέπει να είναι ρυθμισμένο κοντά στην αντοχή του παράμαλλου και λίγο πριν το σημείο που θα λυγίσει πλήρως το καλάμη. (πρόσεχε μην το σπάσεις)
Όταν μάθεις να χρησιμοποιείς την αντεπιστροφή θα σε βοηθήσει να μην ξαγκιστρώνονται τα ψάρια.
Έχω προσέξει ότι έχεις 1000 μηχανή, νομίζω ότι είναι μικρή για έτσι μέρη.

Τώρα στο θέμα που ρωτάς. Προσωπικά δεν βρήκα κανένα καλάμη που να πληροί όλα τα κριτήρια που θα έβαζα. Σε γενικές γραμμές θα ήθελα να ήταν 5 μέτρα με δράση κορυφής και να γίνεται παραβολικό μετά τα 300 γραμμάρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2010 18:13 #9 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις
Ιnglese σε ευχαριστω για τις συμβουλες και συγνωμη για την καθυστερηση στην απαντηση μου.Οσο αφορα τον μηχανισμο σε λιγες μερες θα παραγγειλω τον tubertini zauber 1500 που πιστευω ειναι μια χαρα για το ψαρεμα που το θελω.Βεβαια σε τι καλαμι θα τον κουμπωσω δεν ξερω ακομη......τωρα για το στοπερ που αναφερεις πρεπει να σου πω οτι χρησιμοποιω backshots γιατι εχω την αισθηση οτι εχει καλυτερη ενδειξη τσιμπιας αλλα και βοηθαει το δολωμα να φαινεται πιο φυσικο στο νερο παντα βεβαια με φελο +1 ασε που εχω και μια φοβια με το στοπερ μην αρχισει και γλιστραει στις βολες......

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2010 21:20 #10 από inglese.fishing
Απαντήθηκε από inglese.fishing στο θέμα Απ: Match καλαμι για rock καταστασεις

...τωρα για το στοπερ που αναφερεις πρεπει να σου πω οτι χρησιμοποιω backshots γιατι εχω την αισθηση οτι εχει καλυτερη ενδειξη τσιμπιας αλλα και βοηθαει το δολωμα να φαινεται πιο φυσικο στο νερο παντα βεβαια με φελο +1 ασε που εχω και μια φοβια με το στοπερ μην αρχισει και γλιστραει στις βολες......

Με το στοπερ εννοούσα την προρύθμιση των φρένων του μηχανισμού, και όχι του στόπερ/κόμπου που έχεις στην αρματωσιά σου. Έτσι και αλλιώς εσύ χρησιμοποιούσες σταθερή αρματωσιά.  Μάλιστα είμαι φανατικός υποστηριχτής των backshots και της σταθερής αρματωσιάς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection