Ερώτηση TUBERTINI EVOLA NICI

09/11/2010 17:12 #1 από barbounis1(Γιωργος)
TUBERTINI EVOLA NICI δημιουργήθηκε από barbounis1(Γιωργος)
Εχοντας κολλησει εδω και λιγο καιρο την εγγλεζικη αρρωστεια σκεφτομαι να αγορασω το συγκεκριμενο καλαμι σε μηκος 4.30μτρ 8-15 c.w. και θα ηθελα να μαθω απο καποιον φιλο που τυχον το εχει  την εν γενει συμπεριφορα του οσον αφορα την παραβολικοτητα του,το ειδος των οδηγων του και γενικως εαν ειναι τοσο ποιοτικο οσο φαινεται στις φωτο.Να συμπληρωσω οτι θα γινει σετακι με εναν Ryobi zauber 1500.Ευχαριστω :give_rose: :give_rose:

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 20:10 #2 από akaluptos
Απαντήθηκε από akaluptos στο θέμα Απ: TUBERTINI EVOLA NICI
Καλησπερα φιλε αν επιτρεπεται απο που θα το αγορασεις το καλαμι και ποσο?? στειλε μου πμ αν θες γιατι με ενδιαφερει και εμενα.Ευχαριστω.

Να είμαστε ρεαλιστές να επιδιώκουμε το αδύνατο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 21:24 #3 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: TUBERTINI EVOLA NICI
Στο ebay το εχω βρει φιλε μου γυρω στα 200 δολαρια.

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 22:18 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: TUBERTINI EVOLA NICI
το εχει ο Κυριακος-mask24.Ρωτηστε τον.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 20:34 #5 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: TUBERTINI EVOLA NICI
Ο Κυριάκος το έχει πάρει 90 ευρώ από γερμανικό σαιτ. Το έχω βρει κι εγώ τόσο στο σάιτ του Βούλγαρου
www.vidrax-fishing.com/catalog/product_i...124&products_id=2223

www.vidrax-fishing.com

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2011 10:32 #6 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: TUBERTINI EVOLA NICI
Ο Κυριακος το χει παρει 90 Ευρω απο το σαϊτ του Βουλγαρου και ανακαλυψε οτι το χαν σε γερμανικο σαϊτ 350 Ευρω το 2007 που χε κυκλοφορησει.

ο γερμανος το 2007:
www.matchangler-shop.de/tubertini_matchruten.htm

ο βουλγαρος σημερα:
[url=http:// www.vidrax-fishing.com/catalog/product_i...php?products_id=2225]
www.vidrax-fishing.com/catalog/product_i...php?products_id=2225

Ο Κυριακος που χει το evola n.i.c.i. 302 εχει να πει οτι προκειται για καλο καλαμι που λιγακι φοβιζει (*ξεγελαει) με την αρχικη του παραβολη καθοτι στην αρχη παραβαλει ολο περιπου το καλαμι και μετα κουραζει ευκολα (το ψαρι) ωστε να λυγιζει στην μυτη

Επισης εχει να ναφερει και ενα μειονεκτημα το δευτερο δαχτυλιδι μετα απο αυτο της κορυφης δεν ειναι στην ευθεια με τα υπολοιπα, ειναι λιγο αριστεροτερα (φωτο το απογευμα που θα παω σπιτι).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.170 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection