Ερώτηση italcanna teranova

07/10/2010 16:25 #1 από spatharaios(thanasis)
italcanna teranova δημιουργήθηκε από spatharaios(thanasis)
μηπως εχει καποιος αυτο το καλαμι,να μας πει την αποψη του?
www.hobbycenterpesca.it/shop/italcanna-t...va-gr130-p-1164.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 20:59 #2 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: italcanna teranova
θαναση δε ξερω για το συγκεκριμενο μοντελο,αλλα ειδα το site και μουφαινονται πολυ καλες οι τιμες του.ειναι αξιοπιστο?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 23:13 #3 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcanna teranova
ναι μπαμπη,ειναι πολυ καλο.
εχω αγορασει μηχανακια και δεν ειχα κανενα προβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2010 11:39 #4 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: italcanna teranova
θαναση καλημερα.οι τιμες που γραφουν ειναι οι τιμες των καλαμιων.απο κει και περα μεχρι να φτασει στη πορτα σου τι παραπανω χρεωνεσαι?μηπως θα μπορουσες να το αγορασεις απο ελλαδα και ετσι να ανοιξεις και ενα νταλαβερι με μαγαζι?αν δηλαδη  η τιμη φτανει στα ιδια με την ελλαδα γιατι οχι απο δω?δε ξερω δεν εχω ψωνισει απο το ιντερνετ απλως ρωταω ετσι?
νασαι καλα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2010 17:14 #5 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcanna teranova
τα μηχανακια τα πηρα στη μιση τιμη απ οτι στην ελλαδα.
εδω και 3 χρονια ψωνιζω σχεδον παντα  απο εξωτερικο.
απο το συγκεκριμενο καταστημα τα μεταφορικα για ελλαδα ,αν θυμαμαι καλα ειναι 30ε.
τσεκαρε τιμες μονος σου και θα δεις τις διαφορες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2010 19:26 #6 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: italcanna teranova
κοιταξα για το shimano speedmaster4.20-150gr.η καλυτερη προσφορα που μπορω να βρω ειναι 200-213 ευρω και εκει το εχει προσφορα 111 ευρω + 30=141.θα τρελλαθουμε?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2010 14:57 #7 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: italcanna teranova
ειναι ακριβως ετσι φιλε μπαμπη κ δεν ειναι παραπλανητικες οι τιμες.
Εχω βρει αναλογες ετσι φθηνες τιμες κ σε ενα αλλο σαιτ απο ιταλια μερια το dimensionepescabrintezi η καπως ετσι αν δεν ειναι σωστο.ειχα ρωτησει κ ενα φιλος ο Ντινος απο κρητη μου ειχε πει οτι τα παλια μοντελα , οταν βγαινουν τα μοντελα τηες νεαα χρονιας, τα βαζουν σε χαμηλες τιμες για να φυγουν απο το στοκ.
κ σε αυτο το σαιτ ο εν λογο καλαμι καπου εκει το εχει στα ιδια χρηματα.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2010 15:01 #8 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: italcanna teranova
ναι νασο,το επαληθευσα κι εγω απο ενα φιλο καταστηματαχη και μου ειπε αυτο ακριβως που λες κι εσυ.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2010 14:46 #9 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Απ: italcanna teranova


Εχω βρει αναλογες ετσι φθηνες τιμες κ σε ενα αλλο σαιτ απο ιταλια μερια το dimensionepescabrintezi η καπως ετσι αν δεν ειναι σωστο.



www.dimensionepescabrindisi.com

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2010 15:04 #10 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: italcanna teranova
σωστοοοοοοοοοοος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection