Ερώτηση Το έσπασα!

20/08/2010 19:18 #1 από Μενιδιάτης
Το έσπασα! δημιουργήθηκε από Μενιδιάτης
Εσπασε το δεύτερο στέλεχος, ξεκινώντας το μέτρημα από αυτό που φέρει τη βάση μηχανισμού. Δηλαδή στο άλλο άκρο της «μύτης».

:shok:  :shok:


:cray:  :cray:


:sorry:  :sorry:


:blush:  :blush:



Ηταν το πρώτο εγγλέζικο καλάμι μου. Ηταν «κούτσουρο» μεν, αλλά ψάρευα με τούτο τρία χρόνια. 

Από την trabucco περιμένω απάντηση, πόσο συμφέρουσα μπορεί να είναι η επισκευή με νέο ανταλλακτικό, αλλά δεν τρέφω και πολλές φιλοδοξίες. Πιθανότατα θα κοστίζει όσο και το καλάμι (ήταν της τάξεως των 90 ευρώ)

Θα ήταν ευχής έργο αν έβρισκα κάποιο στέλεχος (δαμέτρου 13-14mm) από παρόμοιο καλάμι ώστε να το φτιάξω μόνος μου.

Λέτε, θα ήταν «δόκιμη» μία τέτοια παρέμβαση;


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 19:40 #2 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Δεν κάνεις μια ερώτηση στον Γιατράκο;

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 20:16 #3 από Stelios Delavogias
Απαντήθηκε από Stelios Delavogias στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Εχω ακριβως το ιδιο...Εσπασε στο κορυφαιο στελεχος και μου κοστισε 20€.....Επισημος αντιπροσωπος της τραμπουκο ηταν το captain hook στο Κορωπι,αλλα ποτε δεν πηρα απαντηση

Τελικα το τμημα παραγγελθηκε στο Ναυτιλο....20€....Ισως το πιο κατω στελεχος να κοστισει περισσοτερο(ισως και να μην αξιζει να διορθωθει...)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 20:34 #4 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Καλάαα, μύτη έχω αλλάξει κι εγώ στο Ναυτίλο, πριν δύο χρόνια. Αλλά τώρα;

***

Μου φαίνεται πως θα υποστούμε τη χλεύη του Γιατράκου πάλι...
:lol2:  :lol2:  :lol2:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 20:59 #5 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Απ: Το έσπασα!
αν εχει συναισθηματικη αξια να το επισκευασεις,3 χρονια παρεα με 1 καλαμι ειναι πολλα για να το πεταξεις  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 21:32 #6 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Το πρώτο στέλεχος κορυφής παιδία είναι εύκολο , διότι και οι αντιπρόσωποι συνήθως αυτό το περνούν σε ανταλλακτικά γιατί ξέρουν ότι είναι αυτό που σπάει ποιο συχνά , τώρα το δεύτερο από κάτω η θα περιμένεις να στο παραγγείλουνε, αν το μοντέλο βγαίνει ακόμα και δεν το έχουν αλλάξει , η ίσως βγάλουν από κανένα άλλο να σου στείλουν . Και στις δυο περιπτώσεις νομίζω θα σου έρθει ακριβότερα , αν υπολογίζεις ότι σε όλα τα παραπάνω στελέχη , πρέπει να βγάλεις τα δακτυλίδια να περάσεις το στέλεχος το καινούργιο και να τα ξανά δέσεις/βερνικώσεις κτλ.

Για να σου βρεις από άλλο καλάμι εκτός το πάχος που μέτρησες , θα πρέπει να σου ταιριάζει και το καλούπι , έκανα ένα πρόχειρο σχήμα για να καταλάβεις περίπου , μπορεί να έχουν το ίδιο μήκος το ίδιο πάχος μπροστά αλλά να έχουν διαφορετικό πάχος πίσω , με αποτέλεσμα να μην εφάπτουν σωστά στέλεχος με στέλεχος εσωτερικά και να δημιουργείτε κενό στο χείλος του πρώτου στελέχους , αυτό είναι επικίνδυνο γιατί θα σου ξανά σπάσει .

Για να είσαι σίγουρος , μέτρα στο στέλεχος που έσπασε  μήκος,  πάχος μπροστά και πάχος πίσω , για το action δεν μπορείς να κάνεις και πολλά  δυστυχώς , θέλεις λίγο τύχη εδώ…….

www.dreamsea.gr
The Fishing Store
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 21:43 #7 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Το έσπασα!
κατάλαβα. Στην πραγματικότητα ψάχνω βελόνα στ'άχυρα...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 21:47 #8 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Βασικά αν δεν βρεις άκρη με των αντιπρόσωπο , βγάλε το σπασμένο στέλεχος , αφού βγάλεις τα δαχτυλίδια και μέτρα το όπως σου είπα , μήκος και πάχος εμπρός και πίσω , μήπως κατά λάθος έχω κανένα , δεν ξέρεις καμία φορά.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 22:00 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Το έσπασα!
www.trabucco.gr/
παρε τηλ εδω και ζητα ανταλακτικο , θα πρεπει να το εχουν  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 22:03 #10 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Το έσπασα!
Παναγιώτη, θα σου πω από Δευτέρα.
Ντίνο, τους έγραψα και περιμένω απάντηση

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.213 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection