Ερώτηση Επιλογή καλαμιού surfcasting

04/04/2010 12:03 #1 από barbounis1(Γιωργος)
Επιλογή καλαμιού surfcasting δημιουργήθηκε από barbounis1(Γιωργος)
Καλημερα σας και χρονια πολλα :give_rose:.Εχοντας τρια τρισπαστα προσ το παρον(awa-shima aqualis,trabucco escoud  pro surf,trabucco admiral) αποφασισα να αναβαθμισω τον εξοπλισμο μου και ψαχνοντας για καλαμι για πιο αγριες καταστασεις η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει λιγο.Εχω τσεκαρει τα εξης καλαμια century tornado,triana zx 150,tubertini eurocasting twinflex 100-235,italcanna fireball,daiwa supercast,bad bass silver rod.Nα τονισω οτι ο προυπολογισμος μου ειναι maximum 350euro και οτι αγορασω θα συνδιαστει με τον shimano ultegra 5500.Θα παρακαλουσα οποιος ποσταρει να εχει εμπειρια και οχι θεωριτικη αποψη.Να τονισω επισης οτι δεν με ενδιαφερουν  οι ριψεις αλλα καθαρα ο ψαρευτικος χαρακτηρας.Κυριοι τα φωτα σας ευχαριστω :bye:

Διορθώθηκε ο τίτλος

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2010 17:37 #2 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING
χροννια πολλα .
η αποψη μου ειναι οτι για ψαρεμα η καλυτερη επιλογη ειναι το silver rod  και το fireball.
το century ειναι αρκετα σκληρο,το triana νομιζω οτι η εταιρεια εκλεισε.αν δεν ισχυει αυτο ,τοτε ειναι καλο καλαμι.
τα αλλα 2 δεν τα ξερω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2010 21:39 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING
χρηστος ανεστη ,χρονια πολλα ,εγω θα ελεγα να παρεις τo tip tornado ultra lite πιστευω οτι ειναι οκ ακομα το silver ειναι πολυ καλο οπως και ολα που λες εκτως το tubertini που δε το ξερω ,αλλα εγω εχω και τα 2 και το ultra  lite και silver και τα 2 απιστευτα.τα 350 για το century ultra lite  φτανουν να το παρει ς(αν και θα προτεινα αγορα απο εξω) απο ελλαδα το silver οχι .ο θανασης εχει ενα silver και το δινει σε καλη τιμη και ειναι σαν καινουριο .σκεψου το ,αν θες κατι αλλο π.μ  :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2010 23:28 #4 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING
το εχω δωσει το silver  ντινο.μονο το fireball υπαρχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2010 00:04 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING

το εχω δωσει το silver  ντινο.μονο το fireball υπαρχει.

μια χαρα ειναι και το fireball ,πολυυυυυυυυυ καλο ψαροκαλαμο για τα χρηματα που το δινεις και την κατασταση που τα εχεις .γιωργο πολυ καλο το italcanna  fireball .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2010 00:09 #6 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις :give_rose:.Οτι και αν αγορασω αυτο που με νοιαζει ειναι καθαρη δραση κορυφης και να μπορω να χρησιμοποιησω νημα διοτι τελευταια ψαρευω σε πολυ δυσκολα μερη με αρκετα σκαλωματα αλλα και με αναλογα αποτελεσματα οχι παντα βεβαια.

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2010 00:25 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΛΑΜΙΟΥ SURFCASTING

Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις :give_rose:.Οτι και αν αγορασω αυτο που με νοιαζει ειναι καθαρη δραση κορυφης και να μπορω να χρησιμοποιησω νημα διοτι τελευταια ψαρευω σε πολυ δυσκολα μερη με αρκετα σκαλωματα αλλα και με αναλογα αποτελεσματα οχι παντα βεβαια.

νημα ,δικοπο μαχαιρι ....ολα τα καλαμια που συζηταμε ολα παμω κατω εχουν  δραση κορυφης ,αλλα με πολλες διαφορες μεταξυ τους (το silver 305 Που εχω μπορω να το πω ημιπαραβολικο )το mf Μου με το tip tornado καμια σχεση .αλλοσυμπεριφορα το εν ακαλμι απο το αλλο.αλλα το καθενα ξεχωριστο .αν θες νημα γνωμη μου ειναι να παραγγηλεις καλαμι με fuji sic κατευθειαν ,οποτε ανεβαινει το κοστος οχι πολη ομως ,παραγγειλε century tt ul me sic πανω.και καθαρισες .παντως αμα σκαλωνεις με το νημα θα θες ενα κομματι σωληνα να τυλιγεια πανω το νημα και να το σπας. :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.155 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection