- Δημοσιεύσεις: 69
- Μου αρέσει που έλαβε 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
μια χαρα ειναι και το fireball ,πολυυυυυυυυυ καλο ψαροκαλαμο για τα χρηματα που το δινεις και την κατασταση που τα εχεις .γιωργο πολυ καλο το italcanna fireball .το εχω δωσει το silver ντινο.μονο το fireball υπαρχει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
νημα ,δικοπο μαχαιρι ....ολα τα καλαμια που συζηταμε ολα παμω κατω εχουν δραση κορυφης ,αλλα με πολλες διαφορες μεταξυ τους (το silver 305 Που εχω μπορω να το πω ημιπαραβολικο )το mf Μου με το tip tornado καμια σχεση .αλλοσυμπεριφορα το εν ακαλμι απο το αλλο.αλλα το καθενα ξεχωριστο .αν θες νημα γνωμη μου ειναι να παραγγηλεις καλαμι με fuji sic κατευθειαν ,οποτε ανεβαινει το κοστος οχι πολη ομως ,παραγγειλε century tt ul me sic πανω.και καθαρισες .παντως αμα σκαλωνεις με το νημα θα θες ενα κομματι σωληνα να τυλιγεια πανω το νημα και να το σπας.Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις
.Οτι και αν αγορασω αυτο που με νοιαζει ειναι καθαρη δραση κορυφης και να μπορω να χρησιμοποιησω νημα διοτι τελευταια ψαρευω σε πολυ δυσκολα μερη με αρκετα σκαλωματα αλλα και με αναλογα αποτελεσματα οχι παντα βεβαια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD