Ερώτηση DAIWA

19/11/2009 13:06 #1 από Eρρίκος
DAIWA δημιουργήθηκε από Eρρίκος
καλησπέρα σε όλους. γνωριζει κανείς λεπτομέριες σχετικά με αυτό το καλάμι της DAIWA;
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 13:32 #2 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: DAIWA
Γεια σου φίλε. Έχω βάλει ακριβός το ίδιο θέμα στο παρακάτω link αλλά δεν είχα καμιά απάντηση. Ας ελπίσουμε ότι θα πάρουμε καμιά απάντηση εδω.

www.psarema.gr/forum/index.php/topic,135...19685.html#msg119685


Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 13:47 #3 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: DAIWA
Αχχχχ...τι μου θυμήσατε....
Αυτά τα καλάμια χωρ΄ςι οδηγούς ήταν το όνειρό μου για πολλά χρόνια!
Πολύ τα γούσταρα....
Ποτέ δεν έμαθα ομως κάτι παραπάνω... :bye: :cray:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 14:15 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: DAIWA
γεια σας ψαραδες μου καλοι,
θα ηθελα να σας επισημανω οτι η εταιρεια daiwa ειδικα στο χωρο με οτι εχει να κανει με μηχανακια απλα ειναι απο τις κορυφαιες, κ νομιζω οτι κ τα καλαμια της θα ειναι κ στο ιδιο επιπεδο με τα μοτερακια της.
το συγκεκρημενο καλαμι νομιζω οτι ανοιγει νεους οριζοντες στο χωρο κ ειμαι αφανταστα περιεργος να δω την λειτουργεια του.
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 14:58 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: DAIWA
αυτα τα καλμια ειναι τεχνολογιας 'interlιne' τα θυμαμαι εδω και 10 + χρονια ,ηταν το ονειρο ολον μας τοτε με τιμες απλισιαστες .τα εφτιαξε η daiwa (πρωτη αν δε κανω λαθος)με σκοπο απο τη διλωνε τη μειση των τριβων απο τους οδηγους μιας και ολο το εσωτερικο του καλαμιου γινεται ενας οδηγος ,η πετονια περναει απο μεσα με 'ασταλινα' δηλαδη μια ντιζα πλαστικια που δενεις της ακρια της πετονιας και σπρωχνεις εσωτερικα την ατσαλινα και βγαινει στην μυτη του καλαμιου .γενικα αυτα τα καλαμια δεν 'περπατησαν'πολυ και βλεπω φετος να ξαναλασαρονται .παντως και απο τους ριπτες δεν βλεπω και πολυ ενδοιαφερον οσο αναφορα  την μειωση των τριβων ......
καλο θα ηταν να ακουσουμε και την γνωμη καποιον ποιο ειδικων στο θεμα.
υ.γ τετοια καλαμια αλλα γενικα κοντα μεχρι 2,70 ειχα δει (αντιθετα η daiwa ειχε βγαλει 4+μετρα)και απο την dam και απο την shina MIA εταιρια που κυκλοφουρουσε πριν απο χρονια :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 16:10 #6 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: DAIWA
Ναι κι εγώ τα θυμάμαι και της DAM τα καλάμια!!!!
Τότε καθόμουν και χάζευα στο "Ψάρεμα" τις διαφημίσεις με αυτά τα καλάμια!!!!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2009 19:49 #7 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: DAIWA
Τα καλάμια αυτά είναι τρίσπαστα, και τετράμετρα.
Η 'ατσαλίνα' που αναφέρει ο Ντίνος, προβλέπεται για να απομακρύνει το νερό και την υγρασία από την πετονιά και ακολούθως από το εσωτερικό τοίχωμα του blank. :give_rose:

Daiwa Saltiga Ballistic Interline Surf Rods

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2009 07:42 #8 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: DAIWA
Από ότι βλέπω ενδιαφέρετε πολύς κόσμος για το συγκεκριμένο καλάμι, οπόταν θα πρότεινα από τους καταστηματάρχες που έχουμε μέλοι να ζητήσουνε από τον αντιπρόσωπο ένα δείγμα για δοκιμή. Στην συνέχεια να γράψουμε ένα άρθρο για τις εντυπώσεις μας.

Αλλά να μην γίνει για σκοπούς διαφημίσεις του καλαμιού αλλά σαν δοκιμής μιας νέας τεχνολογίας στην αγοράς.

Τι λέτε;;;;;;;;

Έχουμε εθελοντές;;;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2009 12:51 #9 από Eρρίκος
Απαντήθηκε από Eρρίκος στο θέμα Απ: DAIWA
καλημέρα και από μένα. πολύ καλή σκέψη Αλέξανδρε μακάρι να το δοκιμάσει κάποιος ώστε να μάθουμε περισσότερα για το συγκεκριμένο καλάμι. 

Ερρίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2009 13:52 #10 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: DAIWA
Τι έγινε βρε παιδία;;;;;; Κανένας δεν ενδιαφέρετε για το θέμα που πρότεινα;;;;


Βρήκα σε κάποιο forum μερικά σχόλια για το καλάμι.


www.stripersonline.com/surftalk/showthread.php?t=376050

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection