Ερώτηση καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα

22/10/2009 22:05 #1 από Κυριακος (mask24)
καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα δημιουργήθηκε από Κυριακος (mask24)
Καλησπερα συχνα η επιλογη (ή η αλλαγη του ηδη υπαρχοντος καλαμιου) για εγγλεζικο ψαρεμα αποτελει μονόδρομο για τον εμπειρο αλλα και τον αρχαριο ψαρα. Εδω σκοπος ειναι να δημιουργησουμε εναν οδηγο που θα βοηθησει ολους οσους εχουν ηδη ξεκινησει ή θελουν να ξεκινησουν το εγγλεζικο ψαρεμα και η επιλογη καλαμιου προκαλει πονοκεφαλο.

Σκοπος επισης ειναι και να δημιουργηθει και ενας οδηγος οπου θα αναφερουμε μοντελο και μαρκα καλαμιου και αναλογα τον τυπο του (αν φυσικα τον ξερουμε ηδη, ή το έχουμε ψαρεψει, ή το έχει καποιος φιλος μας και μας εχει πει για αυτο) και να ξεκαθαρισουμε ποιος ειναι ο καλυτερος και ποιος μας συμφερει (τιμη-αποδοση κ.λ.π.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2009 03:25 #2 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
δεν βλεπω και πολλες συμετοχες-ψηφοφοριες. Για ελατε εγγλεζαδες μου............. :14: :14:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2009 19:29 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
καλησπέρα!
επιλογή μου είναι το παραβολικό.και εξηγώ. για αρχή πιστεύω ένα παραβολικό καλάμι είναι ιδανικό γιατί θα διορθώσει τα λάθη σου όντας νέος σε μια τεχνική με λεπτότερα εργαλεία. κάτι άλλο σημαντικό πιστεύω είναι η επιλογή μονοκόματου ή τρίσπαστου καλαμιού.πάνω σε αυτό πιστεύω ένα τρίσπαστο,πέρα από το γεγονός ότι κατά γενική ομολογία είναι δυνατότερο, θα κάνει καλό αφού θέλοντας και μη φτιάχνεις καθε φορά την αρματωσιά,στόπερ,μολυβάκια και υπάρχει μεγαλύτερη εξοικίωση.
το καλάμι που έχω είναι το exxon pro match της trabbuco μήκος 3,90 και action 5-20gr.τό έχω ενάμιση χρόνο και το είχα αγοράσει αν δεν κάνω λάθος στα 70 ευρώ.είμουν ανάμεσα σε αυτό και στο alivio της shimano.
η επόμενη μου αγορά θα είναι κάποιο με δράση κορυφής 4,20-4,50μ 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2009 20:05 #4 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
Φιλε γιωργο,

καταρχην καλησπερα εχω ακουσει με πολλα επιχειρηματα τον τελευταιο καιρο απο φιλο που μου εξηγησε πως ενα παραβολικο καλαμι ειναι ακρως αποδοτικοτερο απο ενα με δραση κορυφης. Αυτο σταθηκε αφορμη και επειδη ειχα και εγω, μεχρι εκεινη την στιγμη, αντικρουομενη αποψη ηθελα να δημιουργησω αυτη την ψηφοφορια για να μαθω-ουμε ποιο καλαμι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε.

Αυτο το βρισκω ακρως απαραιτητο γιατι οταν θελουμε να πιασουμε "μεγαλα ψαρια" για τα δεδομενα του εγγλεζικου βεβαια ειναι αναγκαιο να καταφυγουμε στο σωστο εξοπλισμο για να μην μας πιασουν εμας αλλα μεγαλα ψαρια  :lol2: :lol2:


Εξηγω εν ταχει την αποψη του οτι ενα παραβολικο ειναι καλυτερο απο ενα με δραση κορυφης (αποψη ενος φιλου): καλαμια με δραση κορυφης ειναι καλο να ειναι καλαμια απικο (7-8 μετρων) και αυτο γιατι οντως θελοντας να βγαλουμε γρηγορα το ψαρι η κορυφη εχει μεγαλυτερη διαδρομη μεχρι την μεγιστη κυρτωση της (βλεπε 7-8 μετρα), το εγγλεζικο αφου ειναι καλαμακι 4,20-4,50 μετρων τί διαδρομη μπορει να εχει η κορυφη μεχρι την μεγιστη κυρτωση της (αντε 1 μετρο maximum) για αυτο υπερτερει το παραβολικο για αυτο και μας επιτρεπει να χειριστουμε ψιλοτερα εργαλεια. Πιστευει-ω οτι ειναι λαθος οτι ενα παραβολικο καλαμι ειναι καλυτερο για μικρα ψαρια η σαν καλαμι αρχαριου αφου σκεψου-φτειτε οτι με το παραβολικο εχουμε κυρτωση 420-4,50 μετρων ατοφια.Να γιατι μπορουμε να χειριστουμε λεπτοτερες πετονιες αλλα το ξαναλεω ειναι λαθος να πιστευουμε οτι ανταποκρινεται σε μικρα θηραματα.

Αν συμφωνειτε η διαφωνειτε με τα ανωτερω παρακαλω εκφραστε ελευθερα την αποψη σας (Ανητε παιδια γιατι δεν μπορουμε να βγαλουμε αποψη με τοσο λιγες απαντησεις-ετσι δεν ειναι?)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2009 10:39 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
καλημέρα!
την αποψή μου για καλάμι αρχαρίου ειναι καλύτερο το παραβολικό δε σημαίνει οτι είναι καλύτερο για μικρά θηράματα. ισα ισα που συμφωνω απόλυτα οτι σε μεγάλο ψάρι έχεις ένα πλεονέκτημα επιπλέον.τη μεγάλη του παραβολή που θα σε βοηθήσει στο σημείο που θα κάνεις το λάθος χειρισμό πχ σφιξιμο φρένων,κεφάλωμα στο απόχιασμα οπου έχεις μόνο ένα χέρι στο καλάμι κ.α. ολα αυτά όμως τα λάθη τα κάνεις σε μεγαλύτερο βαθμό και με μεγαλύτερη συχνότητα σαν αρχάριος αφού δεν έχεις την απαραίτητη τριβή με το σύνολο του εξοπλισμού σου και εκεί είναι που στο τέλος με το ψάρι στο χέρι θα φιλάς :air_kiss: το παραβολικό σου καλαμάκι που βοήθησε.
το επόμενο μου καλάμι θα είναι ενα δράση κορυφής για να έχω μια διαφορετική επιλογή. εννοείται πως δεν παροπλίζω το παραβολικό μου.
  φιλικά γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2009 20:45 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
Πολύ καλή η ιδέα για ανταλλαγή εμπειριών στα περί "εγγλέζικου καλαμιού". Ψάχνωντας σε καταστήματα και στο ιντερνετ δε μπορεσα να ξεκαθαρίσω ποια είναι τα καθοριστικά κριτήρια πάνω στα οποία να στηρίξω την επιλογή μου. Ουτε αναφέρονται απο τους κατασκευαστές όλα τα βασικά στοιχεία που θα βοηθούσαν στην επιλογή. Ψάχνεις για παράδειγμα καλάμι με παραβολικό action και πεδεύεσαι να βρεις που τεκμηριώνεται ο τυπος του action. Οι περιγραφές είναι με το σταγονόμετρο. Ετσι ή θα πρέπει να το ψαρέψεις το καλάμι ή να δεχτείς τη γνώμη κάποιου που το έχει κάνει και έχει διαμορφώσει άποψη.

Επειδή λοιπον θέλω να κάνω το άλμα στο εγγλέζικο και έψαξα λιγο, μου προτάθηκε απο καταστηματάρχη το συγκεκριμένο της tica, το οποίο πρέπει να πω ότι μου άρεσε:
www.takiskalaitzis.gr/48C92DBF.el.aspx

Το γνωρίζει κάποιος το καλάμι; Η σχέση ποιοτητας-τιμής του είναι καλή ή υπάρχουν ποιοτικότερες προτάσεις στα ίδια χρήματα (ή και λίγο περισσότερα). Είναι ευχάριστο στην αίσθηση του;


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2009 12:46 #7 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα

Πολύ καλή η ιδέα για ανταλλαγή εμπειριών στα περί "εγγλέζικου καλαμιού".



Ναι αλλα δεν βλεπω συμμετοχες ουτε στην ψηφοφορια. Δεν ξερουμε η δεν θελουμε να ψηφισουμε? :treaten: :treaten: :treaten:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2009 22:02 #8 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
καποιος ποιο εξειδικευμενος ισως μπορει να βοηθησει!!!!! :spiteful: :spiteful:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2009 15:55 #9 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα

καποιος ποιο εξειδικευμενος ισως μπορει να βοηθησει!!!!! :spiteful: :spiteful:



???????????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2009 10:22 #10 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλάμι για εγγλέζικο ψάρεμα
μεχρι στιγμης ισοβαθμουν τα δραση κορυφης με τα παραβολικα. Με τα ημιπαραβολικα να μενουν εξω απο το παιχνιδι. Τι ομως ειναι αυτο που τελικα πρεπει να προτιμησουμε? :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection