Ερώτηση GREYS

13/10/2009 14:11 #1 από barbounis1(Γιωργος)
GREYS δημιουργήθηκε από barbounis1(Γιωργος)
Αν και μου ειναι υπεραρκετο οτι ο NEIL βρισκεται απο πισω απο την συγκεκριμενη μαρκα θα ηθελα αν καποιος γνωριζει περισσοτερα για τα συγκεκριμενα καλαμια οπωσ βαρος,action,μηκη  και βεβαια κοστοσ αποκτησης :give_rose:

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 15:17 #2 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: GREYS
γιατι χρηση θες ενα τετοιο καλαμι? δεν γνωριζω και πολλα, απο διαφιμηση σε περιοδικα που εχω δει δειχνουν πολυ στιβαρα καλαμια αλλα μαλλον ειναι πολυ βαρια (πανω απο κιλο).

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 17:15 #3 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: GREYS
Γιώργο ρίξε μια ματιά εδώ γράφει μήκη, action και τιμές sea.greysfishing.com/en-gb/products/sea-...uct-sub-brand-page=1

Γιώργο υπάρχει στην Ελληνική αγορά εισαγωγέας για αυτά τα καλάμια ??? γιατί μου γυάλισε ένα spinning  :pleasantry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 18:24 #4 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: GREYS

Αν και μου ειναι υπεραρκετο οτι ο NEIL βρισκεται απο πισω απο την συγκεκριμενη μαρκα θα ηθελα αν καποιος γνωριζει περισσοτερα για τα συγκεκριμενα καλαμια οπωσ βαρος,action,μηκη  και βεβαια κοστοσ αποκτησης :give_rose:

φιλε μου καλησπερα ,και πισω απο τα penn ηταν ο neil ,αλλα γιατι χρηση το θες αυτο το καλαμι ? για ψαρεμα ? για ριψεις?fix spool η multi?
απο την αλλη θα πω οτι ειναι πολυυυυ  βαριαααααααα και θα προτεινα αν ειναι να διαθεσεις ενα τετοιο ποσο να παρεις καλυτερα ενα century  η ενα zziplex. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 19:48 #5 από barbounis1(Γιωργος)
Απαντήθηκε από barbounis1(Γιωργος) στο θέμα Απ: GREYS
Nτινο καλησπερα :give_rose: απλωσ ψαχνω κατι σε δισπαστο με σκοπο το ψαρεμα με καιρο και λεω να χρησιμοποιησω για πρωτη φορα multi high.Ειδη μαζευω λεφτα για καποιο Century λογω μικροτερου κοστους απο τα Zziplex απλωσ πεσαν στην αντιληψη μου τα συγκεκριμενα καλαμια και ηθελα μια πιο εμπειρη αποψη :pleasantry:

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 20:08 #6 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: GREYS
barbounis1(Γιωργος) Οτι πληρώνης πέρνεις
Ειναι  η Zziplex και η Century.η ποιο καταξιομενες μαρκες.
Αλλα για μια οικονομικη λυση θα σε πρωτεινα να δεις και την Penn.
ΑΛΛΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΗΣ ΠΕΡΝΕΙΣ. :bye:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2009 21:58 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: GREYS
γιωργο το θεμα ειναι τεραστιο ,οτι αφορα τα 2σπαστα .εγω θα προτεινα πριν αγορασεις το οτιδηποτε να το ψαρεψεις πρωτα η να το ριξεις.τωρα οσο αναφορα τα century ειναι πιο οικονομοικα απο τα zziplex .αλλα εχουμε εξηγησει τους λογους σε αλλα Posts .απο century θα προτεινα να δεις tip tornado ultra lite ,lite ,match η carbon metal express(αυτο για πιο βαριες καταστασεις)τωρα η Century Εχει βαση η οποια μετακινειται πανω κατω και θα μπορεις να βαλεις το multi σε οποιο σημειο σου αρεσει.απο zziplex αν σκεφτeις να αγορασεις ξεκιναμε με το mf (για πιο lite καταστασεις )και μετα 3500 ,profile lite ,profile.
τωρα αν σκεφτεσαι να παρεςις multi παρε daiwa 7ht mag (to mple)h penn 525 xtra.
oti allo θες ρωτα  :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2009 08:52 #8 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: GREYS


τωρα αν σκεφτεσαι να παρεςις multi παρε daiwa 7ht mag (to mple)h penn 525 xtra.


Ντινο πανω το απολυτο ψαρευτικο multi (mag Conversion)
Κατω... το γνωστο σου Abu 5500 (μετατροπη απο 6500cs Rocket)

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2009 10:57 #9 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: GREYS
Γιωργο τα καλαμια Greys θα τα βρεις απο τον Καλαιτζη(αυτος που εχει και τα balzer).
Προσωπικα εχω δοκιμασει το platinum GSI  του Αλεξη Πασχαλιδη το πιο ακριβο μοντελο της Greys .Μου φανηκε βαρυ και πολυ δυνατο(εφαγα σφαλιαρα).
Τωρα στα υπερ της Greys ειναι εφ'ορου ζωη εγυηση.
Ο Neil αν και συνεργαζεαι με την Greys ,του χρονου θα βγουν τα πρωτα καλαμια αυτης της συνεργασιας τα οποια θα ειναι πιο μαλακα και  μαζι καποια καλαμια tournament.
Προσωπικα τον Νειλ του αρεσε το triplex 16 ft fixed.
Τα καλαμια της Greys τα περισοτερα απευθυνονται για ψαρεμα στα βραχια και ειναι τα περισοτερα σκληρα καλαμια.
Πολυ καλες κριτικες εχουν τα καλαμια bass bze 3-5 oz,και platinum 3-5 oz.
Εχω πιασει και το GREYFLEX-S αυτο που διαφημιζει το ψαρευω το οποιο σου δινει ωραια αισθηση ισοροπειμενου καλαμιου που χανεται το βαρος του το οποιο φανεται πολυ ελαφρυ (πολυ περιεργο να το δινει 1028 γρ).
Φιλικα
Δημος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2009 11:35 #10 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: GREYS

Ο Neil αν και συνεργαζεαι με την Greys ,του χρονου θα βγουν τα πρωτα καλαμια αυτης της συνεργασιας τα οποια θα ειναι πιο μαλακα και  μαζι καποια καλαμια tournament.


:good:
8 νεα μοντελα και τα περισσοτερα τρισπαστα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.188 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection