Ερώτηση Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder

08/09/2009 18:57 #11 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Επειδή τυγχάνει να μιλώ γερμανικά, παρατήρησα τα εξής:

1. Το μέγιστο βάρος που μπορεί να σηκώσει το καλάμι είναι 155 γρ. Συνιστάται η χρήση προστατευτικού δακτύλου για ευνόητους λόγους.

2. Η προσφορά στο e-bay έχει λήξει στις 23 Αυγούστου.

Πάντως πρόκειται για ένα αξιόπιστο καλάμι, με δυνατότητα ρίψης έως 80 μέτρα!!!

:give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2009 23:28 #12 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder

Σκεφτομαι ν αγορασω ενα καλαμι για την συγκεκριμενη τεχνικη του Feeder...Θα ηθελα τις προτασεις σας...Τα αρθα να ειναι μονο για το συγκεκριμενο 8εμα...Ευχαριστω.



Έχω παραγγελία το Dragon Silver Edition Feeder 120 από εδώ www.rizoulis.gr/eshop.html?page=shop.pro...duct_id=1147&lang=el

Πιστεύω πως θα το έχω σε μια με δύο μέρες. Εάν μου το επιτρέψει ο καιρός θα το χρησιμοποιήσω Σαββατοκύριακο και θα σου πω της εντυπώσεις μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2009 00:13 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Ωραιο και συμαζεμενο φαινεται...!Περιμενουμε εντυπωσεις... :good: :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2009 22:19 #14 από Άκης Τηνιακός
Απαντήθηκε από Άκης Τηνιακός στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Εγώ θα σου πρώτεινα να επιλέξεις ενα καλάμι για method feeder που μπορεί να παλέψει με άνεση τα ψάρια που θέλεις να κυνηγήσεις. Μήκος  3,9μέτρα και casting weight απο 120γραμμάρια και πάνω. Προτίμησε να έχει μύτες απο carbon για το ψάρεμα που θέλεις να κάνεις.   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2009 12:28 #15 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Άκη έχεις p.m.  :bye:



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2009 16:55 #16 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Γιωργο τελικα το δοκιμασες το καλαμι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2009 17:30 #17 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder
Όχι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, σήμερα το πρωί που ήταν να πάω μου το χάλασε η βροχή  :crybaby2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2010 21:37 #18 από Zogas
Μετα απο εννιαμηνη αναμονη τελικα αποκτησα το πρωτο φιντερ καλαμι μου... :yahoo: Προκειται για το τετρασπαστο feeder της redsicret με IM8-carbon στα 4,2 μετρα με ακτιον στα 200γρ.Πανεμορφος σχεδιασμος με υλικα υψηλης ποιοτητας.Ενα καλαμι φιντερ με αγωνιστικες προδιαγραφες...!Προσεχως τ αποτελεσματα των επιδοσεων του συγκεκριμενου καλαμιου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2010 22:34 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμια για ψάρεμα με την τεχνική του Feeder

Μετα απο εννιαμηνη αναμονη τελικα αποκτησα το πρωτο φιντερ καλαμι μου... :yahoo: Προκειται για το τετρασπαστο feeder της redsicret με IM8-carbon στα 4,2 μετρα με ακτιον στα 200γρ.Πανεμορφος σχεδιασμος με υλικα υψηλης ποιοτητας.Ενα καλαμι φιντερ με αγωνιστικες προδιαγραφες...!Προσεχως τ αποτελεσματα των επιδοσεων του συγκεκριμενου καλαμιου...

καλησπερα φιλε μου , ποια εταιρια ειναι αυτη redsicret? εχεις καποιο Link να δουμε την εταιρια και το καλαμι ? απο που το αγορασες και ποσο αν επιτρεπεται.ευχαριστω . :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2010 11:18 #20 από Zogas
To καλαμι το αγορασα απο τον Sotisales στη τιμη των 70 ευρο.Ειναι αγορασμενο απο Αθηνα και νομιζω η αρχικη τιμη ηταν γυρω στα 130 ευρο.Μια φορα ψαρεμενο σε εντελως καινουρια κατασταση μιας και ο φιλος μου ο Σωτος ασχολειται πλεων με το εγγλεζικο και το σπιν.Εψαξα να βρω και γω λινκ αλλα δεν βρηκα.Θα ξαναρωτησω τον Σωτο να μου πει περισσοτερα για το καλαμι και θα σου πω Ντινο.Παντως εκ πρωτης οψεως το καλαμι μου αρεσε πολυ.Απο βδομαδα θα δω στην πραξη τι κανει και πως ψαρευει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.231 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection