Ερώτηση Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL

04/08/2009 14:32 #1 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL δημιουργήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Παιδία μόλις έκλεισα (κατά λάθος) μέσω E-bay το συγκεκρίμενο καλάμι.
διευκρίνιζω..αρχικά βλέπω 54,99£ το καλάμι και 0£ μεταφορικά για ελλάδα και έπειτα στο τιμολόγιο που μου στάλθηκε μέσω e-mail μου ζητάνε 46£ μεταφορικά..Σύνολο 101£
Δεν το πλήρωσα αλλα μάλλον πρέπει...
Δεν με πειράζει αρκεί να είναι καλό...εγώ δεν το γνωρίζω.

Daiwa Emcast Surf 14ft 3Piece Fixed Spool Rod

Complimenting the Grandwave this new Emcast Surf provides access to the 'long rod' style but at a far more affordable price.
The prospect of getting to where the fish are now will be within more peoples reach.



FEATURES
• Multi Grade carbon blanks
• Convenient three section assembly
• SiC guides
• Abbreviated Matt finish for casting comfort
• Aluminium joint rings for increased joint strength
4-8oz casting weight

Περιμένω γνώμες παιδία γιατι θα πρέπει να το πληρώσω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 14:49 #2 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
θωμα αυτο να το ξερεις ,σαν χρηματα αποστολης ειναι κανονικα τοσο περνουν για μεχρι 1,5 μετρο δεματα ,το καλο με αυτα τα σταλτικα ειναι οτι μπορεις να αγορασεις αλλο ενα καλαμι με τα ιδια σταλτικα ,να στο κανει μια συσκευασια ,καλοψαρευτο !
ανεβαζω και μια φωτο του!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 15:03 #3 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
μου ήρθε απάντηση απο άλλο προμηθευτή..απο UK για καλάμι PENN POWERSTIX PRO SURF ROD 15 FT 9' που μου λεέι 25 λίρες μεταφορικά και όχι 46...
Μήπως να αγοράσω αυτό...?είναι πιο ακριβό το καλάμι αλλα γλυτώνω χρήματα απο μεταφορικά..HELP!!!!
rod built to accommodate both fixed spool and multiplier reels. The action is designed to be used with lighter lines down to 10lb and strong 60lb shock leaders, maximising casting range when conditions such as calm, clear water in daylight limit the amount of fish close to shore.

- 3 Piece, equal sections
- Fuji rings throughout
- Casts 4 to 6oz.
- Supplied in hard carry tube.

Βέβαια δεν ξέρω πλεόν αν μπορώ να ακυρώσω την αγορά...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 15:04 #4 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
θωμα και επειδη ψαχνεις μηχανισμο και επειδη μπηκες και στη διαδικασια αγορας απο ebay ριξε μια ματια    cgi.ebay.co.uk/Shimano-Navi-8000-XSA-Fix..._trksid=p3286.c0.m14

cgi.ebay.co.uk/SHIMANO-NAVI-XTA-8000_W0Q..._trksid=p3286.c0.m14

cgi.ebay.co.uk/Brand-New-Shimano-Biomast..._trksid=p3286.c0.m14

cgi.ebay.co.uk/DOLPHIN-SE10000-Gold-Big-..._trksid=p3286.c0.m14

cgi.ebay.co.uk/Brand-New-Daiwa-Emblem-Sp..._trksid=p3286.c0.m14

cgi.ebay.co.uk/DAIWA-EMCAST-EVO-5000-AB-..._trksid=p3286.c0.m14

θωμα δες πιο σου αρεζχει σαν τιμη σαν χαρακτηριστικα και το συζηταμε ,απο κει και περα απο ευρωπη δες εχεις τελωνεια ,απο εξω απο ευρωπη παιζει 50-50 να τη πατησεις .εχω ψωνισει απο παντου κaι τη 'πατησα' απο μαλαισια αλλα για αγορα 3 μηχανακια.αν στηλεις email κια συνενοηθεις ολα οκ αλλα kαι παλη κραταω 'πισηνη'ψωνισε απο αγγλια ειναι 100%σιγουρα ,ακομα και πετονιες αν θες βαζω link :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 15:10 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL

μου ήρθε απάντηση απο άλλο προμηθευτή..απο UK για καλάμι PENN POWERSTIX PRO SURF ROD 15 FT 9' που μου λεέι 25 λίρες μεταφορικά και όχι 46...
Μήπως να αγοράσω αυτό...?είναι πιο ακριβό το καλάμι αλλα γλυτώνω χρήματα απο μεταφορικά..HELP!!!!
rod built to accommodate both fixed spool and multiplier reels. The action is designed to be used with lighter lines down to 10lb and strong 60lb shock leaders, maximising casting range when conditions such as calm, clear water in daylight limit the amount of fish close to shore.

- 3 Piece, equal sections
- Fuji rings throughout
- Casts 4 to 6oz.
- Supplied in hard carry tube.

Βέβαια δεν ξέρω πλεόν αν μπορώ να ακυρώσω την αγορά...

το penn ειναι αστερι ,πολυ καλο και με fuji δαχτυλιδια ,το εχω ψαρεψει ,πολυ καλο αλλα για 'βαριες'καταστασεις.πολυ καλα μεταφορικα .δε ξερω τη παιζει ομως με την ακυρωση του αλλου!
εγω θα προτιμουσα το penn  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 15:11 #6 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
www.psarema.gr/forum/index.php/topic,12086.0.html
εδω θα βρεις απειρα σχολια για το penn powerstix

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/08/2009 18:19 #7 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
οποιο απο τα 2 κρατησεις δεν θα εχεις προβλημα αλλα το penn ειναι μια δοση καλυτερο(υποθετικα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 09:37 #8 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
Και τελικά πλήρωσα το Penn...Ελπίζω να έκανα την σωστή επιλογή!!Βασικά έιμαι σχεδόν σίγουρος πως έκανα σωστή επιλογή, βασιζόμενος στην βόήθεια και τα posts όλων των παιδιών εδώ μέσα..Σας ευχαριστώ όλους σας!!!

Το μόνο που μένει πλεόν είναι το μηχανάκι..περιμένω καλές και συνετές επιλογές...που να ταιρίαζουν με το καλάμι..

...μιλάμε για fixed μηχανάκι γιατι απ οτι θυμάμαι πέρνει και multiplier...

Υ.Σ Παίζει ρόλο σε ποιό ύψος τοποθετηθεί το μηχανάκι πάνω στο καλάμι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 13:54 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL

Και τελικά πλήρωσα το Penn...Ελπίζω να έκανα την σωστή επιλογή!!Βασικά έιμαι σχεδόν σίγουρος πως έκανα σωστή επιλογή, βασιζόμενος στην βόήθεια και τα posts όλων των παιδιών εδώ μέσα..Σας ευχαριστώ όλους σας!!!

Το μόνο που μένει πλεόν είναι το μηχανάκι..περιμένω καλές και συνετές επιλογές...που να ταιρίαζουν με το καλάμι..

...μιλάμε για fixed μηχανάκι γιατι απ οτι θυμάμαι πέρνει και multiplier...

Υ.Σ Παίζει ρόλο σε ποιό ύψος τοποθετηθεί το μηχανάκι πάνω στο καλάμι???

ενας προχηρως υπολογισμος ειναι η ταπα του καλαμιου να ειναι στη μασχαλη σου και να κρατας το fix με τεντωμενο χερι !
οσο γοα το μηχανακι ,ριξε μια ματια στα αρθα εδω μεσα με μηχανισμους για 'surf casting 'ρωτα και θα προτηνουμε ολοι μαζι :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 15:06 #10 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Και κατά λάθος...DAIWA EMCAST SURF 14FT BEACHCASTER SEA ROD FIXED SPOOL
Θωμα Καλησπερα  :bye:

Για μηχανακι θα ελεγα να παρεις το ultegra xta η xsa της shimano απλα ειναι μουλαρια γενικα και σουπερ αξιοπιστα.
Το θεμα ειναι αν τα θελεις για δυνατο καιρο η για απλη κατασταση ωστε να επιλεξεις αναμεσα στο 5.500 με τα μεγαλα αδελφακια του που ειναι σε 10.000  12.000 και 14.000 με τον 14αρι να υπερεχει μιας και δεχετε ολες τις πομπινες του 10 και του 12.000.
Αν πρωκιτε να πας για μουλαρια ψαρακια  :whistle3: ανεπιφυλακτα παρε τον 14.000 με μπαιτ ρανερ απλα τελοιος  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.190 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection