Ερώτηση shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

25/07/2009 01:55 #11 από τελαρας
Απαντήθηκε από τελαρας στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
καλημερα ενα αξιοπιστο φθηνο και δυνατο ειναι το αλιβιο 150γρ μενα 6000 χαιπερλουκ
μηχανακι και βολταρεις...........
υ.γ το σ κ εβγαλα μουρμουρα κοντα 500γρ με4η απλα ειμαι φρεσκος με την τεχνολογια
  και δε μπορω να βαλω φοτο :lazy: :lazy: :lazy: :lol2: :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 20:39 #12 από giorgps
Απαντήθηκε από giorgps στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
τελικα πηρα ενα  MITCHELL CHALLENGE 4.20  action 100-120.τι λετε καλη επιλογη εκανα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 23:01 #13 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

τελικα πηρα ενα  MITCHELL CHALLENGE 4.20  action 100-120.τι λετε καλη επιλογη εκανα?


Τι να σου πω ρε φίλε? :spiteful:

Ξεκινάς με θέμα 'shimano καλάμι και μηχανισμό shimano'. :rtfm:

Σου δίνουμε συμβουλές, και τελικά αγοράζεις κάτι τελείως διαφορετικό. :shok:

Ή δεν έχεις καμιά εμπιστοσύνη στην κρίση μας, ή  μας κάνεις πλάκα. :crazy:

Τέλος πάντων, καλοψάρευτο το νέο σου εργαλείο. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 23:40 #14 από giorgps
Απαντήθηκε από giorgps στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
οχι φιλε δεν σε δουλευω το shimano το μορμορα θα μου το φερουν σε τρεισ μερες αυτο το πήρα για δοκιμή απο το μαγαζι.αμα ειναι καλο λεο να το κρατησω γι αθτο ρωτησα.οι γνωμη σας φιλε μου ειναι σημαντική.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 23:47 #15 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

οχι φιλε δεν σε δουλευω το shimano το μορμορα θα μου το φερουν σε τρεισ μερες αυτο το πήρα για δοκιμή απο το μαγαζι.αμα ειναι καλο λεο να το κρατησω γι αθτο ρωτησα.οι γνωμη σας φιλε μου ειναι σημαντική.


Ποιό είναι αυτό το μαγαζί που δίνει καλάμια για δοκιμή? :shok:

Να μας το συστήσεις Γιώργο για να πάρουμε και εμείς. :ok:

Περιμένουμε εντυπώσεις από τις δοκιμές με το νέο σου καλάμι. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 00:01 #16 από τελαρας
Απαντήθηκε από τελαρας στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
καλησπερα,τελικα μπερδευτικα :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 11:46 #17 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
Επ ευκαίριας...
Παιδία μπορείτε να προτείνετε κανένα μαγαζι στην Αθήνα με είδη αλλίειας ανέξαρτήτως περιοχής...ψάχνω εδω και καιρό για καλάμι αλλα δεν έχω καταλήξει κάπου??Είμαι νέος στην Αθήνα.
Το βάσικό κρίτηριο είναι η μεγάλη ποικίλία και οι καλές τιμές..



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 12:57 #18 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

Επ ευκαίριας...
Παιδία μπορείτε να προτείνετε κανένα μαγαζι στην Αθήνα με είδη αλλίειας ανέξαρτήτως περιοχής...ψάχνω εδω και καιρό για καλάμι αλλα δεν έχω καταλήξει κάπου??Είμαι νέος στην Αθήνα.
Το βάσικό κρίτηριο είναι η μεγάλη ποικίλία και οι καλές τιμές..



θωμα καλησπερα ,φιλε μου ειχες στηλει π.μ και σου απαντησα αλλα κατι γινεται με τα π.μ σου και δε μπορεις να τα παρεις .ρωτα ξανα οτι θες :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 13:17 #19 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano


θωμα καλησπερα ,φιλε μου ειχες στηλει π.μ και σου απαντησα αλλα κατι γινεται με τα π.μ σου και δε μπορεις να τα παρεις .ρωτα ξανα οτι θες :give_rose: :give_rose: :give_rose:


[off-topic]Θωμά θα πρέπει ίσως να σβήσεις κάποια από τα παλιά μηνύματά σου, για να μπορέσεις να δεχτείς νέα. :give_rose:[/off-topic]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 13:47 #20 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
δεν ξέρω τι γίνεται αλλα όντως δεν μπορώ να τα πμ μου!!!
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει??
Απότι βλέπω είναι γεμάτο κατά 20%, οπότε δεν νομίζω να παίζει πρόβλημα χωρου..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.169 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection