Ερώτηση εξοικιωση με επισκευες

22/07/2009 12:10 #1 από COSTASANDROS
εξοικιωση με επισκευες δημιουργήθηκε από COSTASANDROS
Ας δουμε ποσο εξοικιωμενοι ειμαστε με τις διαφορες επισκευες  στα καλαμια μας.


Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 12:21 #2 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Παρά τις τεχνικές μου γνώσεις, αποφεύγω τώρα τελευταία να επισκευάζω ψαρευτικά εργαλεία, ιδίως καλάμια και μηχανισμούς.

Λίγο η τεμπελιά, λίγο ο φόβος να μη τα χαλάσω, δεν ξέρω ακριβώς γιατί.

Αν είχα κάποιες οδηγίες και τα σωστά εξαρτήματα ίσως να ήταν πιο εύκολο να υπερβώ το εμπόδιο της ενασχόλησης.

Πάντως αν προκύψει κάποια επισκευή, πιστεύω πως κάποιοι φίλοι από εδώ μέσα, θα συμβάλλουν στη λύση του προβλήματος.

ΥΓ: Ψήφισα το 2ο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 12:26 #3 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Ψήφισα την τρίτη επιλογή.
Όσο αφορά τους μηχανισμούς τους κάνω "βίδες" χωρίς πολλούς δισταγμούς.
Όσο αφορά τα καλάμια χωρίς πολλές σκέψεις αλλάζω τα δαχτυλίδια στα τηλεσκοπικά και τώρα τελευταία πειραματίζομαι στα δετά. Πάντως είμαι της άποψης, ότι αν δεν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν τρως. Έκανα μια δυο ζημιές αλλά αρχίζω να εξοικειώνομαι σιγά σιγά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 12:35 #4 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Γεια σου Κώστα με τις ωραίες ψηφοφορίες σου

ψήφησα το 3 διότι νομίζω οτι ανήκω στην κατηγορία των δημιουργικών ανθρώπων και καθότι είμαι  τεχνίτης οχημάτων  πιάνουν τα χέρια μου που λένε
τώρα εάν κάτι δεν το κάνω με την πρώτη τέλειο δεν πειράζει την επόμενη σίγουρα θα το κάνω καλύτερο
πάντως δεν είναι ντροπή να συμβουλευτούμε κάποιον ειδικό ή κάποιο μάνουαλ.

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 13:03 #5 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Κι εγώ επέλεξα την τρίτη απάντηση
Μου αρέσει να καταπιάνομαι με διάφορα- μαστροχαλστή με έλεγε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου- αλλά μετά απο τόσα χρόνια ενασχόλιση με το ψάρεμα.......έχω χαλάαααασει μηχανάκια εγώ !!!! που τελικά κάτι έμαθα,τα μηχανάκια με τα διπλά φρενα με παίδεψαν λίγο παραπάνω αλλά τώρα εντάξει εξοικιώθηκα και με αυτά  :crazy: όσο για τα καλάμια....μέχρι ένα σημείο τα καταφέρνω, απο κέι και μετά .........
δεν είναι μόνο πως μπορείς να φτάξεις κάτι στον εξοπλισμό σου σε περίπτωση που βρίσκεσε σε κάποια απομακρυσμενη παραλία και ψαρεύεις  και έτσι να συνεχίσεις το ψάρεμα σου, αλλά περισσότερο για μένα μετράει η ενασχόλισή μου με αγαπημένα μου αντικείμενα, και ως γνωστόν η χαρά της δημιουργίας  :dance3:

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 13:55 #6 από v4vangelis
Απαντήθηκε από v4vangelis στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Χωρις δισταγμους το 2ο :whistle3: :whistle3: :whistle3:.Καποια πραγματα ας τα κανουν αυτοι που ξερουν.Μιλωντας παντα για καλαμια-μηχανισμους.

Ανακυκλωστε και σωστε τον πλανητη μας και την θαλασσα...
Save the planet.Kill yourself!
Κανε το ποδηλατο ζωη σου, οχι την ζωη σου ποδηλατο!!! :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 14:03 #7 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
εγω κωστα απο μερια μου εψυφησα το δευτερο για τους εξης λογους :
πρωτο θεωρω οτι δεν εχω τα καταληλα εργαλεια - ειναι ομως κατι που λυνετε αγοραζοντας τον πρεπον εξοπλισμο -
αλλα πολυ περισσοτερο διοτι οσες φορες κοιταξα να επισκευασω μηχανακια κατελειξαν να ειναι στο κασελακι με ολα τα πραματα που προσπαθησα να φτιαξω κ χαλασα περισσοτερο.
Βασικα πιστευω οτι ειναι καλυτερα το καθετι να το φτιαχνει ο μαστορας του παρα καποιος που δεν γνωριζει κ δεν ανοικω στην κατηγορια ανθρωπων που τα ξερουν ολα.
για αυτο κ απευθυνομε στον εκαστοτε ειδικο, ειδικα για τα μηχανακια που ειναι κ ακριβα.
Πιθανως αν καθομουν κ περνοντας τα καταληλα εργαλεια να τα καταφερνα αλλα καλυτερα στον ειδικο, κ να ειμαι ειλικρινης στον εαυτο μου οτι οι γνωσεις μου ειναι εως ενα σημειο, κ οι επισκευες δεν συμπεριλαμβανοντε σε αυτα.
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 18:05 #8 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
ψήφισα το 3 αν και δεν έχω κάνει καλάμι θα τα κατάφερνα μια χαρά νομίζω αν μου έδειχνε κάποιος
μηχανάκι έχω κάνει βίδες μόνος μου με περίσσεψαν κάποιες βίδες  στην αρχή άλλα με λίγο ιδρώτα τα κατάφερα!!!



ΥΓ: Ψήφισα το 2ο.


το  2 Ιορδανη εχει 0 ψηφους  :bye:

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 18:13 #9 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες

ψήφισα το 3 αν και δεν έχω κάνει καλάμι θα τα κατάφερνα μια χαρά νομίζω αν μου έδειχνε κάποιος
μηχανάκι έχω κάνει βίδες μόνος μου με περίσσεψαν κάποιες βίδες  στην αρχή άλλα με λίγο ιδρώτα τα κατάφερα!!!



ΥΓ: Ψήφισα το 2ο.


το  2 Ιορδανη εχει 0 ψηφους  :bye:



Αλήθεια Ευθύμη τώρα που το είπες πρόσεξα πως έχει όντως 0 ψήφους. Έτσι ξαναψήφισα και δέχτηκε τώρα την ψήφο μου. Αλλά και οι άλλοι 2 φίλοι που ψήφισαν το 2 κατά τα λεγόμενά τους δεν εμφανίζονται πουθενά. Ας κάνουν τον κόπο να ξαναψηφίσουν.

Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 18:38 #10 από v4vangelis
Απαντήθηκε από v4vangelis στο θέμα Απ: εξοικιωση με επισκευες
Λαθος δικο μου.Εγω ψηφισα το 1 οχι το 2 sorry... :blush: :blush: :blush:

Ανακυκλωστε και σωστε τον πλανητη μας και την θαλασσα...
Save the planet.Kill yourself!
Κανε το ποδηλατο ζωη σου, οχι την ζωη σου ποδηλατο!!! :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection