καλησπερα σε ολους
σε μια συζητηση με το φιλο μανο 64 ,μου ανεφεραι την αναγκη για ενα πολυ δυνατο bolognese ,για ψαρεμα σε συνθηκες πολυ χειροτερες απο το βιντεακι που εχω παραπανω ,και την αναγκη να βγαλουμε το ψαρι χωρις αποχη.
θα ηθελα τη γνωμη και την εμπειρια καποιον που εχουν ψαρεψει τα καλαμια αυτα ειτε το Shimano ητε το tica ,φετος η shimano δινει μεχρι 11 κιλα (ειμαι λιγο δισπιστος)στο οτι μπορει να σηκωσει ψαρι ετσι.απο την αλλη η Tica με το taurus εχει πολυ καλα δειγματα.αν ακομα ξερεται και αλλες εταιριες με αντiστοιχα εργαλεια θα ηταν ευπροσδεκτες.ακομα τη πετονιες δουλευουν ,αν θα μπορουσαμε να ανεβουμε σε νουμερα για να περιορισουμε τα κοψιματα .και αν γνωριζουμε και το κοστος αποκτησης ενοος τετοιου εργαλειου.
Casting - Surf casting ........... Turnament ....... Power of X cast