Ερώτηση Tica Taurus ή Shimano Beastmaster TE9 η TE11 ? (Bolognese)

17/06/2009 20:11 #1 από Nτίνος (surf boy crete)
Tica Taurus ή Shimano Beastmaster TE9 η TE11 ? (Bolognese) δημιουργήθηκε από Nτίνος (surf boy crete)

καλησπερα σε ολους :bye: :bye: :bye:
σε μια συζητηση με το φιλο μανο 64 ,μου ανεφεραι την αναγκη για ενα πολυ δυνατο bolognese ,για ψαρεμα σε συνθηκες πολυ χειροτερες απο το βιντεακι που εχω παραπανω ,και την αναγκη να βγαλουμε το ψαρι χωρις αποχη.
θα ηθελα τη γνωμη και την εμπειρια καποιον που εχουν ψαρεψει τα καλαμια αυτα ειτε το Shimano ητε το tica ,φετος η shimano δινει μεχρι 11 :shok: :shok: :shok:κιλα (ειμαι λιγο δισπιστος)στο οτι μπορει να σηκωσει ψαρι ετσι.απο την αλλη η Tica με το taurus εχει πολυ καλα δειγματα.αν ακομα ξερεται και αλλες εταιριες με αντiστοιχα εργαλεια θα ηταν ευπροσδεκτες.ακομα τη πετονιες δουλευουν ,αν θα μπορουσαμε να ανεβουμε σε νουμερα  για να περιορισουμε τα κοψιματα .και αν γνωριζουμε και το κοστος αποκτησης ενοος τετοιου εργαλειου.
:give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2009 20:13 #2 από Nτίνος (surf boy crete)

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.132 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection