Ερώτηση Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

11/03/2009 13:08 #1 από Αντώνης (anton fishern)
Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ? δημιουργήθηκε από Αντώνης (anton fishern)
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιους που κατέχουν
καλάμια DAIWA , τύπου sandstorm , surf breaker ,
grand wave surf, long beam surf κ.λ.π.
ποια είναι η αξία τους στην Ελλάδα ?
ποιάνουν τα μέτρα που δίνουν με εξάσκηση ?
έχει παραγγείλει κάποιος από έξω?
είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με penn, shimano,
στη σχέση τιμής/ποιότητας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 20:09 #2 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Αντώνη καλησπέρα :bye:
Από Daiwa έχω ένα spinning καλαμάκι στα 2,70m. Εμένα μου φάνηκε εξαρχής μέτριο, φτηνό θα έλεγα.
Προσωπικά, από τη στιγμή που πρωτοπήρα shimano, δεν την αλλάζω την εταιρία. :beee:
Θα σου πρότεινα λοιπόν να δεις και κάποια καλάμια της shimano. Οι λόγοι;
1. Ποιότητα κατασκευής.
2. Σχέση ποιότητας-τιμής.
3. Εγγύηση.
4. Ανταλλακτικά.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 23:15 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Φίλε Αντώνη, έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 περίπου χρόνια τρία καλάμια της Daiwa, δύο τεμαχίων που συνεργάζονται με multipliers. Φυσικά και υπάρχουν και καλύτερα, φυσικά και πιο εξειδικευμένα (και εννοείται ακριβότερα) καλάμια, αλλά αυτά δεν είναι ούτε Penn, ούτε και Shimano. Αν ρίξεις μια ματιά στο εξωτερικό θα δεις ότι η Shimano είναι δεύτερη και καταϊδρωμένη. Όχι ότι δεν έχει κορυφαία προϊόντα, αλλά πως να το κάνουμε καθείς στο είδος του... Η Shimano έχει μεγάλη τεχνογνωσία σε μηχανισμούς για ποδήλατα και το αλιευτικό μέρος είναι ένας ακόμα τομέας που καλύπτει, αλλά το βασικό της πεδίο δεν είναι τα αλιευτικά είδη. H Daiwa όμως καλύπτει όλο το φάσμα του αλιευτικού εξοπλισμού και έχει δεκάδες μοντέλα σε καλάμια και μηχανισμούς, από spinning έως multipliers για ψάρεμα over rough ground (κοινώς μέσα σε ¨νταμάρια") και από surf έως jigging, από carp (big pit-free spool) έως fly (centerpins). Στο εξωτερικό το μεγαλύτερο μερίδιο ανήκει στη Daiwa και αυτό δεν είναι τυχαίο, όταν μιλάμε για Πρωταθλήματα με τεράστια έπαθλα (largemouth bass tournaments πχ) και μεγάλο κονταροχτύπημα των κατασκευαστών.
Στο δια ταύτα τώρα. ΄Εχω μηχανισμό της Shimano με ένα ρουλεμάν μόνο, εδώ και 12 χρόνια και εκτός των βασικών λαδωμάτων (όπερ σημαίνει μόνο στον κεντρικό άξονα, ούτε άνοιγμα ούτε τίποτα) δεν του έχω κάνει κανένα άλλο χατήρι. Σκυλί μαύρο. Έχω όμως και ένα γέρικο Emblem της Daiwa που πριν τον ψαρέψω τον χαζεύω ακόμα σαν να έχει μόλις βγει από το κουτί του. Τέλειο εργαλείο. Τα τελευταία χρόνια με τις μετακομίσεις των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων -συναρμολόγηση- των εταιρειών στην Κίνα (ή την Μαλαισία σε άλλες περιπτώσεις), οι αλλαγές είναι φανερές, τουλάχιστον στο φινίρισμα, αλλά και αν το έχεις μεράκι να σκαλίζεις και εσωτερικά των μηχανισμών. Οι αλλαγές αυτές έχουν φανερό αντίκτυπο (θετικό φυσικά) στην τιμή, κάνοντας τα μηχανάκια πιο προσιτά, αλλά το "κάθε πέρσι και καλύτερα" επιβεβαιώνεται και πάλι. Αν έχεις πιάσει στα χέρια σου ένα παλιό Ultegra και ένα νέο (αυτό που οι Ιάπωνες ονομάζουν SpinJoy) τότε θα καταλάβεις τη διαφορά... Δυστυχώς αλλάζουν οι εποχές... (βαθύς αναστεναγμός). Και αυτό εννοείται ότι ισχύει και για τα καλάμια. Αν και η ποιότητα των υλικών συνεχώς βελτιώνεται, η ανταγωνιστικότητα και η προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού μέσω δελεαστικών τιμών, οδηγεί σε κατώτερα ποιοτικά αποτελέσματα.
Από τι εξαρτάται αν θα πάρεις Shimano, Daiwa, Ultramarine, Veret ή Triana (δε βάζω στο ίδιο τσουβάλι Ζziplex, Century κτλ. γιατί το πράγμα ξεφεύγει πια από το πλήρως βιομηχανοποιημένο και ειδικά στην περίπτωση των πρώτων από τα δύο, έχουμε να κάνουμε με εργαλεία για κάθε χρήση, κάθε καταπόνηση, κάθε κακουχία, κάθε... απόλαυση, αλλά και άλλη κατηγορία τιμών). Το θέμα είναι τι θέλεις να αγοράσεις, τι χρήμα θέλεις να διαθέσεις, τι καλάμι ζητάς (ψαρευτικό δηλαδή μαλακό ή με μαλακή μύτη όπως πχ τα Ultramarine ή σκληρό και προορισμένο για να κοντράρει ένα γεμάτο 7άρι -βοριά νοτιά δεν έχει σημασία-), γνωρίζεις τεχνικές ρίψης, θα το χρησιμοποιήσεις και για προπόνηση σε ρίψεις, σε ενδιαφέρει το μήκος μεταφοράς ή όχι και ένα σωρό άλλα ψιψιψίνια... Τα Daiwa είναι πολύ καλά εργαλεία και θα σου κάνουν συντροφιά για πολλά χρόνια. Αν θέλεις καθαρό surf, δηλαδή ψάχνεις για δίσπαστο 4-8 Oz, νομίζω πως τα Sandstorm είναι καθαρά "εισαγωγικό" μοντέλο και αν και δεν έχω ψάξει τον καινούριο κατάλογο, οπότε δεν ξέρω τι υπάρχει, τι μετονομάστηκε, τι καταργήθηκε, αν ψαρεύεις multipliers μια πολύ καλή λύση είναι το TDSS ή το STXS (κατά κόσμον Supercast) και αν θέλεις κάτι πιο δυνατό τότε TDXS ή TNXS (θέλει πολλά "καρύδια" όμως για να το ψαρεύεις, γιατί είναι κούτσουρο). Οι αντίστοιχες fixed spool εκδόσεις είναι φανερά πιο χοντροκομμένες (έχουν και άλλο taper) και βαρύτερες. Σου ξαναλέω, δεν έχω πείρα από τα τελευταία μοντέλα, αλλά τα παλιότερα που δουλεύω είναι όπως στα περιέγραψα. Τώρα, νομίζω πως η επίσημη αντιπροσωπεία της Daiwa φέρνει λίγα από αυτά τα μοντέλα, γιατί θεωρεί -κακώς βέβαια- πως το αντίστοιχο κοινό είναι επίσης περιορισμένο, αλλά οι τιμές είναι αρκετά καλές (γύρω στα 250 Ευρώ για τα πιο ακριβά εργαλεία, εξαιρουμένου του TNXS που αν θυμάμαι καλά πιάνει γύρω στα 600) για αυτό που προσφέρουν.
Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα ή σε διαφώτισα τελικά. Βασικά πρέπει να σκεφτείς καλά τι ζητάς, έπειτα να κάνεις έρευνα αγοράς (οι σωστοί έμποροι του εξωτερικού, στέλνουν με καμιά 25αριά λίρες στην Ελλάδα, αλλά μην παραξενευτείς αν ακούσεις κανένα 60άρι, γιατί μας έχουν λίγο για μπανανία, αφού κάποιοι έχουν χωρίσει την Ευρώπη σε ζώνες και μας έχουν κατατάξει μαζί με τους Λιθουανούς, τους Ρουμάνους κτλ, κτλ..., φορτώνοντας τα πιο σκληρά ταχυδρομικά έξοδα, ενώ στη Σερβία ή την Ιταλία στέλνουν με τα μισά ή και λιγότερα). Αν ζητάς εργαλείο για ψάρεμα, αλλά σε τρώει η χούφτα σου και για ρίψεις, μην στο σκεφτείς, πάρε ένα εργαλείο και καλό... δηλαδή Zziplex γιατί θα ψάξεις πολύ και στο τέλος εκεί θα καταλήξεις, αφού θα έχεις όμως σπαταλήσει την αξία του διπλά και τριπλά σε άλλα που δε σε ικανοποίησαν.
Όλα αυτά είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις και αν με ρωτήσεις τι καλάμι μου αρέσει να ψαρεύω στη θάλασσα θα σου πω ένα καλό carp, γιατί τις περισσότερες φορές δε χρησιμοποιώ βαρίδια άνω των 120 γραμμαρίων και γουστάρω πάρα, μα πάρα πολύ να καταλαβαίνω κάθε λεπτό της μάχης με το ψάρι.
Τα Daiwa μου όμως δεν τα πουλάω, δεν τα συγκρίνω, δεν τα υποτιμώ, γιατί μου έχουν κάνει πολύ καλή και τίμια (αξιόπιστη) συντροφιά, έχουν παλέψει με κύματα και σωρούς από φύκια, ρεύματα και ψάρια και με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο. Προσπάθησα όμως να σε κατευθύνω πολύ αντικειμενικά έστω και αν είμαι κάτοχος τέτοιων καλαμιών. Σκέψου και αποφάσισε με καθαρό μυαλό, για να μην το μετανιώσεις μετά. Σου εύχομαι να επιλέξεις το καλύτερο για σένα.

Ιπποκράτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 00:18 #4 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Μήπως ξεχάσαμε κάτι ?
Μήπως στα χαρακτηριστικά των καλαμιών να βάλουμε και την υποστήιρξη από την αντιπροσωπεία ?

Γιατί σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον Ελλάδα γιατα Daiwa ΕΚΤΙΜΩ ότι υπάρχει πρόβλημα. (Παθών πολλές φορές και μαθών)....

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 01:19 #5 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

Μήπως ξεχάσαμε κάτι ?
Μήπως στα χαρακτηριστικά των καλαμιών να βάλουμε και την υποστήιρξη από την αντιπροσωπεία ?
:bye: Σταματη!!!
Δηλαδη ενωεις πως δεν ειπαρχει η αναλογη υποστηριξη απο την γενικη αντιπρωσοπςια στην Ελλαδα;


Γιατί σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον Ελλάδα γιατα Daiwa ΕΚΤΙΜΩ ότι υπάρχει πρόβλημα. (Παθών πολλές φορές και μαθών)...       
Εχω την εντυπωση πως απο την στιγμη που ο εισαγωγεας και γενικος αντιπρωσοπος στην Ελλαδα ειναι υποχρεωμενος να παραγει την καθε δυνατη υποστηριξει στους καταναλωτες των πρω'ιντων της λεγαμενης ετερειας και να ειναι κυριος απεναντι στης υποχρεωσεις του προς το καταναλωτικο κοινο.
Αυτο θα ελεγα πως πρεπει να ειναι για ολες τις ετερειες που θελουν να ιδρευουν στην Ελλαδα ωστε να μας εχουν συχνους πελατες.Δεν το λεω με καποια κακια αυτο αλλα το ζω καθημερινα σανκατοικος εξωτερικου και γνωριζω το ποσο αξιοπιστες ειναι εδω πανω οι ετερειες.
Σε περιπτωση μη εξυπερετησεις θα μπωρουσες να στειλεις ενα e-mail στη Μαμα ετερεια ωστε ο κυριος γενικος να φωρεσει τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι.Το ιδιο και ο οποιος αλλος εχει καποιο προβλημα με την ετερεια αυτη η καποια αλλη!
Επιτελους θα πρεπει να σταματησουν να μας βλεπουν ως ασχετους καταναλωτες και σου λεω πριν 2 μερες ανοιξε θεμα ο Γιωργος Μενεγακης περι καταναλωτισμου και βλαβων στα πρωιοντα που αγωραζουμε.

Ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη.

Εχουμε την δυναμη στα χερια μας αλλα παμε με το σταυρο στο χερι  :yes:
Αλιμονο μας....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 02:02 #6 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
[quote author=Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) Γιατί σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον Ελλάδα γιατα Daiwa ΕΚΤΙΜΩ ότι υπάρχει πρόβλημα. (Παθών πολλές φορές και μαθών)....
[/quote]
Σταματη εκτος την παραθεση μου δες και αυτο το λινκ  forum.psarema.gr/index.php/topic,12620.0.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 02:05 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Σταμάτη, έχω ακούσει και εγώ παράπονα για αυτό που στην καθομιλουμένη νεοΕλληνική αποκαλούμε after sales service, για την εδώ αντιπροσωπεία της Daiwa. Εγώ προσωπικά, μόνο μια μπομπίνα χρειάστηκα κάποτε και δεν είχα πρόβλημα στην εξυπηρέτηση. Κατά τα άλλα το να αλλάξω έναν οδηγό στα καλάμια μου ή να αλλάξω ρουλεμάν στα multipliers, να περάσω ένα power handle από Abu 6500 στο παλιό 7ΗΤ, σιγά μην χρειαζόμουν την αντιπροσωπεία. Δόξα τω θεώ, υλικά στην αγορά εν αφθονία (Ζήτω το Ebayyyyyyyyyy!!!!!) και τα χέρια μας να είναι καλά. Πάντως σπάσιμο σε καλάμι ακόμα δεν είχα, πράγμα που σημαίνει ή ότι είμαι κορυφαίος ψαράς-ρίπτης, ή ότι τα καλάμια είναι όντως καλά (γιατί ούτε κορυφαίος ψαράς είμαι, ούτε κορυφαίος ρίπτης και έχω -όπως όλοι μας πιστεύω- κάνει πολλές μ....ίες στο ρίξιμο, που αν το υλικό δεν ήταν καλό θα είχε πάθει σίγουρα ζημιά με ένα βαρίδι 6 ή 6+ ουγγιές να κρέμεται στην άκρη της αρματωσιάς). Τώρα, ακούω επίσης ότι ο Κασάμπαλης έχει καλό service και υποστήριξη του πελάτη, αλλά αν αγοράζω ένα Spin Joy XT (στην Ελλάδα Ultegra 5500 XT) 70 Ευρώ από τον Plat (έστω και σε προσφορά) και η Ελληνική Shimano το πουλάει 180, χέστηκα για το service της, γιατί αγοράζω δύο και αν χαλάσει το ένα διαλάω το δεύτερο και το φτιάχνω (και μου μένουν και 40 Ευρά στην τσέπη). Ο Κασάμπαλης είναι γδάρτης, οπότε το σχέση τιμής/απόδοσης πάει περίπατο. Κάπου διάβαζα για το Tournament Entoh της Daiwa μια παρουσίαση που έλεγε ότι είναι  φθηνότερο από κάθε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα και είναι αλήθεια. Είναι επίσης αλήθεια  ότι από τιμές η Ελληνική Daiwa σκίζει (σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης μιλώ, γιατί σε άλλα όπως πχ τα multipliers, οι τιμές δεν είναι ανταγωνιστικές των Άγγλων πχ, όπου αφού χρησιμοποιούν οριζόντιο "τούμπανο" κατά κόρον ξέρουν και να πουλούν και κατά 50 % φθηνότερα από την Ελλάδα -το παλιό 7HT κάνει γύρω στις 70 λίρες με τα ταχυδρομικά να έρθει από Αγγλία, δηλαδή 77 Ευρώ με τις σημερινές ισοτιμίες και εδώ έχει γύρω στα 120-130-). Διαλέγεις και παίρνεις λοιπόν. Καλή τιμή και αν ποτέ γίνει κάτι στο υλικό, πιθανό πρόβλημα ή κωλοπιάσιμο και σιγουριά. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του κατά τα προσωπικά του μέτρα.

Φιλικά

Ιπποκράτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 09:50 #8 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Κατ' αρχάς ευχαριστώ για τη πληροφόρηση Ιπποκράτη.. :good:
Ξέρω ότι τα μέτρα που δίνει η εταιρεία για κάποια μοντέλλα της
είναι για συνθήκες αγώνων και όχι ψαρέματος.
Όμως αν είναι να εγγυάται πως ένα καλάμι των 250 και κάτι ευρώ
πιάνει 280 + μέτρα με τέτοιες συνθήκες, άρα είναι ένα καλάμι
κορυφάιο, που σε αγώνες παίρνει άνετα πρώτες θέσεις !!????
Ισχύει κάτι τέτοιο ???
Όσον αφορά τώρα τη δομή του καλαμιού , πέρα από τη ποιότητα των
οδηγών , έχει κατασκευαστεί από παρόμειες πρέσσες της shimano ή της
penn (xt400 κλπ) ????
Πιο συγκεκριμένα , είχε ήδη σχολιαστεί σε προηγούμενο τοπικ , βλέπω ότι
ένα penn powerstix 13ft εχει 72 ευρώ και ένα supercast 13ft 150 ευρώ.
Πιο να προτιμήσω από τα δύο ή να πάω σε ένα  shimano αντίστοιχο και ποιο ??
Ψάχνω για ένα καλάμι δίσπαστο ή τρίσπαστο που σε 6άρι βοριά να μπορεί να
ρίξει με μικρή εξάσκηση τα 150 γρ στα 120 μέτρα ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 15:11 #9 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

Πιο συγκεκριμένα , είχε ήδη σχολιαστεί σε προηγούμενο τοπικ , βλέπω ότι
ένα penn powerstix 13ft εχει 72 ευρώ και ένα supercast 13ft 150 ευρώ.
Πιο να προτιμήσω από τα δύο ή να πάω σε ένα  shimano αντίστοιχο και ποιο ??
Ψάχνω για ένα καλάμι δίσπαστο ή τρίσπαστο που σε 6άρι βοριά να μπορεί να
ρίξει με μικρή εξάσκηση τα 150 γρ στα 120 μέτρα ....


Φίλε Ανώνη
Και το μέν και το δε θα κάνει αυτή την δουλειά αν ξέρεις να ρίχνεις.
Δηλαδή και με ένα τρίσπαστο των 70-80 € και με 100γρ αν έχεις τεχνική θα ρίξεις 120+ μέτρα
Το θέμα είναι σε βάθος χρόνου πιο θα αντέξει την καταπόνηση.

Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 21:28 #10 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Φίλε Αντώνη νομίζω τα έχεις μπλέξει λιγάκι. Μιλάς για οικονομικό, δυνατό, καλάμι που με λίγη τεχνική να ρίχνει 120 μέτρα κόντρα σε εξάρη καιρό. Καταρχήν που ψαρεύεις, γιατί μιλώντας για 120 μέτρα σε τόσο δυνατό καιρό, θα πρέπει το πρώτο, βαθύ κύμα να σχηματίζεται σε ανάλογη απόσταση, όπου και εσύ θα αναζητάς τα ψάρια. Δηλαδή μιλάμε για εξαιρετικά αβαθή θάλασσα, μιας και ακόμα και αυτός ο Σχοινιάς είναι υπερβολικό να ψαχτεί βαθύτερα από τα 100 μέτρα. Τα ψάρια τρώνε ανάμεσα στα κύματα, εκεί που το νερό είναι πολύ οξυγονωμένο και το δυνατό ανακάτεμα του βυθού έχει ξεθάψει πληθώρα δολωμάτων. Αυτό μπορεί να γίνεται ακόμα και στα 5 (!) μέτρα από το σκάσιμο του κύματος, για αυτό είναι περιττό να μιλάμε για αποστάσεις. Δεύτερον η τεχνική δεν είναι πανάκεια για να ρίξεις αρκετά μέτρα σε κόντρα καιρό, είναι όμως απολύτως απαραίτητη για να το κάνεις με ένα ειδικό βαρίδι, όπως πχ με μια άγκυρα στην άκρη της αρματωσιάς σου (η off the ground δε βολεύει γιατί το σύρσιμο του βαριδιού είναι απαγορευτικό με 4 άγκιστρα να κάνουν "ζευγάρισμα"), ακόμα και για ρίψη στα 60 μέτρα (λογική απόσταση με τόσο δυνατό κόντρα καιρό). Βέβαια 120 μέτρα με overhead ρίχνει η μισή Ελλάδα ... Αλλά με τη διαφορά ότι χωρίς σημείο αναφοράς ακόμα και τα 70 βαφτίζονται 120. Είναι πολλά τα 120 Αντώνη και μάλιστα σε κόντρα εξάρη (... και με 150 γραμμάρια βαρίδι, ακόμα πιο δύσκολα, ειδικά για γερόντια όπως του λόγου μου, που μετά από ένα τέτοιο πολύωρο εγχείρημα χρειάζονται οπωσδήποτε ολόσωμη επάλειψη με Counterpain, αναλγητικά, έμπλαστρα, θερμοφόρες και μυοχαλαρωτικά για να καταπραΰνουν τους πόνους στη μέση και την πλάτη).
Τα καλάμια που αναφέρεις θα κάνουν τη δουλειά τους καλά, αλλά μην βάζεις ταμπέλες και μην είσαι ιδιαίτερα απαιτητικός από ένα υλικό των 70 Ευρώ. Μάθε πρώτα κάποια τεχνική να βοηθήσεις το ψάρεμά σου και μετά ψάξε το καλύτερο καλάμι για σένα, αυτό που θα κολλήσει γάντι στο χέρι σου. Αυτά που παπαγαλίζουν οι εταιρείες περί αποστάσεων (ρίχνει 280+ μέτρα κτλ) είναι τυράκι για το ποντικάκι. Υπάρχει περίπτωση ο αδαής να ρίξει τέτοια μέτρα με ένα πολύ τεχνικό καλάμι; Πως θα φορτίσει ένα τέτοιο -συνήθως- σκληρό υλικό, μόνο με τη δύναμη; Βαρέθηκα να ακούω βιτσώματα λες και μαστιγώνει ο αμαξάς τα άλογα. Η δύναμη από μόνη της δεν είναι ικανή να φορτίσει το καλάμι, απλά να το λυγίσει μπορεί. Και τότε δεν συσσωρεύεται η δύναμη (που θα οδηγήσει το βαρίδι μακριά) χαμηλά μέχρι κάτω στη λαβή, εκεί που υπάρχει δεμένο το μηχανάκι, αλλά θα μείνει κοντά στην κορυφή και θα δώσει πολύ χλιαρά αποτελέσματα. Τα τελευταία χρόνια όλοι μιλάνε για μέτρα, αγοράζουν καλάμια που δε μπορούν να χειριστούν, τρώνε ώρες επί ωρών παλεύοντας να πετύχουν όσα έχουν δει στο DVD τους, καυχιώνται για τα εργαλεία τους και την τεχνική τους, αλλά αν δείξουν ένα βίντεο από μια προπόνησή τους σε κάποιον πιο έμπειρο, θα ανακαλύψει τα μύρια σφάλματα, από τη λαβή τους στο καλάμι και την αρχική θέση του κορμού έως την τελική κίνηση των χεριών (punch and pull) ή το σημείο που κοιτάζει το μάτι μας (γωνία ως προς τον ορίζοντα). Καταλαβαίνω πως ο καθένας έχει το "κουσούρι" του. 'Αλλος πάει καφενείο για να σκοτώσει την ώρα του, άλλος πετάει τηλεκατευθυνόμενα και άλλος βαρίδια. Το θέμα είναι να το κάνεις με το σωστό τρόπο για να φχαριστιέσαι και να έχεις και όφελος. Αν κάθεσαι στο τραπέζι με την πράσινη τσόχα, ακόμα και για κολτσίνα που λέει ο λόγος και δεν κατέχεις το άθλημα, όλο χαμένος (και κατά συνέπεια κατσούφης και νευρικός) θα είσαι. Αν το χοντρύνεις και πας για Θανάση, έχοντας πείρα μόνο από ξερή, θα χάσεις και το χρήμα σου. Αν πετάς ένα ακριβό μοντέλο, χωρίς πριν να γνωρίζεις και να είσαι εξοικειωμένος με τη χρήση των τηλεχειριστηρίων, τότε πάλι θα βγεις χαμένος. Αν αγοράσεις το πιο ακριβό, σκληρό αλλά ομολογουμένως εντυπωσιακό καλάμι της αγοράς το πιθανότερο είναι να απογοητευτείς και να κάνεις καριέρα ως ραβδιστής ελιών παρά να ρίχνεις 120 μέτρα σε κόντρα εξάρη. Εγκράτεια λοιπόν και ξεκαθάρισμα των προδιαγραφών σου σύμφωνα με τον τρόπο και τους τόπους που ψαρεύεις, τα ψάρια που κυνηγάς, τη σωματική σου διάπλαση (τι να το κάνεις ένα καλάμι 14 ποδιών αν έχεις ύψος κάτω από 170 εκ. και ο μηχανισμός του στερεώνεται 30 εκατοστά από εκεί που φτάνει η παλάμη σου τοποθετώντας την τάπα στη μασχάλη σου;). Συμβουλή μου; Μάθε πρώτα σωστά τεχνικές και μετά αναζήτησε αυτό που σου ταιριάζει για ψάρεμα σε κόντρα καιρό. Υπάρχουν πολλά παιδιά εδώ μέσα που θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν.
Α, και κάτι άλλο. Μη μασάς με τα φούμαρα για τις πρέσες, τα HM και ΗR, JR και το λουρί της μάνας carbon. Είναι το κόλπο με τα απορρυπαντικά. Όσο πιο δύσκολα, φανταχτερά και περίεργα (μυστηριώδη) ονόματα υλικών έχουν στη σύνθεσή τους, τόσο πιο πολλές νοικοκυρές προσελκύουν. Τα πολλά ψιψιψίνια είναι το τυρί των εμπόρων. Εμείς γιατί να γινόμαστε αυτόχειρες πόντικες στη φάκα τους;

Φιλικά

Ιπποκράτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection