Ερώτηση καλαμια για spinning

05/03/2009 19:36 #11 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
καλησπερα σε ολους :bye:το καλυτερο για μενα ειναι αν καποιος φιλος θελει να αγορασει καποιο καλαμι ,ας βρει ενα γνωστο του που να το εχει και μετα να το δοκιμασει και να αγορασει,απο εξω!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 20:03 #12 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning

Πετρο συμφωνω αυτο ειναι το θετικο..Μπορεις να δεις αυτο που θα αγορασεις..Γιατι κακα τα ψεματα..Αλλο να αγοραζεις κατι με κλειστα ματια και αλλο να το δοκιμαζεις να το βλεπεις και να αποφασιζεις εαν τελικα ειναι αυτο που ψαχνεις...


Δεν είναι πάντα απαραίτητο ότι ο αντιπρόσωπος θα έχει το είδος που θέλεις να αγοράσεις, οπότε είσαι ή είναι υποχρεωμένος να το παραγγείλει και αν είναι σωστός επαγγελματίας σου λέει οκ θα το φέρω να το δεις κι αν όχι τότε χαιρετίσματα. Π΄νατως σε μένα μόνο ένας τέτοιος σωστός επαγγελματίας μου έχει τύχει κι από εκεί ψωνίζω αυτά που θέλω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 22:20 #13 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Καλησπέρα :bye:.

....Το καλαμι θελω να εχει μηκος 2,70 μετρα να φοραει fuji οδηγους που να ειναι και για χρηση νηματος και να κοστιζει μεχρι 150 Ευρω. Αν δεν υπαρχει στην Ελλαδα προτεινετε μου ιστοσελιδα του εξωτερικου και λινκ για το καλαμι. Επισης θα επιθυμουσα να επισυναψετε και μερικες φωτο του καθε καλαμιου.



Κυριάκο εγώ θα σου πρότεινα να δεις κάτι σε Shimano. Δες εδώ: www.poingdestres.co.uk/c/71/Spinning,-Plug,---Lure-Rods.html], καλό μαγαζί, εμένα μου ζήταγε 40 λίρες για μεταφορικά καλαμιού. Δες όμως και εδώ: www.shopwiki.co.uk/. Είναι μηχανή αναζήτησης. Βάζεις το μοντέλο του καλαμιού, που θέλεις και σου βρίσκει καταστήματα και τιμές. Καλό :ok:
Πάντως να ξέρεις, fuji οδηγοί και χαμηλή τιμή, δύσκολα... :mda: Το ψάξιμο, για εμένα πάντως είναι η καλύτερη φάση :thank_you2:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2009 00:23 #14 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
καλησπέρα all!

ερωτήσεις προς τους έμπειρους σπιναδόρους:

έχω κατανοήσει τη λειτουργία action του καλαμιού.
δεν έχω καταλάβει όμως τί ρόλο παίζει το μήκος του καλαμιού? ένα τρίμετρο λ.χ. λειτουργεί ως καλύτερος μοχλός σε σχέση με ένα δίμετρο? κ μόνον αυτό? δεν με απασχολούν τα θέματα χώρου (βράχια πίσω κλπ).

επίσης: γιατί δίσπαστο, τρίσπαστο, τηλεσκοπικό? μόνο η ευκολία μεταφοράς ή κ άλλοι λόγοι?

αρκούν μόνο αυτοί οι παράγοντες στην επιλογή του καλαμιού, ή πρέπει να εξετάζουμε κ άλλα στοιχεία?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2009 01:39 #15 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Φίλε Τάκη

Κατά την γνώμη μου:

Επιλέγουμε μακρύ καλάμι στις περιπτώσεις που :
1. Έχουμε εμπόδια όπως σχοινιά – βάρκες – βραχάκια κλπ ώστε να τα αποφεύγουμε
2. Όπου χρειάζεται να αφήσουμε μεγάλο drop (μήκος αρματωσιάς από την μύτη ) πχ περιπτώσεις με μπούλτο
3. Μας βολεύει – ταιριάζει στον τύπο του σώματός μας
4. Θέλουμε να ρίξουμε  λίγα μέτρα παραπάνω (δεν νομίζω ότι οι διαφορές είναι μεγάλες)
5. Έχουμε λεπτές πετονιές και θέλουμε να παλέψουμε πιο εύκολα το μεγάλο ψάρι

Επιλέγουμε κοντό καλάμι στις περιπτώσεις που :
1. Θέλουμε να έχουμε καλύτερη ‘επαφή’ με το τεχνητό μας.
2. Μας βολεύει

Επιλέγουμε 2-σπαστα ή 3-σπαστα γιατί απλά είναι πιο στιβαρά με καλύτερη κατανομή της δύναμης του καλαμιού και γενικά είναι καλύτερες κατασκευές.  Στις λίμνες χρησιμοποιούν και μονοκόμματα. Τα τηλεσκοπικά όπως αναφέρεις βολεύουν στην μεταφορά.

Οι παράγοντες στην επιλογή καλαμιού είναι πολλοί και επεισέρχεται και ο παράγοντας προσωπικό γούστο.

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2009 10:33 #16 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Απ: καλαμια για spinning

Φίλε Τάκη

Κατά την γνώμη μου:

Επιλέγουμε μακρύ καλάμι στις περιπτώσεις που :
1. Έχουμε εμπόδια όπως σχοινιά – βάρκες – βραχάκια κλπ ώστε να τα αποφεύγουμε
2. Όπου χρειάζεται να αφήσουμε μεγάλο drop (μήκος αρματωσιάς από την μύτη ) πχ περιπτώσεις με μπούλτο
3. Μας βολεύει – ταιριάζει στον τύπο του σώματός μας
4. Θέλουμε να ρίξουμε  λίγα μέτρα παραπάνω (δεν νομίζω ότι οι διαφορές είναι μεγάλες)
5. Έχουμε λεπτές πετονιές και θέλουμε να παλέψουμε πιο εύκολα το μεγάλο ψάρι

Επιλέγουμε κοντό καλάμι στις περιπτώσεις που :
1. Θέλουμε να έχουμε καλύτερη ‘επαφή’ με το τεχνητό μας.
2. Μας βολεύει

Επιλέγουμε 2-σπαστα ή 3-σπαστα γιατί απλά είναι πιο στιβαρά με καλύτερη κατανομή της δύναμης του καλαμιού και γενικά είναι καλύτερες κατασκευές.  Στις λίμνες χρησιμοποιούν και μονοκόμματα. Τα τηλεσκοπικά όπως αναφέρεις βολεύουν στην μεταφορά.

Οι παράγοντες στην επιλογή καλαμιού είναι πολλοί και επεισέρχεται και ο παράγοντας προσωπικό γούστο.



άριστη η κωδικοποίηση!  :good:

Νίκο ευχαριστώ 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2009 09:24 #17 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
SHIMANO NEXAVE BX SPINNING  L:270cm | WG:3-15

το ψάρεψε κανείς? κάποιες πληροφορίες....

ευχαριστώ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2009 13:35 #18 από nikos (grizzly)
Απαντήθηκε από nikos (grizzly) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Γνωρίζει κανείς τα καλάμια της HIRO ? Είναι Πορτογαλική εταιρία και διαβάζω στο internet ότι έχουν καλή σχέση ποιότητας τιμής.

Αν τα έχει δουλέψει κανείς ας μας δώσει κάποιες παράπάνω πληροφορίες. Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ?

Ψάρι με λίγο κρέας δεν έχει νόημα να το κρατήσεις. Δεν θα μείνει τίποτε μετά το ψήσιμο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2009 14:16 #19 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Νίκο, ρίξε μια ματιά εδώ zclub.gr/fishing/ νομίζω πως αυτό είναι το site του αντιπρόσωπου  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2009 15:00 #20 από nikos (grizzly)
Απαντήθηκε από nikos (grizzly) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.

Εχεις κάποια ιδία άποψη για αυτά τα καλάμια ?

Ψάρι με λίγο κρέας δεν έχει νόημα να το κρατήσεις. Δεν θα μείνει τίποτε μετά το ψήσιμο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.234 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection