Ερώτηση Καλο Μηνα !!!

01/06/2009 16:15 #71 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
:bye: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

                                                                  καλο μηνα,και καλο καλοκαιρι σε ολους.. :give_rose: :heart:  :give_rose:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2009 17:27 #72 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα σε ολους


οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2009 20:54 #73 από tzabos1(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖ.)
Απαντήθηκε από tzabos1(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖ.) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλό μήνα σε όλους παιδιά!και καλές ψαριές!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2009 21:05 #74 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!

Καλό μήνα σε όλους παιδιά!και καλές ψαριές!! :this:ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΩΣΤΑ


Καλο μηνα και σε σενα!

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2009 23:27 #75 από tzabos1(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖ.)
Απαντήθηκε από tzabos1(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖ.) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!

Καλό μήνα σε όλους παιδιά!και καλές ψαριές!! :this:ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΩΣΤΑ


Καλο μηνα και σε σενα!



sorry!! Πρεπει να διορθωσω! και κακες ψαριες!  :crazy:

το κ με το λ ειναι διπλα στο πληκτρολογιο.....!!!  :spiteful:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 00:12 #76 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα σε ολους!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
αντε μπηκαμε για τα καλα στο καλοκαιρι !!!
τα ψαρια πληθαινουν .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 00:52 #77 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλο μηνα σε ολους παιδια.
Καλο καλοκαιρι.

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 02:40 #78 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Kαλο Μηνα Παληκαρια  :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 07:37 #79 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
      Καλο μηνα να εχουμε ολοι  και με το καλο να παρουμε τις αδειες μας.

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 07:41 #80 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλό μηνά σε όλους με υγειά και με περσότερο χρόνο για να απολαμβάνουμε το χωμπιμας. :give_rose: :give_rose:



Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection