Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

08/11/2015 14:57 #4061 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:

loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"


Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?


Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Συγνωμη που αργησα να απαντησω,αλλα ο χρονος μου ειναι ελαχιστος στο pc.
Συνδεομαι με google chrome.
Ανοιγω την σελιδα π.χ. "καθημερινες κι αποτελεσματα" και μολις παω να κατεβω προς τα κατω για να δω τα γραφομενα,μου βγαζει μια σελιδα που λεει "οπα κατι πηγε στραβα" κι απο κατω "Κατι δεν πηγε καλα με την εμφανιση αυτης της ιστοσελιδας" και μου βγαζει την επιλογη "επαναφορτωση".Βγαινω τελειως απο το σαιτ,ξαναμπαινω,παλι τα ιδια.Δεν μου το κανει σε ολες τις σελιδες,μονο σε μερικες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2015 16:05 #4062 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Εσβησεs ιστορικο και cookies Λουκα μου?Αν και νομιζω οτι κατι γινεται με το pc σου

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2015 17:23 #4063 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αυτο που αναφερη ο Λουκας το παθενω και εγω της τελαιτεεις μερες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2015 06:57 #4064 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2015 09:29 #4065 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους!!! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2015 11:41 #4066 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους και καλή εβδομάδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 09:33 #4067 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

loukas έγραψε:

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:

loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"


Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?


Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Συγνωμη που αργησα να απαντησω,αλλα ο χρονος μου ειναι ελαχιστος στο pc.
Συνδεομαι με google chrome.
Ανοιγω την σελιδα π.χ. "καθημερινες κι αποτελεσματα" και μολις παω να κατεβω προς τα κατω για να δω τα γραφομενα,μου βγαζει μια σελιδα που λεει "οπα κατι πηγε στραβα" κι απο κατω "Κατι δεν πηγε καλα με την εμφανιση αυτης της ιστοσελιδας" και μου βγαζει την επιλογη "επαναφορτωση".Βγαινω τελειως απο το σαιτ,ξαναμπαινω,παλι τα ιδια.Δεν μου το κανει σε ολες τις σελιδες,μονο σε μερικες.



Καλημέρα παιδιά!

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ξεκίνησε και σε μένα από σήμερα το πρωί!

Δεν μπορώ να μπω ούτε στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015" ούτε στο "ψάρεμα στη βόρειο Ελλάδα". Ενώ εδώ μπήκα κανονικά όπως και στο εορτές.

Λες ρε Λουκά να είναι τίποτα περίεργο με το δίκτυο στην Αλεξανδρούπολη? :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 09:59 #4068 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 16:40 #4069 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Θα πω το προβλημα σαs Νικο στον Τσε.

Αν και δεν βλεπω να εχουμε καποιο προβλημα...Και εσυ απο Google Chrome μπαινειs?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 17:12 #4070 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

nickzick έγραψε:

loukas έγραψε:

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:

loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"


Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?


Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Συγνωμη που αργησα να απαντησω,αλλα ο χρονος μου ειναι ελαχιστος στο pc.
Συνδεομαι με google chrome.
Ανοιγω την σελιδα π.χ. "καθημερινες κι αποτελεσματα" και μολις παω να κατεβω προς τα κατω για να δω τα γραφομενα,μου βγαζει μια σελιδα που λεει "οπα κατι πηγε στραβα" κι απο κατω "Κατι δεν πηγε καλα με την εμφανιση αυτης της ιστοσελιδας" και μου βγαζει την επιλογη "επαναφορτωση".Βγαινω τελειως απο το σαιτ,ξαναμπαινω,παλι τα ιδια.Δεν μου το κανει σε ολες τις σελιδες,μονο σε μερικες.



Καλημέρα παιδιά!

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ξεκίνησε και σε μένα από σήμερα το πρωί!

Δεν μπορώ να μπω ούτε στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015" ούτε στο "ψάρεμα στη βόρειο Ελλάδα". Ενώ εδώ μπήκα κανονικά όπως και στο εορτές.

Λες ρε Λουκά να είναι τίποτα περίεργο με το δίκτυο στην Αλεξανδρούπολη? :unknw:


Καλησπέρα.
Και οι δύο Αλεξανδρούπολη είστε?
Με τι πάροχο internet?
To λάθος αυτό δέιχνει οτι δεν βρίσκει το psarema.gr την συγκεκριμένη στιγμή και το βγαζει ο Chrome.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.404 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection