Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

23/05/2015 14:45 #2951 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
!mauvaisepec

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα σε όλα τα παιδια του καφενε μας κ καλο ΣΚ σε ολους ωραιες φωτο μας εβαλες φιλε Λουκα σε πιο μερος είναι ?

Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα και καλο σαββατοκυριακο.
Νασο οι φωτο ειναι απο το λιμανι της αλεξανδρουπολεως.Η πρωτη ειναι το χαραμα που εβγαινα και η δευτερη οταν επεστρεφα.
Να σαι καλα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2015 23:09 #2952 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου.

!ptoma# !ptoma# !ptoma# !ptoma# !ptoma#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 06:08 #2953 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλα τα παιδια του καφενε
φιλε Λουκα απλα μαγικα τπτ άλλο είναι από τις στιγμες εκεινες που καταλαβαίνεις την ομορφια κ την μαγεια που σου δινει η επαφη με την φυση

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 08:33 #2954 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο μου! :bye: :give_rose:


Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 09:05 #2955 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα ψαραδες μου.. !mauvaisepec

Το 1976, που ψαρευα στην Αλεξανδρουπολη φανταρος, αυτο το λιμανι, ειχε τα παντα απο ψαρια.. !pecheur2#
Εχει μεινει τιποτα τωρα Λουκα? !mauvaisepec
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 09:38 #2956 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Παντως η εικονα του ειτε εχει ψαρια ειτε όχι είναι μαγικη δεν τα εφερε η τυχη ποτε να βρεθω σε αυτό το μερος της ελλαδας κριμα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 09:42 #2957 από ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σ ολη την παρεα.
Καλημερα Βορειο Αιγαιο.
Καλημερα Βορεια Ελλαδα. !greece#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 12:50 #2958 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα στη παρεουλα.καλημερα στο τσορι δημητρη ντομινγκεζ κουζουπη.
κωστα μου χρονια πολλα για τη γιορτη σου!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 14:44 #2959 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλημερα ψαραδες μου.. !mauvaisepec

Το 1976, που ψαρευα στην Αλεξανδρουπολη φανταρος, αυτο το λιμανι, ειχε τα παντα απο ψαρια.. !pecheur2#
Εχει μεινει τιποτα τωρα Λουκα? !mauvaisepec

Καλησπερα στα φιλαρακια.
Δημητρη παλι εχει ψαρακια.Το εχουν μεγαλωσει πολυ σε σχεση με το παλιο,οποτε μπορεις περπατωντας πανω στα μπλοκια να πας αρκετα μεσα.Οποιος ασχολητε κατι βγαζει, αλλα φυσικα δεν εχει καμια σχεση με εκεινη την περιοδο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2015 14:48 #2960 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Παντως η εικονα του ειτε εχει ψαρια ειτε όχι είναι μαγικη δεν τα εφερε η τυχη ποτε να βρεθω σε αυτό το μερος της ελλαδας κριμα.

Ετσι ακριβως Νασο.
Και μονο που αντικρυζω τετοιες εικονες νιωθω τυχερος.
Που ξερεις καποια στιγμη μπορει να τα φερει η τυχη και να βρεθεις προς τα εδω και να τα πουμε κι απο κοντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.430 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection