Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

12/10/2014 06:28 #291 από ΜΙΧΑΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΙΧΑΛΗΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα σε ολους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 06:56 #292 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλημερα φιλαρακια... :yahoo:

Τι εγινε Δημητρη,εκανεs κατι με το προβλημα σου?Με τη λειτουργια του σαιτ.

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 07:26 #293 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλή Κυριακή σε ψαρεύοντες και μη!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 12:02 #294 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 12:40 #295 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα αγαπιτοι φιλοι !!! :hello:

Εκανα απο τρεις ωρες πρωινο εγκλεζικο Σαβ.και Κυρ. με μηδαμινα αποτελεσματα.

Χρονος ψαρεματος ανεκτημητος!!!!!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 13:09 #296 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους καλους φιλους.
Κωστα μια χαρα ειναι τα ψαρακια,την τηγανια την εβγαλες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 14:03 #297 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} έγραψε: Καλησπερα αγαπιτοι φιλοι !!! :hello:

Εκανα απο τρεις ωρες πρωινο εγκλεζικο Σαβ.και Κυρ. με μηδαμινα αποτελεσματα.
Χρονος ψαρεματος ανεκτημητος!!!!!


Εγώ πάντως μια χαρά σε βρίσκω Κώστα! Κι εσένα και τη γατούλα και τα ψαράκια!
Με αυτά τα ψαράκια, μια καλή παρέα και κάμποσο κρασί, μπορεί να γίνει δουλειά που να σου μείνει αξέχαστη.

Υ.Γ.: Θα ήθελα λίγες περισσότερες λεπτομέρειες, αν δεν σου είναι κόπος. Δηλαδή πού ψάρεψες, με τι δόλωμα και από ποιο μέρος είναι η όμορφη φωτογραφία που παραθέτεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 15:27 #298 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους καφενοβιους ,μπουνατσα και σημερα.Μια χαρα ψαρακια για καλαμι φιλε μου ,καλοφαγωτα !!!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 16:57 #299 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε:

Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} έγραψε: Καλησπερα αγαπιτοι φιλοι !!! :hello:

Εκανα απο τρεις ωρες πρωινο εγκλεζικο Σαβ.και Κυρ. με μηδαμινα αποτελεσματα.
Χρονος ψαρεματος ανεκτημητος!!!!!


Εγώ πάντως μια χαρά σε βρίσκω Κώστα! Κι εσένα και τη γατούλα και τα ψαράκια!
Με αυτά τα ψαράκια, μια καλή παρέα και κάμποσο κρασί, μπορεί να γίνει δουλειά που να σου μείνει αξέχαστη.

Υ.Γ.: Θα ήθελα λίγες περισσότερες λεπτομέρειες, αν δεν σου είναι κόπος. Δηλαδή πού ψάρεψες, με τι δόλωμα και από ποιο μέρος είναι η όμορφη φωτογραφία που παραθέτεις.



Μιχαλη δεν ειναι κοπος, ποσο μαλλον οταν μηλαμε για ψαρεμα!

Λοιπον τα τελευταια 6-7 χρονια τα περισσοτερα ψαρεματα μου γεινονται στο μολο του λιμανιου της Αμαρυνθου στην Ευβοια και λιγο μετα την

Ερετρια. (Φωτο 1,2 που συναπτονται)

Εκει παντα ψαρευω εγκλεζικο, με αγκιστρι και bigadini η σαλαγκια και ζημες σαρδελας.

Κυριος στοχος ειναι τα λαυρακια και τα μελανουρια αλλα και οτι αλλο κατσει καλοδεχουμενο!!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 19:56 #300 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τιποτα Δημητρη.
Το θεμα παραμενει. Θα το ψαξω, και βλεπουμε.
Σε ευχαριστω παντως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.507 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection