Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

12/02/2015 08:45 #1981 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παιδιά! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 09:25 #1982 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Σε ευχαριστω πολυ φιλε Βάιε,να είσαι πάντα καλά :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 10:07 #1983 από Αντωνης Νικολαου
Απαντήθηκε από Αντωνης Νικολαου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα σε ολους τους φιλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 10:16 - 12/02/2015 10:17 #1984 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα. :XXsunsmile:
Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους καλά να περάσετε !cooksmiley# :drinks:

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Αγαπητοι φιλοι,προχθεs το βραδυ βγηκα εξω να παρω ξυλα για το τζακι,γλιστρησα στα σκαλια και ειμαι δυο μερεs τωρα ξεροs, με φριχτουs πονουs στη μεση μου και στα ποδια!!!Αφου δεν χτυπησα στο κεφαλι να μεινω ξεροs,παλι καλα!!!Τη τυχη μου μεσα......


Τι έπαθες γέρο μου? :give_heart:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 10:45 #1985 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ξεραθηκα....χαχαχχαχαχαχαχα
Τα έχω παίξει.......χαχαχαχαχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 12:57 #1986 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλη σας μερα απο το καταλευκο τοπιο της Νεας Αγχιαλου.Δημητρη μου περαστικα κι αν χρειαστεις καμια παπια μη ντραπεις.για τις δυσκολες μερες ειναι οι φιλοι.περαστικα αδερφε,προσεχε!!!


Χαχαχαχαχαχα κυλιςε ο τέντζερης κ βρήκε το καπάκι..... Οι γαβροπαπουδες :tease: :tease:
Καλημέρα σε όλο τον κόσμο.... :give_rose: :give_rose:

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 15:00 #1987 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα και καλο τσικνισμα σε ολους!! :bye: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 17:05 #1988 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!!! :bye:
Καλά να περασεται και καλό τσικνισμα !!! !smiley-drin
Δημητρό περαστικα ,καλη αναρωσει.
Δημητρο δεν πιστευω να σε σαμποταρανε και σου βαλανε τιποτα γρασσο στα σκαλια γιατι βλέπω καινουργιους διαχειριστες.

ΥΓ:Μπραβο στα παλικαρια για την προαγωγη και καλη επιτυχεια στα νεα καθηκοντα !! :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Φώτης Σαρρηγεωργίου, loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 18:57 #1989 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
χαχαχααχχααχαχ..ευχαριστω πολυ Κωστη. :heart:

Τα παιδια ειναι, ο μεν Φωτηs στο ψαροντουφεκο,ο δε Γιαννηs στο ψαρεμα με σκαφοs,αριστοι.Χρειάζονταν!!!
Καλη επιτυχια στα νεα τουs καθηκοντα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2015 20:14 #1990 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αποψε τσικνιζουμε και τραγουδαμε!!! :yahoo: :yahoo:

Αφιερωμενο σ' ολους τους ψαραδες!!! :give_heart: :give_heart: :give_heart:


ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Φώτης Σαρρηγεωργίου, loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.592 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection